Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Driftování s Bugatti Veyron je extrémní zábava svého druhu (videa)
24.4.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Driftovat s tisícikoňovým autem za desítky milionů, na němž jen pneumatiky stojí to, co nová Octavie RS, chce nepochybně um, odvahu i postavení.
Nový Chiron je nyní tím Bugatti, které fascinuje svými specifky, jen kvůli tomu se ale z předchůdce jménem Veyron obyčejný vůz nestane. Byl to právě Veyron, který znamenal průlom, který ve své době nebyl srovnatelný s ničím jiným a který na léta dopředu stanovoval měřítka segmentu. Chiron je posunul dále a nepochybně dnes stojí na vrcholu „potravního řetězce”, ve své podstatě je ale „jen” důkladnou evolucí nápadů, s nimiž přišlo jedno z Piëchových dítek.
Také proto hned tak neomrzí dívat se na extrémní kousky s tímto vozem prováděné a dnes tu máme další. Na videu pocházejícím dle kulis z blízkého východu (odkud také jinud...) vidíme právě Veyron prohánět se po velkém parkovišti. Na tom by nebylo nic zase tak mimořádného, pokud by snahou řidiče nebylo trochu si zadriftovat, jezdit bokem.
Vlastně co trochu, tohle nejsou zrovna jemné „driftíky”, ale pořádné veletoče v ne úplně nízkých rychlostech. Uvážíme-li, že před sebou máme vůz s ohromným výkonem, pohonem 4x4 a také nemalou hmotností, nejedná se zrovna o banální kousek. A nezapomeňme, tohle je pořád jedno z nejdražších aut, která kdy vznikla, s adekvátně drahým servisem. Jen pneumatiky, kterým drifting zrovna dobře po těle nedělá, tu stojí přes 700 tisíc Kč a při každé třetí výměně je třeba pořídit i ještě dražší nové disky.
Jistě to není první pokus s Veyronem driftovat, přesto nejde o nic obvyklého. Níže si mlžete prohlédnout pokus Tiffa Needela dělat něco podobného, byť primárně o jízdu bokem tu nešlo. Přesto je patrné, že ani pro něj nebylo snadné se s vozem pohybovat tímto způsobem, ostatně o ovladatelnosti Veyronu vám toho na videu poví více...
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
před 10 hodinami - Přímé srovnání jasně prokázalo, že Musk lhal o tom, co Tesla Cybertruck dokáže ve srovnání s Porsche 911
včera - Landu Norrisovi „kleklo” jeho Lamborghini uprostřed města, roztlačit ho museli náhodní kolemjdoucí
16.5.2024
Nejnovější články
- Honda i v této době oznamuje, že do elektromobility napěchuje 1,46 bilionu Kč, nevyřeší tím vůbec nic
před 5 hodinami - Nový čínský unikátní osmiválec našel své využití, je podobně fascinující jako motor sám
před 7 hodinami - Porsche 911 Turbo má přejít zpět na manuál a pohon zadních kol. Zdánlivá absurdita dává jistý smysl
před 8 hodinami - Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
před 10 hodinami - Ani šéf Fordu už si nemyslí, že elektrický Mustang je vůbec Mustang, raději zapomněl, že ho firma vyrábí
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva