Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi nepůjde s davem, driftovací režim nenabídne. Prý jde proti podstatě quattra
31.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Sportovní modely Audi mají ohromit hlavně rychlou jízdou, při které udrží všechna kola ve vytyčeném směru. Nová S3 má ale lehké klouzání umožnit.
Každý z nás si zábavu za volantem nejspíše představuje jinak. Pro někoho jsou vrcholem sprinty na 400 metrů, pro druhé rychlosti přesahující 300 km/h. Některé řidiče pro změnu ohromuje akcelerace, jiní favorizují jízdu bokem. Právě této skupince značky vycházejí stále více vstříc. Ford Focus RS nebo nový Mercedes-AMG E 63 jsou proto vybaveny tzv. driftovacím režimem, při kterém je systém pohonu všech kol nastaven tak, aby umožňoval právě jízdu bokem.
Rychlé modely od Audi jsou také bez výjimky vybaveny pohonem všech kol. Z pohledu firmy je jeho primárním úkolem zajistit přenos výkonu a maximalizaci trakce, což někteří nepovažují za ideální, a proto raději sahají po konkurenci. Těchto lidí ale nejspíše není tolik, aby Audi změnilo své momentální zamítavé stanovisko k výše popsaným kejklím.
Něco jako Drift Mode se tedy v nejbližší době u aut z Ingolstadtu nedočkáme, byť jisté zlepšení v tomto ohledu čekat můžeme. Již faceliftované Audi S3 mělo být naladěno tak, aby v při volbě profilu Dynamic nelimitovalo výkon směřující na zadní kola. Na jízdu dveřmi napřed to sice velmi pravděpodobně stačit nebude, nicméně o pokrok ve výše zmíněném ohledu jde.
Je samozřejmě možné, že driftovací režimy se ukážou být slepou uličkou a zmiňované automobilky v příštích generacích již dorazí bez nich. Stejně tak se ovšem může stát, že nakonec půjde o reálný Vorsprung durch Technik, načež s ním nakonec vyrukuje také Audi. Jak jsme ovšem uvedli výše, v nejbližších letech nic takového neočekávejte.
Audi RS3 Sportback přimějete k driftu víceméně jen při kluzkých podmínkách...
...nové S3 však má být ve všech karosářských verzích o chloupek zábavnější i na suchých cestách
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejčtenější články
- Čeští dealeři VW mají dál na skladech extrémní množství elektromobilů, slevy až 585 tisíc Kč se týkají i nového ID.7
27.2.2024 - Autem roku 2024 v Evropě je tuctové elektrické ex-MPV, které za 1,1 milionu a víc osloví jen hrstku lidí
27.2.2024 - Nizozemská elektrická síť už kolabuje, operátor nařídí vypnutí dobíjecích stanic elektromobilů pro miliony lidí od 16 do 21 hod.
27.2.2024 - Zakázaná reklama na ostrý VW T-Roc vás donutí dlouze přemýšlet nad soudností těch, kteří nám dnes vládnou
27.2.2024 - Nový offroad britského miliardáře postrádá špetku invence. Kdyby si říkal Fosilier, byla by s ním aspoň legrace
27.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva