Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nejlépe zrychlující auto světa sjíždí z linek na legračních modrých kolech. Proč?
26.5.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Dodge Challenger SRT Demon už se vyrábí a krom bizarních modrých kol drobné velikosti ukázal i jinou věc - zvuk svého monstrózního osmiválce.
Od chvíle představení Dodge Challenger SRT Demon se jistě nejen milovníci bublavých amerických osmiválců těší na to, až tento stroj uslyší v akci na ničím nepřikrášleném videu. Zatím jsme vám nic takového ukázat nemohli, neboť Demony se teprve začínají vyrábět a po čtvrtmílové závodní dráze je prohnali jen lidé z automobilky, první náznak věcí příštích tu ale máme.
Na videu níže si můžete Demon poslechnout aspoň v nízkých otáčkách - a skutečně to stojí za to. Jinak video nic zásadního neříká, jen že za dolar dostanete spoustu věcí, které v Demonu za základní cenu nejsou, jako sedadlo spolujezdce nebo tzv. Demon crate, která obsahuje zvedák, kompresor a tenká přední kola pro čtvrtmílové sprinty. Jestli se to vyplatí, si jistě domyslíte sami.
Zajímavější je v souvislosti se začátkem produkce tohoto stroje jedna pikantnost, která souvisí právě s výrobou. Vidíte ta modře lakovaná kola na fotce šedého auta za plotem níže? Přesně na těch sjíždí z výrobních linek úplně všechny Demony. Přijdou vám neadekvátní? Tomu rozumíme, na silnici s nimi ale namířeno nemají - jsou to kola, na kterých se Demon pohybuje po výrobní lince. Důvod je nasnadě - tato modrá kola jsou původně určena pro méně ambiciózní verze Challengeru a užší než standardní kola Demonu jsou proto, že „ďáblův standard” s 315 mm širokými pneumatikami se na výrobní linku prostě nevejde.
Výroba Demonů je tedy dokončena na těchto modrých kolech, na kterých pak putují i do dealerství značky. Zákazníkům ale vozy takto prodávány nejsou - dealerství je vymění za standardní pětipaprsková černá kola, která vidíme na oficiálních fotkách auta. Tato modrá kola pak údajně pošle zpátky do továrny, aby je bylo možno použít při výrobě dalšího Demonu a modrá jsou snad proto, aby se „nepoztrácela” a byla využívána právě jen pro tento účel...
Tahle modrá kola nejsou pro zákazníky, standardní se nevejdou na výrobní linku
Tahle modrá Challengeru opravdu sluší. A zvuk je božský
Zdroj: The Straight Pipes@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 2 hodinami - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před 4 hodinami - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva