Alfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace)

Dostane Audi A4 Allroad italského konkurenta? To závisí především na úspěchu sedanu. Podle nás by však Italové neměli zbytečně vyčkávat.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Alfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace)

20.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Alfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace)

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Dostane Audi A4 Allroad italského konkurenta? To závisí především na úspěchu sedanu. Podle nás by však Italové neměli zbytečně vyčkávat.

Kolem nové Alfy Romeo Giulia je stále živo, přestože od slavnostního odhalení sama automobilka neodhalila prakticky vůbec nic. Kde ovšem Italové zahálejí, tam se zbytek světa snaží měrou vrchovatou. Analytici se tak zadívali zejména na budoucnost značky, která podle jejich názoru není až tak růžová, jak se nám šéf koncernu FCA Sergio Marchionne snaží naznačit. Mimo to jsme zde pak měli ilustraci možného základního provedení, přičemž v neoficiální rovině se budeme pohybovat také nyní.

Nabídnout vám totiž můžeme řadu renderů, na kterých se Alfa Romeo Giulia prohání po závodních okruzích či naopak hodlá ve verzi CrossWagon sestoupit i mimo zpevněný asfalt. Aktuálně přitom není jisté, zda se taková varianta stane skutečností. Standardní kombi je nejspíše jistotou, příchod veškerých dalších karosářských variant však nejspíše bude záviset na úspěchu sedanu. Je tu ovšem pár důvodů, kvůli kterým by Italové zbytečně váhat neměli.

V prvé řadě lze zmínit design, který vypadá i navzdory přidaným ochranným plastovým lemům (nebo možná právě díky nim?) hodně agresivně. Dá se tedy předpokládat, že Giulia CrossWagon by mohla snadno zastínit takové Audi A4 Allroad, i díky nižší ceně. Pravda, ani Italové jistě nebudou svou novinku prodávat za hubičku, i v tomto segmentu se už dnes ale počítá každých ušetřených 10 tisíc.

Dále tu máme ten fakt, že platforma Giorgio, na které je nová Giulia postavena, již od počátku počítá kromě základního pohonu zadních kol také se systémem 4x4. Náklady na vývoj terénní verze by tedy nemusely být neúměrně vysoké. Jelikož navíc výše zmiňované Audi naznačilo, že po těchto oblastech začíná pošilhávat stále více lidí, neměla by mít Alfa Romeo s odbytem problémy. Důvodů „pro“ je tedy spousta, argumenty „proti“ nás momentálně žádné nenapadají. Jak ale vše dopadne, to již záleží na samotné automobilce. Což ostatně můžeme říci také o variantách Coupé a Cabrio, které si rovněž můžete prohlédnout na níže přiložených neoficiálních ilustracích.


Alfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace) - 1 - Alfa Romeo Giulia DTM prvni render 01Alfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace) - 2 - Alfa Romeo Giulia DTM prvni render 02Alfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace) - 3 - Alfa Romeo Giulia WTCC prvni renderAlfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace) - 4 - Alfa Romeo Giulia BTCC prvni renderAlfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace) - 5 - Alfa Romeo Giulia kombi dalsi novy render 01Alfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace) - 6 - Alfa Romeo Giulia kombi dalsi novy render 02
Nadšenci z LP Design se podívali na zoubek především závodním variantám DTM, WTCC a BTCC. Kromě toho nahodili i možný vzhled kombíku, kupé a kabrioletu...

Alfa Romeo Giulia DTM či CrossWagon: Giulia ukázala svou okruhovou i terénní tvář (ilustrace) - 7 - Alfa Romeo Giulia CrossWagon prvni render
...zatímco Maďar X-Tomi se podíval na možný vzhled verze CrossWagon

Ilustrace: X-Tomi Design, LP Design@Facebook

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.