Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Citroën C-Elysée: také bráška Peugeotu 301 ukázal svůj vnitřek
13.9.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bylo jasné, že pokud nám svůj interiér předvedl Peugeot 301, Citroën C-Elysée udělá totéž. Prostoru má nabídnout stejně, jen zřejmě za nižší cenu.
Představení interiéru nového Citroënu C-Elysee si vyžádalo o trochu delší čas než v případě sesterského Peugeotu 301. Oč méně však značka ukazovala, o to byla sdílnější. Víme tak nejen to, že do zavazadlového prostoru se má vejít 506 litrů, Citroën už stihl i zveřejnit, že benzinový motor o objemu 1,2 litru bude mít spotřebu pět litrů na sto kilometrů, zatímco turbodiesel 1,6 HDi by si měl vystačit jen s 4,1 l/100 km.
Ty samé hodnoty zřejmě nabídne i Peugeot, oficiálně však značka hodlá vše potvrdit až přímo na autosalonu v Paříži. Počítat ovšem můžeme s tím, že oba vozy od sebe bude odlišovat více věcí než jen znak nebo čelní maska. Rozdílné jsou i přední a zadní světlomety, přičemž u Citroënu byste měli najít více chromu na karoserii.
V interiéru pak C-Elysse ve srovnání s modelem 301 vypadá jako světlá strana síly, zatímco Peugeot hraje na temnou notu. Jednat se samozřejmě může o úroveň výbavy nebo konkrétní provedení, světlejší interiér Citroënu však působí prostorněji a luxusněji. Přestože kvalita plastů bude identická.
Také cenová politika by měla odpovídat Peugeotu 301, to ale nutně neznamená, že výsledná cifra bude totožná. C-Elysée by se měl v nabídce značky objevit s cenovkou, která dnes náleží Citroënu C3, a to by alespoň v českých podmínkách znamenalo, že koupí dvojitého šípu oproti francouzskému lvovi ušetříte zhruba 30 000 Kč. Jestli tomu tak ale bude i ve skutečnosti uvidíme až časem...
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.
Citroën C-Elysee zaujme chromovější maskou a světlým interiérem, který vypadá ve srovnání s Peugeotem 301 prostornější. Ve výsledku je sice identický, měl by ale dorazit za nižší cenu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejčtenější články
- Nová „ruská” auta od Solarisu jsou jen virtuální realita, k dealerům dorazila s logy Hyundai přelepenými páskou
19.3.2024 - Vsadil na elektromobily a končí. Šéf Hertzu se po 30 letech ve vysokém byznysu chytil do pasti elektrických snů
19.3.2024 - Audi končí s nesmyslným označením motorizací svých aut. Firmě trvalo 7 let, než pochopila
19.3.2024 - Představa o vzdání se ropy je z říše fantazie, říká šéf těžebního gigantu. Odklon nenastane ani za 20 let, natož pak za 6
19.3.2024 - Ford pořád umí udělat lákavé spalovací auto, nově nabízí 811koňový vůz s tovární zárukou za cenu Superbu TDI
19.3.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 00:27 - abgx1
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch