Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi nepůjde s davem, driftovací režim nenabídne. Prý jde proti podstatě quattra
31.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Sportovní modely Audi mají ohromit hlavně rychlou jízdou, při které udrží všechna kola ve vytyčeném směru. Nová S3 má ale lehké klouzání umožnit.
Každý z nás si zábavu za volantem nejspíše představuje jinak. Pro někoho jsou vrcholem sprinty na 400 metrů, pro druhé rychlosti přesahující 300 km/h. Některé řidiče pro změnu ohromuje akcelerace, jiní favorizují jízdu bokem. Právě této skupince značky vycházejí stále více vstříc. Ford Focus RS nebo nový Mercedes-AMG E 63 jsou proto vybaveny tzv. driftovacím režimem, při kterém je systém pohonu všech kol nastaven tak, aby umožňoval právě jízdu bokem.
Rychlé modely od Audi jsou také bez výjimky vybaveny pohonem všech kol. Z pohledu firmy je jeho primárním úkolem zajistit přenos výkonu a maximalizaci trakce, což někteří nepovažují za ideální, a proto raději sahají po konkurenci. Těchto lidí ale nejspíše není tolik, aby Audi změnilo své momentální zamítavé stanovisko k výše popsaným kejklím.
Něco jako Drift Mode se tedy v nejbližší době u aut z Ingolstadtu nedočkáme, byť jisté zlepšení v tomto ohledu čekat můžeme. Již faceliftované Audi S3 mělo být naladěno tak, aby v při volbě profilu Dynamic nelimitovalo výkon směřující na zadní kola. Na jízdu dveřmi napřed to sice velmi pravděpodobně stačit nebude, nicméně o pokrok ve výše zmíněném ohledu jde.
Je samozřejmě možné, že driftovací režimy se ukážou být slepou uličkou a zmiňované automobilky v příštích generacích již dorazí bez nich. Stejně tak se ovšem může stát, že nakonec půjde o reálný Vorsprung durch Technik, načež s ním nakonec vyrukuje také Audi. Jak jsme ovšem uvedli výše, v nejbližších letech nic takového neočekávejte.
Audi RS3 Sportback přimějete k driftu víceméně jen při kluzkých podmínkách...
...nové S3 však má být ve všech karosářských verzích o chloupek zábavnější i na suchých cestách
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před hodinou - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před hodinou - Kontroverzním Mercedesům-AMG s víc jak 400koňovými dvoulitry odchází motory, přesto jsou velmi drahé
před 2 hodinami - Propuštění zaměstnanci Tesly se o svém vyhazovu dozvěděli tak, že jim druhý den ráno přestala jít vstupní karta
před 4 hodinami - Systém stop-stop? Víc jak 457 tisícům Fordů selhává start-stop, motory jim na křižovatkách znovu nenaskočí
před 5 hodinami - Firma stvořila extrémní expediční auto, které přežije i apokalypsu, uvnitř přesto vypadá jako luxusní klub
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva