Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Auta miliardářů se v Ženevě postarala o zajímavější podívanou než celý autosalon
10.3.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ne snad, že by na výstavišti nebyly k vidění jiné skvosty, oslnivých premiér je ale letošní ročník prostý. To pak člověk vezme více zavděk touto podívanou.
V dnešní digitální době je těžké něco utajit před celým světem, zvláště pak něco tak velkého, jako nový automobil. Čas od času se přesto najde značka, která nějakou novinku udrží pod pokličkou až do chvíle světové premiéry, na letošním ženevském autosalonu jsme se ale ničeho takového nedočkali. Prakticky všichni výrobci si své trumfy dobrovolně vystříleli dopředu a bylo proto těžké sestavit žebříček největších bomb - na rozdíl od let předchozích, kdy jsme žebříček museli spíše proškrtávat, letos došlo spíše na paběrkování. Stejně tak bylo komplikované dát dohromady i seznam nejhorších premiér - většina novinek zkrátka zapadla do šedi průměru.
Neznamená to ale, že by v Ženevě nebylo vůbec nic k vidění. Jen zkrátka nesmíte primárně spoléhat na výstaviště Palexpo ležící hned u letiště. Místo toho zamiřte o pár kilometrů dále, do centra k hotelu Four Seasons. Tím vás samozřejmě nevybízíme k přenocování, ostatně při cenách startujících na 16 tisíc za noc asi bude mít na pronájem pokoje jen málokdo. Navíc, ty největší zajímavosti se nenacházejí uvnitř hotelu, ale před ním.
Four Seasons je totiž aktuálně obklopen auty, jenž častěji vídáme právě na výstavištích. Jde přitom o nadmíru zajímavou skvadru, neboť tu máme Bugatti Veyron, Ferrari LaFerrari a Porsche Ruf CTR. Poslední zmíněný vůz nám přitom z našeho úhlu pohledu připadá nejpohlednější, možná i proto, že ctí jednoduché a přitom nadčasové linie. I Bugatti lze pak nazvat díky dvoubarevnému laku krasavcem, Ferrari zůstává s klasickou červenou trochu ve stínu.
Tím italskou hybridní střelu samozřejmě nechceme nikterak shodit. Je totiž více než jasné, že na okruhu a nejspíše i na okreskách bude z této trojice nejrychlejší. Navíc má tu nejmodernější a nejkomplexnější techniku ze všech. Vybírat to nejlepší z takových ikon je ale ošidné, tak se zkrátka pokochejte - pěkně v řadě za sebou takové stroje neuvidíte ani v Palexpu, nemluvě o tom, že Veyron s LaFerrari už na autosalony coby vyprodané modely nevyráží...
V Ženevě jsou nakonec k vidění i tyto působivé vozy. Na výstavišti Palexpo je ale nenajdete, vyrazit budete muset k hotelu Four Seasons ležícímu na úpatí ženevského jezera
Zdroj: Autojunk
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 3 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 5 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 6 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 8 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 20:50 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 20:39 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 16:19 - honziss
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- BMW Divize 04.19. 15:12 - jerry
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda