Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér Mercedesu G 2018 plně odhalen únikem, je až překvapivě moderní
10.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vylepšené Géčko dostalo 12,3palcový centrální dotykový displej nahrazující řadu tlačítek. I přesto chce zůstat ortodoxním off-roadem.
O faceliftu Mercedesu třídy G jsme v minulosti mluvili mnohokrát, přihodit jsme mohli i špionážní snímky exteriéru. Nyní se však můžeme podívat také do modernizované kabiny, kterou navíc již žádná kamufláž nechal. Obrázky vznikly při návštěvě nizozemského magazínu Autoweek ve vývojovém středisku Mercedesu. A i když tam bylo zakázáno fotit, Holanďané přesto kompletní podobu interiéru vystavili na webu.
Jak je ze snímků patrné, palubní deska a na ni navazující středová konzole i tunel prošly radikální obměnou. Máme zde sice analogový přístrojový štít, nicméně společnost mu dělá 12,3palcový displej známý třeba z tříd E a S. Vše bylo uspořádáno do jednoho panelu, jak to známe z obou zmíněných modelů. Po jejich vzoru přitom dotyková obrazovka nahradila mnohé z fyzických tlačítek a ovladačů.
Změnou prošly rovněž výdechy klimatizace, stejně jako je odlišný volant. Máme zde také více metalických prvků, ty ale nejspíše budou závislé na zvoleném stupni výbavy. To pak platí také o multimediálních systémech, byť ve všech případech došlo na změny související s příchodem širokoúhlého centrálního displeje. Také si lze povšimnout i rozměrnější schránky před spolujezdcem.
Jakkoliv ovšem třída G zamířila do 21. století a je protkána moderní technikou, čekat máme zachování charakteru robustního off-roadu. Svědčí o tom přitom nejen madlo před spolujezdcem, ale třeba i kryt rezervního kola, jež bude stále umístěno na zadních dveřích. Stran toho nechybí ani pohled na vystouplé kliky dveří. Zbytek si ukážeme ještě letos, faceliftovaný G-Wagen má debutovat ještě před koncem roku.
Modernizovaná třída G se chlubí elegantnější kabinou...
...i nadále chce ale zůstat ortodoxním off-roadem, o čemž svědčí zachování klíčových prvků
Pro srovnání zde pak máme pohled na stávající a budoucí interiér, změnilo se toho vážně hodně
Zdroj: Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 8 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
před 9 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
před 11 hodinami - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva