BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku

Nedávné informace naznačovaly, že pro BMW nyní neexistuje větší priorita než další elektrické modely. Nyní to ale vypadá, že je zase všechno jinak.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku

27.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nedávné informace naznačovaly, že pro BMW nyní neexistuje větší priorita než další elektrické modely. Nyní to ale vypadá, že je zase všechno jinak.

BMW v poslední době opravdu neví, jakým směrem by se mělo vydat, a to zejména při práci na elektřinou poháněných vozech. Mnichovská automobilka měla původně nakročeno k lepším zítřkům jasným směrem, když vyrukovala s modely i3 a i8. Plug-in hybridní sporťák měl dostat i otevřené provedení, navíc se mezi i3 a i8 mělo zařadit i5. To mělo být vzhledově bližší zbytku produkce, přestože by jej taktéž pohánělo alternativní ústrojí.

Dle zpráv obvykle dobře informovaných kolegů z BMW Blogu však tyto plány zamířily do koše. BMW se místo toho zaměří na elektrické varianty již existujících modelů, kupříkladu na SUV X3 a řadu 4 Gran Coupe. Dále pak dorazí produkční verze konceptu, který si automobilka nadělila ke stým narozeninám a jenž bude pojmenován iNext. Současně s tím je připravována nová platforma, která bude moci hostit elektrické, hybridní či klasické spalovací ústrojí.

Právě ta je důvodem, proč původní plány týkající se rozvoje elektromobilů zamířily k ledu. Šasí modelů i3 a i8 je totiž natolik vzdálené běžné produkci, že šlo použít jen ve velmi malé míře. S novou platformou ale nebude třeba dodatečných investic do továren a montážních linek. BMW tedy zkrátka ztratilo víru v to, že by si na sebe další specifické elektromobily mohly v dohledné době vydělat.

Tyto informace jsou překvapivé poté, co se nedávno provalilo, že se BMW cítí být ve svém „elektrickém rozvoji” pozadu a zaměstnancům bizarními způsoby kladlo na srdce, že musí v tomto směru přidat. Za takové situace bychom čekali více elektromobilů, nikoli méně, přesto nyní přichází tato informace. Automobilka přesto nové elektrické modely nabídne, mj. elektrické Mini a elektrické BMW X3, které „budou těžit z technologického pokroku, který jsme v této oblasti učinili,“ jak uvedl k tématu šéf značky Harald Krüger. Jenže „elektrifikované” standardní modely těžko kdy budou s to rozumně konkurovat vozům od začátku stavěným jako elektrickým. A právě tím měla i5 být...


BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 1 - BMW i5 patentovy urad 01BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 2 - BMW i5 patentovy urad 02BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 3 - BMW i5 patentovy urad 03BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 4 - BMW i5 patentovy urad 04BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 5 - BMW i5 patentovy urad 05BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 6 - BMW i5 patentovy urad 06BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 7 - BMW i5 patentovy urad 07
BMW i5 je definitivně minulostí...

BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 8 - BMW i8 Spyder oficialni 01BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 9 - BMW i8 Spyder oficialni 02BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 10 - BMW i8 Spyder oficialni 03BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 11 - BMW i8 Spyder oficialni 04BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 12 - BMW i8 Spyder oficialni 05BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 13 - BMW i8 Spyder oficialni 06BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 14 - BMW i8 Spyder oficialni 07BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 15 - BMW i8 Spyder oficialni 08BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 16 - BMW i8 Spyder oficialni 09BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 17 - BMW i8 Spyder oficialni 10BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 18 - BMW i8 Spyder oficialni 11BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 19 - BMW i8 Spyder oficialni 12BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 20 - BMW i8 Spyder oficialni 13BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 21 - BMW i8 Spyder oficialni 14BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 22 - BMW i8 Spyder oficialni 15BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 23 - BMW i8 Spyder oficialni 16BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 24 - BMW i8 Spyder oficialni 17BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 25 - BMW i8 Spyder oficialni 18BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 26 - BMW i8 Spyder oficialni 19BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 27 - BMW i8 Spyder oficialni 20BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 28 - BMW i8 Spyder oficialni 21BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 29 - BMW i8 Spyder oficialni 22BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 30 - BMW i8 Spyder oficialni 23BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 31 - BMW i8 Spyder oficialni 24BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 32 - BMW i8 Spyder oficialni 25BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 33 - BMW i8 Spyder oficialni 26BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 34 - BMW i8 Spyder oficialni 27BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 35 - BMW i8 Spyder oficialni 28BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 36 - BMW i8 Spyder oficialni 29BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 37 - BMW i8 Spyder oficialni 30BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 38 - BMW i8 Spyder oficialni 31BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 39 - BMW i8 Spyder oficialni 32BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 40 - BMW i8 Spyder oficialni 33BMW vážně neví kudy kam. Projekt modelu i5 je mrtvý, bez hmatatelného výsledku - 41 - BMW i8 Spyder oficialni 34
...i8 Spyder se ale realitou stane

Zdroj: BMW Blog

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše