Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lotus vám poví, jestli jste jako řidič hodni jeho Evory 400
1.4.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britská novinka o výkonu 406 koní prý vyžaduje výjimečný postřeh, bleskurychlé reakční časy a řidičské schopnosti. Nemáte-li je, kupte si něco jiného.
Automobilku Lotus jsme až dosud považovali za staromilskou, takového analogového dinosaura ve věku digitálním. Ano, aktuálně nabízí u takřka každého svého modelu kromě manuálu také automat a ve výbavě dostáváte kromě jiného i zpětnou kameru, navigaci nebo audio systém Alpine. Tyto finesy jsou však dnes již pomalu standardem a rozhodně vás nepřenesou do třetího tisíciletí. Navíc je třeba oproti německé konkurenci výčet těchto komfortních prvků vskutku minimální.
Je proto možná až překvapením, že se Lotus rozhodl měřit schopnosti potenciální klientely nikoliv v rámci okruhových dní, ale skrze internetovou hru „na honěnou“. Její podstatou je uchopení žlutého čtverce za pomoci počítačové myši a následné vyhýbání čtyřem dalším blokům. Pokud se vám přitom povede překonat sedm sekund, pak máte dostatečnou zručnost na to, abyste mohli usednout za volant nového modelu Evora 400.
Aktuální rekord činí něco málo přes 80 sekund, což je shodou okolností doba, ke které se přiblížila řada hráčů z celého světa. Ti nejhorší z žebříčku pak dosáhli necelých 19 sekund, i to je ovšem čas docela působivý. Pokud tomu nevěříte, pak si vše vyzkoušejte na vlastní kůži. Doporučujeme ovšem extrémní soustředění. Dopředu si pak raději seřiďte citlivost myši a možná i otřete monitor.
Zda ale následně budete mít skutečně schopnosti potřebné k ovládání Lotusu Evora 400, to vám rozhodně nemůžeme zaručit. Stejně tak ostatně aktuálně nemůžeme publikovat námi dosažený čas, přece jen jsme si v pracovní době nemohli zrovna dlouho užívat a vše jsme jen v rychlosti vyzkoušeli. Večer se ovšem na stránky značky vrátíme a následně si výsledky můžeme porovnat v diskuzi...
Lotus spustil novou internetovou hru, která má rozhodnout...
...zda dokážete ovládat faceliftované kupé Evora 400
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 6 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 2 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 3 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 5 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 6 hodinami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva