Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka

Chystané SUV, vlastně SSSUV zjevně vzalo zavděk nejen nápady sportovních sourozenců, ale i sklady mateřské značky. Trochu tak připomíná Audi A8.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka

17.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Chystané SUV, vlastně SSSUV zjevně vzalo zavděk nejen nápady sportovních sourozenců, ale i sklady mateřské značky. Trochu tak připomíná Audi A8.

Prosinec je již za rohem a šmahem se nám tak blíží premiéra nového Lamborghini Urus. Ta je nadmíru očekávaná už proto, že Italové vůz dopředu označují za nejrychlejší SUV světa. A také mu říkají SSSUV, tedy Super Sportovní SUV, jakkoli toho sportu je rázem v označení až trochu moc. Buď jak buď, zřejmě správně očekávají, že jen díky němu celkové registrace značky vzrostou na dvojnásobek, a tak nepřekvapí, že bez okolků kompletně přebudovali své ústředí v Sant'Agata Bolognese, aby výrobu nového modelu sneslo.

Během našeho výletu na frankfurtský autosalon se nám Urus povedlo nafotit zvenčí, byť samozřejmě s ochrannou kamufláží, nyní pro změnu můžeme nahlédnout do interiéru. Na světě jsou totiž špionážní snímky, které kabinu odhalují v celé její nahotě. Ta nepřipomíná nic z nabídky koncernu VW, přestože se Lamborghini inspirovalo u svých menších sourozenců a také trochu „vykradlo“ sklady Audi. Patrné je to hlavně na středové konzoli, jíž zdobí dvojice dotykových displejů - horní je přitom určen pro multimédia, spodní pak pro klimatizaci.

Mimo celkový pohled na kabinu tu máme i přiblížení systému ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management), jak Lamborghini nazývá svůj volič jízdních režimů. Ten umožňuje volbu specifického sněžného a písečného módu, kromě toho chce ovšem Urus zjevně vládnout i okruhům. Je tedy více než pravděpodobné, že automobilka se s ním vydá na Nürburgring, aby dosáhla rekordu mezi SUV.

Jsme docela zvědavi, zda překoná i nové Porsche Cayenne, z dosavadních náznaků se ovšem zdá, že Italové budou mít nad Němci navrch. Urus totiž stran aerodynamičtější karoserie a nižší hmotnosti počítá také s vyšším výkonem. Pohon vozu totiž bude mít na starosti přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec, který je sice v rámci koncernu již starým známým, nicméně nově bude naladěn až na 650 koní. Celé stádo přitom dostane na starosti automat spojený s pohonem i řízením všech kol.


Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 1 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 01Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 2 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 02Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 3 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 03Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 4 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 04
Odhalení se nedočkal pouze interiér chystaného Lamborghini Urus...

Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 5 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 05
...ale i pohonná jednotka slibující 650 koní

Zdroj: altdynamic@Instagram

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.