Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér Mercedesu G 2018 plně odhalen únikem, je až překvapivě moderní
10.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vylepšené Géčko dostalo 12,3palcový centrální dotykový displej nahrazující řadu tlačítek. I přesto chce zůstat ortodoxním off-roadem.
O faceliftu Mercedesu třídy G jsme v minulosti mluvili mnohokrát, přihodit jsme mohli i špionážní snímky exteriéru. Nyní se však můžeme podívat také do modernizované kabiny, kterou navíc již žádná kamufláž nechal. Obrázky vznikly při návštěvě nizozemského magazínu Autoweek ve vývojovém středisku Mercedesu. A i když tam bylo zakázáno fotit, Holanďané přesto kompletní podobu interiéru vystavili na webu.
Jak je ze snímků patrné, palubní deska a na ni navazující středová konzole i tunel prošly radikální obměnou. Máme zde sice analogový přístrojový štít, nicméně společnost mu dělá 12,3palcový displej známý třeba z tříd E a S. Vše bylo uspořádáno do jednoho panelu, jak to známe z obou zmíněných modelů. Po jejich vzoru přitom dotyková obrazovka nahradila mnohé z fyzických tlačítek a ovladačů.
Změnou prošly rovněž výdechy klimatizace, stejně jako je odlišný volant. Máme zde také více metalických prvků, ty ale nejspíše budou závislé na zvoleném stupni výbavy. To pak platí také o multimediálních systémech, byť ve všech případech došlo na změny související s příchodem širokoúhlého centrálního displeje. Také si lze povšimnout i rozměrnější schránky před spolujezdcem.
Jakkoliv ovšem třída G zamířila do 21. století a je protkána moderní technikou, čekat máme zachování charakteru robustního off-roadu. Svědčí o tom přitom nejen madlo před spolujezdcem, ale třeba i kryt rezervního kola, jež bude stále umístěno na zadních dveřích. Stran toho nechybí ani pohled na vystouplé kliky dveří. Zbytek si ukážeme ještě letos, faceliftovaný G-Wagen má debutovat ještě před koncem roku.
Modernizovaná třída G se chlubí elegantnější kabinou...
...i nadále chce ale zůstat ortodoxním off-roadem, o čemž svědčí zachování klíčových prvků
Pro srovnání zde pak máme pohled na stávající a budoucí interiér, změnilo se toho vážně hodně
Zdroj: Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejnovější články
- Ferrari si nechalo patentovat revoluční řešení spalovacího motoru, snadno obejde i tlaky na elektrifikaci všeho
před 2 hodinami - VW up! se vrátil ze záhrobí. Tohle je Geparda a není to aprílový žert, zadní kola nemá jen naoko
před 3 hodinami - Nejlevnější Tesly v Evropě už stojí jen jako obyčejná Fabia, klidně i vybavené vozy s 4x4 a 350 koňmi
před 5 hodinami - Ford zrušil dvě třetiny výroby svého klíčového elektromobilu poté, co ji dřív zkrouhnul o polovinu, třetina lidí má padáka
před 6 hodinami - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 03.29. 16:20 - Truck Daškam
- Fiat a vše kolem nich 03.29. 15:38 - M.Z.
- Pneu koutek 03.29. 15:37 - M.Z.
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 03.29. 15:08 - mattonecz
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.29. 12:15 - Čičo
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan