Nejen sporťáky umí být rychlé na německé dálnici, takto jede kombík Audi A4 3,0 TDI

 | 6 příspěvků | 11.11.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

A co teprve, když čipne a.. | 11.11.2017 23:09reagovat
avatar

A co teprve, když čipne a ten kouř za tím, hmm mňam

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený richie.rich

jaky kour. splnuje euro6d.. | 12.11.2017 08:10reagovat
avatar

jaky kour. splnuje euro6d takze je rozhodne cistejsi nez tvoje auto;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: jaky kour. splnuje euro6d.. | 12.11.2017 09:05reagovat
avatar

Myslíš moje benzínové auto? Tak to asi těžko.

Nepřihlášený xy

Kombi s naftovým motorem v.. | 12.11.2017 15:32reagovat
avatar

Kombi s naftovým motorem vznikla právě pro “řádění na autobahnu”, Poklopče...

Nepřihlášený Míra

Reakce na: A co teprve, když čipne a.. | 12.11.2017 21:42reagovat
avatar

Nezáviď...

Nepřihlášený Jan

Jezdím předchozí generací.. | 14.11.2017 18:43reagovat
avatar

Jezdím předchozí generací A4 s 3.0 TDI V6 - 176kW a nedám na něj dopustit. Nejsem žádný dýzlák, co musí mít kouř za výfukem, čip jsem nedělal a DPF jsem měnil nedávno za nové.

Co ale tomu autu nelze upřít je velice příjemné zrychlení dáno hlavně vysokým krouťákem.

Otec má firemního ("policejního") trojkovýho superba 2.0 TSI 280HP, občas s tím jezdím a teda že bych cítil těch 30 kW navíc se říct nedá, právě naopak bych řekl, že mi to jezdí tak nějak líp.

Porovnání torsen+HDM vs haldex+DSG je taky jiná pohádka, v prospěch audi samozřejmě.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama