Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dva špičkové McLareny si to rozdaly v Německu. Skončilo to 307 km/h a frustrací
25.7.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Zrychlení McLarenů 675LT a 720S je okolo 200 km/h lepší, než má řada aut okolo stovky. Tohle duo vidíme nejen na Autobahnu, ale i na Nordschleife.
Závodění na veřejné silnici doporučit nelze, ovšem to, na co se můžeme podívat v prvním videu níže, jistě není závodění. To se prostě jen dva němečtí majitelé vozů McLaren jeli projet. A protože jsme na německé a nikoliv české dálnici, nehrozilo, že by se jim do cesty připletl nějaký stíhač bdící nad dodržováním nejvyšší povolené rychlosti - na téhle dálnici žádný rychlostní limit není.
Vidíme prostě McLaren 720S a starší 675LT při opravdu rychlé jízdě po Autobahnu. Občas, když kolem nich není žádný provoz, i zpomalí a zkusí porovnat, jak na tom jsou tahle auta ve sprintu s letmým startem, ale pokud jsme během šesti minut videa na chvíli neusnuli nudou, pořádně se jim to nepodaří. Párkrát se ale dostanou přes 300 km/h, dle GPS až k 307 km/h, skoro jako nic.
Vpravdě, po čase zhruba 2:48 se na videu nic moc zajímavého neděje, vidíme jen neúspěšné pokusy o letmý start do sprintu. Co je pozoruhodné, je lehkost, s jakou tahle auta zrychlují nad 200 km/h. A také, že byť jedou oba řidiči opravdu rychle, na jejich jízdě není vůbec nic nebezpečného.
Přesto byli dotyční ze své vyjížďky poněkud frustrovaní. Druhé video níže ukazuje stejná auta, ovšem tentokrát ale nikoliv na veřejné silnici, nýbrž na Severní smyčce Nürburgringu. Jízda samotná je zajímavá tak nějak z podstaty, ale onen frustrující aspekt stojí za vyzdvihnutí - auta na tomto ne zrovna zrcadlově rovném okruhu ve spoustě případů dřou podvozkem o zem a to je něco, co vám ostré ježdění zaručeně znepříjemní. Až se divíme, jak moc a jak často ke kontaktu dochází, ale děje se to, však se podívejte sami...
Je fascinující, s jakou lehkostí tyhle dva stroje akcelerují i v rychlostech za 200 km/h
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
- Oliver König pojede IDM s Ducati 23.4.2024
- Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024 22.4.2024
Nejnovější články
- Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
před 9 hodinami - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
před 10 hodinami - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
včera - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
včera - Nové SUV Opelu je sexy a neváže si oprátku jen elektrickým pohonem, přesto bude hledat zákazníky těžce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva