Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lotus Evora 400 může být ještě lehčí díky novým doplňkům, až o 42 kg
19.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové rozšířili příplatkovou výbavu o karbonové doplňky karoserie, titanový výfuk a odlehčenou baterii. Také se můžete zbavit klimatizace či zadních sedadel.
S hmotností 1 395 kilogramů je standardní Lotus Evora 400 vozem, který bychom rozhodně nepovažovali za obézní. Britská automobilka se však v rámci své DNA rozhodla toto číslo ještě o 42 kg snížit. Zákazníci proto mohou nově sáhnout po příplatkovém paketu Carbon Pack, který je součástí standardní výbavy u varianty Evora Sport 410. Mimo to pak mají k dispozici i titanový výfuk či lithium-iontovou baterii.
My se nejprve zaměříme na karbonový paket, který je tvořen čelním splitterem, vsuvkou kapoty, kryty zpětných zrcátek, střechou, zadním křídlem a difuzorem. Tyto komponenty souhrnně sráží hmotnost o pět kilogramů, přičemž Lotus si za ně účtuje 6 500 liber (cca 203 500 Kč) v domovské Británii či 9 000 Eur (243 200 Kč) v sousedním Německu.
Dále zákazníci mohou sáhnout po novém titanovém výfuku a lithium-iontové baterii, kdy s každým z těchto dílů je spojena desetikilová dieta. Ceny pak činí 5 500 GBP (172 200 Kč), respektive 7 000 Eur (189 200 Kč) za výfuk s uprostřed usazenou oválnou koncovkou a 1 350 GBP (42 300 Kč), respektive 1 890 Eur (51 100 Kč) za baterii.
Dále je totiž možné nechat demontovat klimatizaci a zadní sedadla, přičemž za toto opatření si značka nic neúčtuje. A aby toho nebylo málo, pak je možné sáhnout ještě po odlehčeném držáku na nápoje, který váží pouhých 120 gramů. Jeho cena však již specifikována nebyla.
Již tak nízkou hmotnost Lotusu Evora 400 lze dále srazit o 42 kilogramů díky karbonovým dílům, titanovému výfuku, lithium-iontové baterii či odstranění klimatizace a zadních sedadel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před hodinou - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch