Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW i8 se na dálnici nahánělo s 1 M Coupe, tohle z něj zbylo po nehodě
17.10.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Tato nehoda vypadá vážně a vážná je - posádka BMW i8 ji nepřežila. Prý se naháněla s BMW 1 M Coupé na dálnici mezi Bruselem a Antverpami.
Jak vypadá BMW i8 zvenčí, ví snad každý. Ovšem jak to vypadá, když se takovéhle auto dostane do vážné nehody, není už vzhledem k jeho omezenému výskytu zas tak obvyklý pohled. Nyní se na něj můžeme podívat - bohužel, dodejme, protože tahle nehoda měla za následek dva mrtvé dvacátníky.
BMW i8 jelo po dálnici A12 mezi Antverpami a Bruselem, kde se podle dostupných informací jeho řidič nahánělo s pilotem BMW 1 M Coupé. V jednu chvíli do sebe oba vozy nabouraly - 1 M to odnesla pouze menším nárazem, i8 ale odlétlo do sloupu osvětlení mezi oběma částmi dálnice. A právě ten se postaral o všechnu tu zkázu.
Vůz se doslova rozlámal na tři kusy, jak se můžeme podívat na fotkách. Pasažér zemřel na místě, řidič později v nemocnici. Byl to údajně syn Pascala Feryna, belgického podnikatele a také známého automobilového nadšence, který se jako pilot opakovaně účastnil dakarské rallye.
Jak rychle obě auta jela, nevíme, ale zrovna pomalu asi ne, když z i8 zbylo to, co vidíte na fotkách. Přesnou příčinu nehody také neznáme, faktorem mohla být i mokrá vozovka. Dvojčlenná posádka 1 M Coupé utrpěla lehká poranění, dálnice prý byla několik hodin uzavřená v obou směrech.
Pro nás je nehoda poučná hned ve dvou ohledech. Jednak je připomenutím, že ač rychlá jízda nemusí být sama o sobě nebezpečná, dopouštět se na běžných silnicích čehokoli připomínajícího závod je vážné nerozum. K problému je vždy jen krůček.
A pozoruhodný je pohled na samotnou i8, neboť takové... „roztříštění” není u běžných aut ani při podobných nehodách zrovna obvyklé. Pochopitelně to může být jen souhra okolností, i8 je ale dost výjimečné stroj, neboť karbon používá ve větší míře, než naprostá většina aut i podobného zaměření. A zde mohly přijít ke slovu specifické vlastnosti karbonových dílů, které jsou při určité namáhání prakticky nezničitelné, při jiném ale vcelku křehké.
Síla nárazu musela být obrovská, když BMW i8 dopadlo takhle
Zdroj: Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před hodinou - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před hodinou - Elon Musk propustil celý reklamní tým značky pár měsíců poté, co ho stvořil, nesahal mu ani po kotníky
před 3 hodinami - Už 9 let v garáži zavřenou, dodnes novou špičkovou Škodu Superb dál nikdo nechce, majitel to odmítá vzdát
včera - Ford se nepoučil, brutální vrcholný Mustang navzdory jeho ceně prodává stejně teatrálně jako kdysi GT
včera - Stále více dieselů nezvládá projít už svou první STK, za opravu majitelé platí až 75 tisíc Kč
včera
Živá témata na fóru
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 05:20 - janom
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.22. 12:29 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.22. 10:30 - honziss
- Audi TT 1999 - koupit, nebo ne? 04.21. 20:09 - tecos999
- Onboard videa 04.21. 20:06 - brnenska.odchytova
- BMW omezuje pro ČR asistenční systém X5 04.21. 16:41 - Ivan