Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lotus Evora 400 může být ještě lehčí díky novým doplňkům, až o 42 kg
19.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové rozšířili příplatkovou výbavu o karbonové doplňky karoserie, titanový výfuk a odlehčenou baterii. Také se můžete zbavit klimatizace či zadních sedadel.
S hmotností 1 395 kilogramů je standardní Lotus Evora 400 vozem, který bychom rozhodně nepovažovali za obézní. Britská automobilka se však v rámci své DNA rozhodla toto číslo ještě o 42 kg snížit. Zákazníci proto mohou nově sáhnout po příplatkovém paketu Carbon Pack, který je součástí standardní výbavy u varianty Evora Sport 410. Mimo to pak mají k dispozici i titanový výfuk či lithium-iontovou baterii.
My se nejprve zaměříme na karbonový paket, který je tvořen čelním splitterem, vsuvkou kapoty, kryty zpětných zrcátek, střechou, zadním křídlem a difuzorem. Tyto komponenty souhrnně sráží hmotnost o pět kilogramů, přičemž Lotus si za ně účtuje 6 500 liber (cca 203 500 Kč) v domovské Británii či 9 000 Eur (243 200 Kč) v sousedním Německu.
Dále zákazníci mohou sáhnout po novém titanovém výfuku a lithium-iontové baterii, kdy s každým z těchto dílů je spojena desetikilová dieta. Ceny pak činí 5 500 GBP (172 200 Kč), respektive 7 000 Eur (189 200 Kč) za výfuk s uprostřed usazenou oválnou koncovkou a 1 350 GBP (42 300 Kč), respektive 1 890 Eur (51 100 Kč) za baterii.
Dále je totiž možné nechat demontovat klimatizaci a zadní sedadla, přičemž za toto opatření si značka nic neúčtuje. A aby toho nebylo málo, pak je možné sáhnout ještě po odlehčeném držáku na nápoje, který váží pouhých 120 gramů. Jeho cena však již specifikována nebyla.
Již tak nízkou hmotnost Lotusu Evora 400 lze dále srazit o 42 kilogramů díky karbonovým dílům, titanovému výfuku, lithium-iontové baterii či odstranění klimatizace a zadních sedadel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 5 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před hodinou - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 2 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 4 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 5 hodinami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva