Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi nepůjde s davem, driftovací režim nenabídne. Prý jde proti podstatě quattra
31.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Sportovní modely Audi mají ohromit hlavně rychlou jízdou, při které udrží všechna kola ve vytyčeném směru. Nová S3 má ale lehké klouzání umožnit.
Každý z nás si zábavu za volantem nejspíše představuje jinak. Pro někoho jsou vrcholem sprinty na 400 metrů, pro druhé rychlosti přesahující 300 km/h. Některé řidiče pro změnu ohromuje akcelerace, jiní favorizují jízdu bokem. Právě této skupince značky vycházejí stále více vstříc. Ford Focus RS nebo nový Mercedes-AMG E 63 jsou proto vybaveny tzv. driftovacím režimem, při kterém je systém pohonu všech kol nastaven tak, aby umožňoval právě jízdu bokem.
Rychlé modely od Audi jsou také bez výjimky vybaveny pohonem všech kol. Z pohledu firmy je jeho primárním úkolem zajistit přenos výkonu a maximalizaci trakce, což někteří nepovažují za ideální, a proto raději sahají po konkurenci. Těchto lidí ale nejspíše není tolik, aby Audi změnilo své momentální zamítavé stanovisko k výše popsaným kejklím.
Něco jako Drift Mode se tedy v nejbližší době u aut z Ingolstadtu nedočkáme, byť jisté zlepšení v tomto ohledu čekat můžeme. Již faceliftované Audi S3 mělo být naladěno tak, aby v při volbě profilu Dynamic nelimitovalo výkon směřující na zadní kola. Na jízdu dveřmi napřed to sice velmi pravděpodobně stačit nebude, nicméně o pokrok ve výše zmíněném ohledu jde.
Je samozřejmě možné, že driftovací režimy se ukážou být slepou uličkou a zmiňované automobilky v příštích generacích již dorazí bez nich. Stejně tak se ovšem může stát, že nakonec půjde o reálný Vorsprung durch Technik, načež s ním nakonec vyrukuje také Audi. Jak jsme ovšem uvedli výše, v nejbližších letech nic takového neočekávejte.
Audi RS3 Sportback přimějete k driftu víceméně jen při kluzkých podmínkách...
...nové S3 však má být ve všech karosářských verzích o chloupek zábavnější i na suchých cestách
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejčtenější články
- Nový levný kombík Lady předčasně odhalil únik patentových obrázků. Divným jménem odrazuje, cenou by měl lákat
29.2.2024 - Lamborghini upravené na 1 250 koní se v běžném provozu rozjelo na 363 km/h, něco takového se pořád nevídá
29.2.2024 - Elon Musk 7 let po premiéře Roadsteru slibuje, že auto vážně dorazí. Stovku má dát pod 1 s a na zadek posadit všechny
29.2.2024 - Do Mercedesu se vrací zdravý rozum, otylý kýč coby náhrada dnešních luxusních SUV dostal stopku
29.2.2024 - Kolabující elektrická odnož Volva má po odvrhnutí Švédy dál problémy, ani nalitých 22 miliard nestačí na její záchranu
29.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva