Nejrychlejší Škoda změřila síly s nejrychlejším BMW. A v něčem i vyhrála

 | 39 příspěvků | 13.11.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený QP

Další brambora, které blbě.. | 13.11.2017 09:17reagovat
avatar

Další brambora, které blbě brzdí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Další brambora, které blbě.. | 13.11.2017 11:36reagovat
avatar

Radši bych boural v té bramboře než v superbu

Nepřihlášený skodahater

Reakce na: Další brambora, které blbě.. | 13.11.2017 12:28reagovat
avatar

Brambora která je o 6 metráků těžší má o 5 metrů delší brzdnou dráhu...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Brambora která je o 6 metr.. | 13.11.2017 15:04reagovat
avatar

Vyšší hmotnost není žádný argument, auto s vyšší hmotností musí mít větší kola, větší průměr kotoučů, větší plochu destiček, větší styčnou plochu pneu se zemí, takže musí brzdit minimálně stejně dobře jako lehčí auto, vzhledem k ceně té 7er jsou horší brzdy než u škodárny za pár šupů skutečně ostuda.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

tá žltá sračka, to je čo,.. | 13.11.2017 16:28reagovat
avatar

tá žltá sračka, to je čo, nejaký antiautomódny výgrc z Indie ?

Nepřihlášený majo

co ked bude mat dalsia gen.. | 13.11.2017 17:25reagovat
avatar

co ked bude mat dalsia generacia Superb o 20-30 koni viac (a mozno o 1 valec menej)? to sa uz budu chciet pretekat s Aventadorom :D

Nepřihlášený Max

Reakce na: Vyšší hmotnost není žádný.. | 13.11.2017 17:56reagovat
avatar

To je nezmysel, čo píšete.

Jednak nemôžete vyhlásiť, že bmw má horšie brzdy ako superb, iba to, že pri týchto podmienkach a plnom brzdení má auto dlhšiu brzdnú dráhu.

Pri iných podmienkach sa môže stať, že brzdy superbu zhoria a bmw pokojne zabrzdí, napríklad keď zapojíme za auto 2,5 tonový vlek a necháme ich ísť dole Grossglocknerom.

Formula 1 tiež za istých podmienok slabo brzdí.

Široké pneu sú napríklad horšie na snehu a pri akvaplaningu; tiež by ste napísali, že za také peniaze má bmw horšie pneu?

Ja mám malý Ford Puma, auto v hodnote pár eur a v zákrutách môžem jazdiť omnoho rýchlejšie ako ktorýkoľvek superb.

Ako to, že superb horšie drží v zákrutách ako bezcenná Puma, za tie peniaze!? Je to pre superb ostuda?

Vidíte sám, Vaša argumentácia nie je správna, cena auta nie je zárukou univerzálnych najlepších vlastností.

Ak by to tak bolo, tak nejaký autobus alebo kamión musí byť vo všetkom najlepší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: To je nezmysel, čo píšete... | 13.11.2017 18:02reagovat
avatar

Blbosti, tohle není autobus a osobní auto, ale dvě osobní auta, tohle není za nějakých extrémních podmínek, ale na suchu na ideální ploše letiště s poloprázdnými auty. Přesně podmínky za kterých se měří brzdy ve všech srovnávacích testech. A BMW pohořelo, není potřeba dál okecávat evidentní věc.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Reakce na: Blbosti, tohle není autobu.. | 13.11.2017 18:10reagovat
avatar

To už je lepšie.

BMW pohořelo.

Lebo predtým ste písali že "vzhledem k ceně té 7er jsou horší brzdy než u škodárny za pár šupů skutečně ostuda."

Ja sa nezastávam bmw ani superbu, ale nemohol som nechať tak, keď niekto píše hlúposti, že horšie brzdy.

Žiadne horšie brzdy, ale horší výsledok.

Ja mám na MLku a GKku vpredu aj vzadu 4 piestové brzdy s kotúčmi 360/340mm a myslím si, že tiež by som to s tým superbom prehral.

No a čo?

Ide o to, že mám na tých autách lepšie brzdy ako superb, ale výsledok brzdenia nie je iba o kvalite bŕzd a cene auta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xy

Zajímavé, kolik lidí je sc.. | 13.11.2017 18:31reagovat
avatar

Zajímavé, kolik lidí je schopno vynášet soudy na základě nějakého, sice zajímavého, ale nijak exaktního videotestu. Dvě auta jedou, na povel zabrzdí. Výsledek má být směroplatný? To jako fakt?

V tabulkách testu AMS je u Superbu 2,0tsi 4x4 uvedena hodnota 100-0 36,2m u 760i 34,7 oboje zahřáté brzdy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xy

Reakce na: Zajímavé, kolik lidí je sc.. | 13.11.2017 18:33reagovat
avatar

V tabulkách testů AMS, ne testu, ta auta samozřejmě spolu nikdo netestoval.

Nepřihlášený Loop

Reakce na: Zajímavé, kolik lidí je sc.. | 13.11.2017 19:30reagovat
avatar

Test německého časopisu? No to snad i největšímu troubovi je dnes jasné, že německému autu tam 5 m ubírají a cizím 5 m přidávají.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Ten pocit, když na D1 podj.. | 13.11.2017 22:16reagovat
avatar

Ten pocit, když na D1 podjíždím d§ležitého týpka v nejsilnějším Superbu, který se mi snaží zavřít mezeru před ním, ale než se vzpamatuje a natlakuje turbo toho čtyřhrku, sleduje můj nápis V12 na zádi :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Test německého časopisu? N.. | 13.11.2017 22:18reagovat
avatar

zbožné přání?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To už je lepšie. BMW poho.. | 13.11.2017 22:20reagovat
avatar

A nejde spíš o výsledek - tady na kolika m zastavím než o to, kolikatipístkové berdy a jaký průměr kotoučů mám? To si nech na chlubení do hospody, až budeš brzdit před děckem co ti vlítlo do cesty, možná ti dojde o co jde především...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Loop

Reakce na: zbožné přání? | 13.11.2017 23:10reagovat
avatar

bohužel běžná manipulace v německých médiích i institucích. Stačí třeba vzpomenout na nějakého redaktůrka, co se spolčil s Merglem a ostatním novinářům "předváděli" systém nouzového brzdění.

Nepřihlášený Bagr

Reakce na: To už je lepšie. BMW poho.. | 14.11.2017 06:45reagovat
avatar

Z této reakce si beru jedno důležité ponaučení. Čím víc na východ, tím větší "odborník" :-D

Nepřihlášený Starnet

Reakce na: To už je lepšie. BMW poho.. | 14.11.2017 08:37reagovat
avatar

Ty tedy plácáš neskutečné kraviny, kvalita brzd se hodnotí právě podle brzdné dráhy, čím kratší brzdná dráha, tím lepší brzdy. Jestli mají průměr metr a dvacet pístků o jejich kvalitách a především vhodnosti k danému typu auta neříká vůbec nic, ano velké a těžké auto automaticky potřebuje větší kotouče, ale obecně to nic nevypovídá o jejich kvalitě. Ta je dána právě brzdnou dráhou z dané rychlosti. Takže jestli má 7er dvakrát větší průměr kotoučů a pístků jak stavební firma Ukrajinců je celkem jedno a o jejich kvalitě a vhodnosti použití u velké a těžké limuzíny to nevypovídá zhola nic, podstatný je výsledek v podobě brzdné dráhy. Jestli dopředu tušíš, že bys měl delší dráhu než Sup, tak své auto hoď ze skály, je to šmejd, protože Sup není žádný brzdový přeborník, ale docela průměr.

Nepřihlášený xy

Reakce na: Test německého časopisu? N.. | 14.11.2017 10:49reagovat
avatar

Normované testy německého časopisu (a to nejen časopisu, AMS je docela instituce) jsou jistě méně důvěryhodné, než výsledek v zábavné srovnávačce anglického videoblogera. Zcela jistě se v AMS proti škodovce spikli a ten Angličan to teď odhalil. Hlavně piš dál o tom, že "i ten největší trouba...", Loope. :))

Nepřihlášený majsterpan

Hlavne nerozumiem preco po.. | 14.11.2017 11:26reagovat
avatar

Hlavne nerozumiem preco porovnavaju strednu triedu s vyššou.

Adekvatnym superom superbu je 5 kove BMW nie semdickove. To je uplne ina liga.

a aj to 5 kove ho zahanbi.

Nepřihlášený majsterpan

Ten clanok je navyse uplna.. | 14.11.2017 11:31reagovat
avatar

Ten clanok je navyse uplna picovina. To je test ako pod ma zboku.

Najblizsie pride test rapid vs 3 kove BMW "=D

Nepřihlášený LiKe

Nevím, ale srovnávat tato.. | 14.11.2017 12:32reagovat
avatar

Nevím, ale srovnávat tato dvě auta v tomto segmentu, je jako srovnávat blumu se švestkou... :-)

Nicméně nejhorší na tom všem je to, že nyní díky Downsizingu když slyším slovo Škoda a jakýkoli model, tak si automaticky představím 1.2 Turbo

a i přes to, že se píše nejsilnější Škoda....

Hold smutný kam se to dopracovalo... :-/

Nepřihlášený

Ubožáci prolhaný,příště Fe.. | 14.11.2017 17:02reagovat
avatar

Ubožáci prolhaný,příště Ferko nebo Lambo!!Žrouti oleje porazí všechno!!

Nepřihlášený Petr Šidák

Reakce na: To už je lepšie. BMW poho.. | 15.11.2017 06:53reagovat
avatar

Omlouvám se za své polopitomé spoluobčany. Asi jako jediný v téhle diskuzi říkáte rozumné věci.

Srovnávat BMW řady 7 se Superbem je zhovadilost hodná tohoto webu. Proč nesrovnávají srovnatelné ? Superb je někde na úrovni BMW 3 s přimhouřením všech očí a zatnutím zubů možná BMW 5. A tam Škodovka dostane na frak úplně ve všem.

Nepřihlášený

Reakce na: Vyšší hmotnost není žádný.. | 15.11.2017 08:10reagovat
avatar

Syčáku ty jsi solidně hloupý....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Vyšší hmotnost není žádný.. | 15.11.2017 08:22reagovat
avatar

Miler zase zaspal. Tento článek už byl u konkurence dříve ke čtení, čímž opět ukázal jaké je to neschopné jelito. Jinak je ale zábava na tomto webu neustále dělat ze Škodovky něco víc, než doopravdy je. Něco koncernové techniky, ostré ohyby plechů, protože obliny jsou výrobně náročnější, kastle velmi slabá a dimenzovaná jen na povinné testy,jinak balast. Suma sumarum hovno k hovnu. Simply never.

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Syčáku ty jsi solidně hlou.. | 15.11.2017 08:44reagovat
avatar

Anonyme, zkus nějaké argumenty, snad to nezpůsobí nevratné změny na tvém mozku.

Nepřihlášený marek

"Náš přítel Mat Wilson z C.. | 15.11.2017 09:45reagovat
avatar

"Náš přítel Mat Wilson z Car wow" :D :D :D

Nepřihlášený Ernie

BMW malo pri sprinte vyhod.. | 15.11.2017 09:56reagovat
avatar

BMW malo pri sprinte vyhodu - vzadu nikto nesedel...

Nepřihlášený Alois

Reakce na: Vyšší hmotnost není žádný.. | 15.11.2017 17:59reagovat
avatar

Syčáku Ty budeš asi veselá kopa :-)

Nepřihlášený Nepovim

Pecka článek. Celkem zajím.. | 17.11.2017 02:11reagovat
avatar

Pecka článek. Celkem zajímavé " ze stejného těsta " ano mjí hodně společného čtyři kola a volant, ale jinak jsou úplně odlišná auta. Zde zas vítězí marketingová masáž ve prospěch škody.... jak jinak. Prostě se nebojí srovnání aut z Top Class. Za mě na prosto stupidní video.... kde vítěz je naprosto jasný.... hlavně co se týká brzd....to je úplně směšný... Moje M5 taky nezastaví ze 120 na 0 jako OCIII RS, ale vyzkoušejte projíždět zatáčky v itálii, kde se stále jezdí plyn-brzda a to už se pozná rozdíl, kde superb po 4 zatáčkách přestane úplně brzdit a nebo test ze 200 na 0 tam se pozná rozdíl. U M5 a jiných, brzdy pracují lépe když jsou zahřáté. Tohle je prostě mino mísu. Jo a co ten superb? Co ty zadní lavice oproti komfortům ze sedmy. proč se najde nějaký debil co srovnává něco srovnávat nejde. Co to bude příště Superb vs Boeing 777 kde určitě Sup poskytne více místa pro cestující... navíc Sup je v segmentu bmw řady 3 takže ani na pětku nemá natož na sedmu. No jo, ale věřím, že tu bude někdo, komu zas stoupne sebevědomí, že má bohem stvořené auto a nic se mu nevyrovná. Takových lidí je mi vlatně líto, kde jim v hlavě chrastí Tic Tac a nic víc. Za mě kupujte si co chcete stejně jako já, ale líbí se mi jak na někoho takové testy hodně působí a zítra už si určitě pro jednoho takového supa běží. Jste jako ovce nic víc. To není jen tento článek, ale i jiné. Prostě šááde... mokrý sen každého... Hlavně RSSSS. No jo někdo ten odpad kupovat musí... alespoň lidi budou mít pořád práci... jako supervisor.. tedy bývalí...vím jak to chodí na motážích linkách a vím jak moooc kvalitní materiály a jiné to jsou a hlavně na čem se šetří atd atd. Takže přeji hodně najetých KM s odpadem z M.B... hlavně ať někomu nevylítne klika z motoru na OCIII 2.0 TDI.... pa pa

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený S&T

Reakce na: Pecka článek. Celkem zajím.. | 17.11.2017 09:13reagovat
avatar

Hlavně ať ti neprdne cévka, pa, pa.

Nepřihlášený MAR

Reakce na: Pecka článek. Celkem zajím.. | 2.12.2017 18:44reagovat
avatar

Jako bývalí supervisor... dobrý :)

Nepřihlášený Klikni

Co to je za test? Prémiové.. | 4.12.2017 09:16reagovat
avatar

Co to je za test? Prémiové auto jehož motor váží to co celá třasořitka od Škodovky, srovnávat kvalitu a technologickou vyspělost se škodovkou? To může opravdu jen idiot! Kdyby ty dvě auta poslali proti sobě, tak ze superbu nezbyde nic. Tyhle testy nesrovnatelného, jsou opravdu pro blbečky a dělat je může jen nsprostej kretén.

Nepřihlášený Klikni

Reakce na: Blbosti, tohle není autobu.. | 4.12.2017 09:19reagovat
avatar

Běž na základní školu a nastuduj si jak funguje fyzika, v přepočtu na váhu, to bmw vyhrálo! Až bude superb brzdit o tunu těžší, tak se můžeme podívat jak to dopadne.

Nepřihlášený Klikni

Reakce na: A nejde spíš o výsledek -.. | 4.12.2017 09:21reagovat
avatar

Třeba jde o to, že když jedno auto váží tunu a druhé 2,5 tuny, tak fyzika působí jinak

Nepřihlášený unknow

Reakce na: Ten pocit, když na D1 podj.. | 9.12.2017 11:28reagovat
avatar

No tak ale měřit se 4-válcem, to je tedy fakt výkon :D ...na V12 ;)

Nepřihlášený Fakt

Zasratá embéčka. Auto bez.. | 10.12.2017 19:05reagovat
avatar

Zasratá embéčka. Auto bez citu, detailov. Porovnávaj s trabantom, tam aj škoda patrí. Hrdzyvý hajzel za veľa €.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše