Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Cadillac Escalade možná dostane více motorů včetně dieselu a verze V-Sport
17.7.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Cadillac uvažuje o rozšíření nabídky motorů Escalade o dva šestiválce, jeden z nich by spaloval naftu. Hovoří se také o „sportovnější” variantě V-Sport.
Pokud v současnosti ve Spojených státech přijdete do showroomu Cadillacu a budete mít zájem o nový Escalade, nabídnou vám jednu ze tří výbavových verzí Standard, Luxury nebo Premium, základní velikost nebo větší ESV a pohon zadních nebo všech kol. Pod kapotu však dostanete jen 6,2litrový benzínový osmiválec, spojený s automatickým šestikvaltem. Tento motor na kola posílá 426 koní a 623 Nm a v kombinovaném režimu si na 100 km řekne o zhruba 13 litrů paliva, v závislosti na tom, jestli bude pohánět všechna kola nebo ne.
Z hlediska jízdní dynamiky a „americkosti” je to v pořádku, na konkurenty typu Mercedesu GL to však nestačí - ti mají většinou v nabídce více motorů. Cadillac tedy chce do nabídky přidat dvakrát přeplňovanou V6 a také samozřejmě naftový motor, nejspíš rovněž o šesti válcích. V nabídce by se také mohla objevit varianta V-Sport, která by podobně jako ostatní Cadillaky dostala úpravy s cílem udělat vůz sportovnější.
Větší výběr pohonných jednotek pod kapotou by mohl přitáhnout více zájemců a o to se Cadillac snaží. Jeden z hlavních konkurentů, Lincoln Navigator, se s letošním faceliftem zbavil 5,4litrového osmiválce Triton a pod kapotou mu zůstala jen 3,5litrová V6 EcoBoost. Větší nabídka motorů by tak mohla přilákat ještě více těch, kteří by jinak zamířili k Lincolnu. Kromě toho menší motory Escaladu jistě pomůžou i na trzích, jako je Evropa - ostatně, tady bez vznětového motoru naděje na úspěch hodný povšimnutí moc nejsou.
Co by se však pod kapotu Escaladu mohlo podívat, zatím zůstává otazníkem. Značka má k dispozici například 3,6litrový šestiválec se dvěma turbodmychadly a výkonem 420 koní a 583 Nm, který v současnosti pracuje pod kapotou modelu CTS V-Sport. Proč jej ale pod kapotu Escaladu zatím nenabízí, byť případně lehce podladěný, není známo.
K osmiválci pod kapotou nového Cadillaku Escalade by v budoucnu mohly přibýt další motory, včetně dieselu
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejčtenější články
- Auto roku 1988, legendární Peugeot 405 definitivně končí. Do poslední chvíle prodejně válel i díky pohádkovým cenám
28.2.2024 - Toyota ukázala nové řešení, které má zachránit spalovací motory, vzduch od CO2 dokonce čistí
28.2.2024 - Ruská Volha se skutečně vrátí, toto bude její první nový model
28.2.2024 - Red Bull vyvinul nejrychlejší kamerový dron světa pro úchvatné letecké záběry F1, jen ten stačí Maxi Verstappenovi
28.2.2024 - Dacia si dál nechává od elektrifikace odstup, Sandero nebude ani trochu elektrické, dokud nebude muset
28.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva