Reklama

Audi si vjelo do vlasů s BMW, kvůli této fotce. Reakce obou firem baví internet

Mnichov se pochlubil působivou fotkou s modelem M4 v hlavní roli, Ingolstadt v ní ale hned viděl něco víc a škádlil. Další úder BMW byl ovšem ještě tvrdší.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Audi si vjelo do vlasů s BMW, kvůli této fotce. Reakce obou firem baví internet

29.8.2018 | Petr Prokopec

Mnichov se pochlubil působivou fotkou s modelem M4 v hlavní roli, Ingolstadt v ní ale hned viděl něco víc a škádlil. Další úder BMW byl ovšem ještě tvrdší.

Většina manažerů prakticky jakékoliv automobilky vám řekne, že srovnávací testy jejich aut s modely konkurenčních značek jsou nesmyslem. Jednoduše proto, že jejich vůz přece žádnou konkurenci nemá. Paradoxně ovšem sami výrobci nevynechají jedinou příležitost k tomu, aby poměřili velikost svého ega. A pomalu již legendární se stává špičkování mezi německými automobilkami.

Kupříkladu v roce 2009 nechalo Audi vztyčit na populárním Santa Monica Boulevard v Los Angeles obří billboard, který odhaloval tehdy novou generaci modelu A4. Vedle obrázku se pak objevil nápis „Jsi na tahu, BMW“. Mnichovská automobilka přitom hozenou rukavici zvedla a ihned instalovala na druhé straně téže silnice další billboard, jehož středobodem bylo BMW M3. Jednoduchý nápis „Šach mat“ pak hovořil za vše.

Tím popichování mezi čtyřmi kruhy a bílou vrtulí na modrém pozadí neskončilo, právě naopak se v posledních letech obě automobilky dostávají více a více do varu. V Číně tak BMW osadilo obří reklamou na řadu 5 budovu, ve které se nachází dealerství Audi. V Tunisku pro změnu mnichovská značka nápisem před továrnou čtyř kruhů naznačuje, že „nikdy není pozdě na změnu“. Dle Audi se ale „vítězná značka nikdy nemění“.

Nejnověji se pak válka přenesla na Twitter, kde americké zastoupení BMW zveřejnilo snímek kupé M4 pořízený jedním z jejích fanoušků. Snad tím ani nemyslelo nic zvláštního, na pozadí vozu ale bylo vidět několik ohnivých kruhů. Ty připomínají logo Audi, pročež asi nepřekvapí, že konkurenční značka na snímek zareagovala velmi jemnou poznámkou „Když se na to podíváte...“. A BMW USA záhy odpovědělo ve stylu: „Ale jo, my to vidíme jako vždycky... ve zpětném zrcátku.“ A lidi to baví, vzkazy mezi oběma firmami už mají desetitisíce „lajků” a retweetů.

Na další reakci Audi zatím čekáme, přičemž je otázka, zda se tak vůbec stane. Jisté nicméně je, že rozhodně nejde o poslední přestřelku tohoto typu. Zajímavé přitom je, že nejčastějším účastníkem těchto třenic je BMW, které se rovněž naváží do Tesly i Mercedesu. Vysvětlovat si lze jistě různými způsoby...

Audi si vjelo do vlasů s BMW, kvůli této fotce. Reakce obou firem baví internet - 1 - Audi vs BMW 2018 Twitter 01Audi si vjelo do vlasů s BMW, kvůli této fotce. Reakce obou firem baví internet - 2 - Audi vs BMW 2018 Twitter 02Audi si vjelo do vlasů s BMW, kvůli této fotce. Reakce obou firem baví internet - 3 - Audi vs BMW 2018 Twitter 03
Audi si znovu vjelo do vlasů s BMW, tentokrát kvůli snímku M4 s ohnivými kruhy na pozadí

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Reklama
Reklama

Autobazar

zobrazit vše