Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér Mercedesu G 2018 plně odhalen únikem, je až překvapivě moderní
10.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vylepšené Géčko dostalo 12,3palcový centrální dotykový displej nahrazující řadu tlačítek. I přesto chce zůstat ortodoxním off-roadem.
O faceliftu Mercedesu třídy G jsme v minulosti mluvili mnohokrát, přihodit jsme mohli i špionážní snímky exteriéru. Nyní se však můžeme podívat také do modernizované kabiny, kterou navíc již žádná kamufláž nechal. Obrázky vznikly při návštěvě nizozemského magazínu Autoweek ve vývojovém středisku Mercedesu. A i když tam bylo zakázáno fotit, Holanďané přesto kompletní podobu interiéru vystavili na webu.
Jak je ze snímků patrné, palubní deska a na ni navazující středová konzole i tunel prošly radikální obměnou. Máme zde sice analogový přístrojový štít, nicméně společnost mu dělá 12,3palcový displej známý třeba z tříd E a S. Vše bylo uspořádáno do jednoho panelu, jak to známe z obou zmíněných modelů. Po jejich vzoru přitom dotyková obrazovka nahradila mnohé z fyzických tlačítek a ovladačů.
Změnou prošly rovněž výdechy klimatizace, stejně jako je odlišný volant. Máme zde také více metalických prvků, ty ale nejspíše budou závislé na zvoleném stupni výbavy. To pak platí také o multimediálních systémech, byť ve všech případech došlo na změny související s příchodem širokoúhlého centrálního displeje. Také si lze povšimnout i rozměrnější schránky před spolujezdcem.
Jakkoliv ovšem třída G zamířila do 21. století a je protkána moderní technikou, čekat máme zachování charakteru robustního off-roadu. Svědčí o tom přitom nejen madlo před spolujezdcem, ale třeba i kryt rezervního kola, jež bude stále umístěno na zadních dveřích. Stran toho nechybí ani pohled na vystouplé kliky dveří. Zbytek si ukážeme ještě letos, faceliftovaný G-Wagen má debutovat ještě před koncem roku.
Modernizovaná třída G se chlubí elegantnější kabinou...
...i nadále chce ale zůstat ortodoxním off-roadem, o čemž svědčí zachování klíčových prvků
Pro srovnání zde pak máme pohled na stávající a budoucí interiér, změnilo se toho vážně hodně
Zdroj: Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejnovější články
- Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před 12 minutami - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před hodinou - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
včera - Legendární Mercedes G dostal další facelift. Teď má průhlednou kapotu, zpod té ale začínají mizet velké motory
včera - Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva