Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lotus Evora 400 může být ještě lehčí díky novým doplňkům, až o 42 kg
19.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové rozšířili příplatkovou výbavu o karbonové doplňky karoserie, titanový výfuk a odlehčenou baterii. Také se můžete zbavit klimatizace či zadních sedadel.
S hmotností 1 395 kilogramů je standardní Lotus Evora 400 vozem, který bychom rozhodně nepovažovali za obézní. Britská automobilka se však v rámci své DNA rozhodla toto číslo ještě o 42 kg snížit. Zákazníci proto mohou nově sáhnout po příplatkovém paketu Carbon Pack, který je součástí standardní výbavy u varianty Evora Sport 410. Mimo to pak mají k dispozici i titanový výfuk či lithium-iontovou baterii.
My se nejprve zaměříme na karbonový paket, který je tvořen čelním splitterem, vsuvkou kapoty, kryty zpětných zrcátek, střechou, zadním křídlem a difuzorem. Tyto komponenty souhrnně sráží hmotnost o pět kilogramů, přičemž Lotus si za ně účtuje 6 500 liber (cca 203 500 Kč) v domovské Británii či 9 000 Eur (243 200 Kč) v sousedním Německu.
Dále zákazníci mohou sáhnout po novém titanovém výfuku a lithium-iontové baterii, kdy s každým z těchto dílů je spojena desetikilová dieta. Ceny pak činí 5 500 GBP (172 200 Kč), respektive 7 000 Eur (189 200 Kč) za výfuk s uprostřed usazenou oválnou koncovkou a 1 350 GBP (42 300 Kč), respektive 1 890 Eur (51 100 Kč) za baterii.
Dále je totiž možné nechat demontovat klimatizaci a zadní sedadla, přičemž za toto opatření si značka nic neúčtuje. A aby toho nebylo málo, pak je možné sáhnout ještě po odlehčeném držáku na nápoje, který váží pouhých 120 gramů. Jeho cena však již specifikována nebyla.
Již tak nízkou hmotnost Lotusu Evora 400 lze dále srazit o 42 kilogramů díky karbonovým dílům, titanovému výfuku, lithium-iontové baterii či odstranění klimatizace a zadních sedadel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 19 minutami - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před hodinou - Škoda překvapivě stvořila víc jak 1000koňové auto, řádit s ním budete moci i vy
před 3 hodinami - Dodnes úplně nový, totálně oholený Ford Focus první generace může být váš, při jeho jednoduchosti je to auto navěky
před 4 hodinami - Fiskeru došly peníze. Už neplatí ani úroky z dluhů, bankrot očekává každým dnem
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 11:12 - petr_riha
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 11:02 - HondaMan
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz