Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Nejrychlejší Škoda změřila síly s nejrychlejším BMW. A v něčem i vyhrála > Diskuzní fórum
Nejrychlejší Škoda změřila síly s nejrychlejším BMW. A v něčem i vyhrála
| 39 příspěvků | 13.11.2017 Petr Miler
Reagovat
Nepřihlášený QP | Další brambora, které blbě.. | 13.11.2017 09:17 | reagovat |
![]() | Další brambora, které blbě brzdí. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Další brambora, které blbě.. | 13.11.2017 11:36 | reagovat |
![]() | Radši bych boural v té bramboře než v superbu | |
Nepřihlášený skodahater | Reakce na: Další brambora, které blbě.. | 13.11.2017 12:28 | reagovat |
![]() | Brambora která je o 6 metráků těžší má o 5 metrů delší brzdnou dráhu... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Syčák | Reakce na: Brambora která je o 6 metr.. | 13.11.2017 15:04 | reagovat |
![]() | Vyšší hmotnost není žádný argument, auto s vyšší hmotností musí mít větší kola, větší průměr kotoučů, větší plochu destiček, větší styčnou plochu pneu se zemí, takže musí brzdit minimálně stejně dobře jako lehčí auto, vzhledem k ceně té 7er jsou horší brzdy než u škodárny za pár šupů skutečně ostuda. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | tá žltá sračka, to je čo,.. | 13.11.2017 16:28 | reagovat |
![]() | tá žltá sračka, to je čo, nejaký antiautomódny výgrc z Indie ? | |
Nepřihlášený majo | co ked bude mat dalsia gen.. | 13.11.2017 17:25 | reagovat |
![]() | co ked bude mat dalsia generacia Superb o 20-30 koni viac (a mozno o 1 valec menej)? to sa uz budu chciet pretekat s Aventadorom :D | |
Nepřihlášený Max | Reakce na: Vyšší hmotnost není žádný.. | 13.11.2017 17:56 | reagovat |
![]() | To je nezmysel, čo píšete. Jednak nemôžete vyhlásiť, že bmw má horšie brzdy ako superb, iba to, že pri týchto podmienkach a plnom brzdení má auto dlhšiu brzdnú dráhu. Pri iných podmienkach sa môže stať, že brzdy superbu zhoria a bmw pokojne zabrzdí, napríklad keď zapojíme za auto 2,5 tonový vlek a necháme ich ísť dole Grossglocknerom. Formula 1 tiež za istých podmienok slabo brzdí. Široké pneu sú napríklad horšie na snehu a pri akvaplaningu; tiež by ste napísali, že za také peniaze má bmw horšie pneu? Ja mám malý Ford Puma, auto v hodnote pár eur a v zákrutách môžem jazdiť omnoho rýchlejšie ako ktorýkoľvek superb. Ako to, že superb horšie drží v zákrutách ako bezcenná Puma, za tie peniaze!? Je to pre superb ostuda? Vidíte sám, Vaša argumentácia nie je správna, cena auta nie je zárukou univerzálnych najlepších vlastností. Ak by to tak bolo, tak nejaký autobus alebo kamión musí byť vo všetkom najlepší. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Syčák | Reakce na: To je nezmysel, čo píšete... | 13.11.2017 18:02 | reagovat |
![]() | Blbosti, tohle není autobus a osobní auto, ale dvě osobní auta, tohle není za nějakých extrémních podmínek, ale na suchu na ideální ploše letiště s poloprázdnými auty. Přesně podmínky za kterých se měří brzdy ve všech srovnávacích testech. A BMW pohořelo, není potřeba dál okecávat evidentní věc. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Max | Reakce na: Blbosti, tohle není autobu.. | 13.11.2017 18:10 | reagovat |
![]() | To už je lepšie. BMW pohořelo. Lebo predtým ste písali že "vzhledem k ceně té 7er jsou horší brzdy než u škodárny za pár šupů skutečně ostuda."
Ja sa nezastávam bmw ani superbu, ale nemohol som nechať tak, keď niekto píše hlúposti, že horšie brzdy. Žiadne horšie brzdy, ale horší výsledok. Ja mám na MLku a GKku vpredu aj vzadu 4 piestové brzdy s kotúčmi 360/340mm a myslím si, že tiež by som to s tým superbom prehral. No a čo? Ide o to, že mám na tých autách lepšie brzdy ako superb, ale výsledok brzdenia nie je iba o kvalite bŕzd a cene auta. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený xy | Zajímavé, kolik lidí je sc.. | 13.11.2017 18:31 | reagovat |
![]() | Zajímavé, kolik lidí je schopno vynášet soudy na základě nějakého, sice zajímavého, ale nijak exaktního videotestu. Dvě auta jedou, na povel zabrzdí. Výsledek má být směroplatný? To jako fakt? V tabulkách testu AMS je u Superbu 2,0tsi 4x4 uvedena hodnota 100-0 36,2m u 760i 34,7 oboje zahřáté brzdy. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený xy | Reakce na: Zajímavé, kolik lidí je sc.. | 13.11.2017 18:33 | reagovat |
![]() | V tabulkách testů AMS, ne testu, ta auta samozřejmě spolu nikdo netestoval. | |
Nepřihlášený Loop | Reakce na: Zajímavé, kolik lidí je sc.. | 13.11.2017 19:30 | reagovat |
![]() | Test německého časopisu? No to snad i největšímu troubovi je dnes jasné, že německému autu tam 5 m ubírají a cizím 5 m přidávají. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Ten pocit, když na D1 podj.. | 13.11.2017 22:16 | reagovat |
![]() | Ten pocit, když na D1 podjíždím d§ležitého týpka v nejsilnějším Superbu, který se mi snaží zavřít mezeru před ním, ale než se vzpamatuje a natlakuje turbo toho čtyřhrku, sleduje můj nápis V12 na zádi :D | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Test německého časopisu? N.. | 13.11.2017 22:18 | reagovat |
![]() | zbožné přání? | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: To už je lepšie. BMW poho.. | 13.11.2017 22:20 | reagovat |
![]() | A nejde spíš o výsledek - tady na kolika m zastavím než o to, kolikatipístkové berdy a jaký průměr kotoučů mám? To si nech na chlubení do hospody, až budeš brzdit před děckem co ti vlítlo do cesty, možná ti dojde o co jde především... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Loop | Reakce na: zbožné přání? | 13.11.2017 23:10 | reagovat |
![]() | bohužel běžná manipulace v německých médiích i institucích. Stačí třeba vzpomenout na nějakého redaktůrka, co se spolčil s Merglem a ostatním novinářům "předváděli" systém nouzového brzdění. | |
Nepřihlášený Bagr | Reakce na: To už je lepšie. BMW poho.. | 14.11.2017 06:45 | reagovat |
![]() | Z této reakce si beru jedno důležité ponaučení. Čím víc na východ, tím větší "odborník" :-D | |
Nepřihlášený Starnet | Reakce na: To už je lepšie. BMW poho.. | 14.11.2017 08:37 | reagovat |
![]() | Ty tedy plácáš neskutečné kraviny, kvalita brzd se hodnotí právě podle brzdné dráhy, čím kratší brzdná dráha, tím lepší brzdy. Jestli mají průměr metr a dvacet pístků o jejich kvalitách a především vhodnosti k danému typu auta neříká vůbec nic, ano velké a těžké auto automaticky potřebuje větší kotouče, ale obecně to nic nevypovídá o jejich kvalitě. Ta je dána právě brzdnou dráhou z dané rychlosti. Takže jestli má 7er dvakrát větší průměr kotoučů a pístků jak stavební firma Ukrajinců je celkem jedno a o jejich kvalitě a vhodnosti použití u velké a těžké limuzíny to nevypovídá zhola nic, podstatný je výsledek v podobě brzdné dráhy. Jestli dopředu tušíš, že bys měl delší dráhu než Sup, tak své auto hoď ze skály, je to šmejd, protože Sup není žádný brzdový přeborník, ale docela průměr. | |
Nepřihlášený xy | Reakce na: Test německého časopisu? N.. | 14.11.2017 10:49 | reagovat |
![]() | Normované testy německého časopisu (a to nejen časopisu, AMS je docela instituce) jsou jistě méně důvěryhodné, než výsledek v zábavné srovnávačce anglického videoblogera. Zcela jistě se v AMS proti škodovce spikli a ten Angličan to teď odhalil. Hlavně piš dál o tom, že "i ten největší trouba...", Loope. :)) | |
Nepřihlášený majsterpan | Hlavne nerozumiem preco po.. | 14.11.2017 11:26 | reagovat |
![]() | Hlavne nerozumiem preco porovnavaju strednu triedu s vyššou. Adekvatnym superom superbu je 5 kove BMW nie semdickove. To je uplne ina liga. a aj to 5 kove ho zahanbi. | |
Nepřihlášený majsterpan | Ten clanok je navyse uplna.. | 14.11.2017 11:31 | reagovat |
![]() | Ten clanok je navyse uplna picovina. To je test ako pod ma zboku. Najblizsie pride test rapid vs 3 kove BMW "=D | |
Nepřihlášený LiKe | Nevím, ale srovnávat tato.. | 14.11.2017 12:32 | reagovat |
![]() | Nevím, ale srovnávat tato dvě auta v tomto segmentu, je jako srovnávat blumu se švestkou... :-) Nicméně nejhorší na tom všem je to, že nyní díky Downsizingu když slyším slovo Škoda a jakýkoli model, tak si automaticky představím 1.2 Turbo a i přes to, že se píše nejsilnější Škoda....
Hold smutný kam se to dopracovalo... :-/ | |
Nepřihlášený | Ubožáci prolhaný,příště Fe.. | 14.11.2017 17:02 | reagovat |
![]() | Ubožáci prolhaný,příště Ferko nebo Lambo!!Žrouti oleje porazí všechno!! | |
Nepřihlášený Petr Šidák | Reakce na: To už je lepšie. BMW poho.. | 15.11.2017 06:53 | reagovat |
![]() | Omlouvám se za své polopitomé spoluobčany. Asi jako jediný v téhle diskuzi říkáte rozumné věci.
Srovnávat BMW řady 7 se Superbem je zhovadilost hodná tohoto webu. Proč nesrovnávají srovnatelné ? Superb je někde na úrovni BMW 3 s přimhouřením všech očí a zatnutím zubů možná BMW 5. A tam Škodovka dostane na frak úplně ve všem. | |
Nepřihlášený | Reakce na: Vyšší hmotnost není žádný.. | 15.11.2017 08:10 | reagovat |
![]() | Syčáku ty jsi solidně hloupý.... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Vyšší hmotnost není žádný.. | 15.11.2017 08:22 | reagovat |
![]() | Miler zase zaspal. Tento článek už byl u konkurence dříve ke čtení, čímž opět ukázal jaké je to neschopné jelito. Jinak je ale zábava na tomto webu neustále dělat ze Škodovky něco víc, než doopravdy je. Něco koncernové techniky, ostré ohyby plechů, protože obliny jsou výrobně náročnější, kastle velmi slabá a dimenzovaná jen na povinné testy,jinak balast. Suma sumarum hovno k hovnu. Simply never. | |
Nepřihlášený Syčák | Reakce na: Syčáku ty jsi solidně hlou.. | 15.11.2017 08:44 | reagovat |
![]() | Anonyme, zkus nějaké argumenty, snad to nezpůsobí nevratné změny na tvém mozku. | |
Nepřihlášený marek | "Náš přítel Mat Wilson z C.. | 15.11.2017 09:45 | reagovat |
![]() | "Náš přítel Mat Wilson z Car wow" :D :D :D | |
Nepřihlášený Ernie | BMW malo pri sprinte vyhod.. | 15.11.2017 09:56 | reagovat |
![]() | BMW malo pri sprinte vyhodu - vzadu nikto nesedel... | |
Nepřihlášený Alois | Reakce na: Vyšší hmotnost není žádný.. | 15.11.2017 17:59 | reagovat |
![]() | Syčáku Ty budeš asi veselá kopa :-) | |
Nepřihlášený Nepovim | Pecka článek. Celkem zajím.. | 17.11.2017 02:11 | reagovat |
![]() | Pecka článek. Celkem zajímavé " ze stejného těsta " ano mjí hodně společného čtyři kola a volant, ale jinak jsou úplně odlišná auta. Zde zas vítězí marketingová masáž ve prospěch škody.... jak jinak. Prostě se nebojí srovnání aut z Top Class. Za mě na prosto stupidní video.... kde vítěz je naprosto jasný.... hlavně co se týká brzd....to je úplně směšný... Moje M5 taky nezastaví ze 120 na 0 jako OCIII RS, ale vyzkoušejte projíždět zatáčky v itálii, kde se stále jezdí plyn-brzda a to už se pozná rozdíl, kde superb po 4 zatáčkách přestane úplně brzdit a nebo test ze 200 na 0 tam se pozná rozdíl. U M5 a jiných, brzdy pracují lépe když jsou zahřáté. Tohle je prostě mino mísu. Jo a co ten superb? Co ty zadní lavice oproti komfortům ze sedmy. proč se najde nějaký debil co srovnává něco srovnávat nejde. Co to bude příště Superb vs Boeing 777 kde určitě Sup poskytne více místa pro cestující... navíc Sup je v segmentu bmw řady 3 takže ani na pětku nemá natož na sedmu. No jo, ale věřím, že tu bude někdo, komu zas stoupne sebevědomí, že má bohem stvořené auto a nic se mu nevyrovná. Takových lidí je mi vlatně líto, kde jim v hlavě chrastí Tic Tac a nic víc. Za mě kupujte si co chcete stejně jako já, ale líbí se mi jak na někoho takové testy hodně působí a zítra už si určitě pro jednoho takového supa běží. Jste jako ovce nic víc. To není jen tento článek, ale i jiné. Prostě šááde... mokrý sen každého... Hlavně RSSSS. No jo někdo ten odpad kupovat musí... alespoň lidi budou mít pořád práci... jako supervisor.. tedy bývalí...vím jak to chodí na motážích linkách a vím jak moooc kvalitní materiály a jiné to jsou a hlavně na čem se šetří atd atd. Takže přeji hodně najetých KM s odpadem z M.B... hlavně ať někomu nevylítne klika z motoru na OCIII 2.0 TDI.... pa pa | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený S&T | Reakce na: Pecka článek. Celkem zajím.. | 17.11.2017 09:13 | reagovat |
![]() | Hlavně ať ti neprdne cévka, pa, pa. | |
Nepřihlášený MAR | Reakce na: Pecka článek. Celkem zajím.. | 2.12.2017 18:44 | reagovat |
![]() | Jako bývalí supervisor... dobrý :) | |
Nepřihlášený Klikni | Co to je za test? Prémiové.. | 4.12.2017 09:16 | reagovat |
![]() | Co to je za test? Prémiové auto jehož motor váží to co celá třasořitka od Škodovky, srovnávat kvalitu a technologickou vyspělost se škodovkou? To může opravdu jen idiot! Kdyby ty dvě auta poslali proti sobě, tak ze superbu nezbyde nic. Tyhle testy nesrovnatelného, jsou opravdu pro blbečky a dělat je může jen nsprostej kretén. | |
Nepřihlášený Klikni | Reakce na: Blbosti, tohle není autobu.. | 4.12.2017 09:19 | reagovat |
![]() | Běž na základní školu a nastuduj si jak funguje fyzika, v přepočtu na váhu, to bmw vyhrálo! Až bude superb brzdit o tunu těžší, tak se můžeme podívat jak to dopadne. | |
Nepřihlášený Klikni | Reakce na: A nejde spíš o výsledek -.. | 4.12.2017 09:21 | reagovat |
![]() | Třeba jde o to, že když jedno auto váží tunu a druhé 2,5 tuny, tak fyzika působí jinak | |
Nepřihlášený unknow | Reakce na: Ten pocit, když na D1 podj.. | 9.12.2017 11:28 | reagovat |
![]() | No tak ale měřit se 4-válcem, to je tedy fakt výkon :D ...na V12 ;) | |
Nepřihlášený Fakt | Zasratá embéčka. Auto bez.. | 10.12.2017 19:05 | reagovat |
![]() | Zasratá embéčka. Auto bez citu, detailov. Porovnávaj s trabantom, tam aj škoda patrí. Hrdzyvý hajzel za veľa €. |

Živá témata na fóru
- Onboard videa 23:35 - Předseda
- Detektory policejních radarů 23:34 - Předseda
- BMW F31 - hluk při odbočování 22:31 - honziss
- Zajimave auto, 400k kč 20:16 - TomZ
- xDrive/Flex 4-Allradsystem/LSD Magna vs Haldex 5. generace 12:14 - janjan
- Další zajímavá autovidea 10:59 - Snowman000
- koupě BMW E36 318 is 08:34 - jirka87
- Politický koutek 07:37 - Dix
- Video a Nordschleife, the best of 00:51 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 9.12.2019 - vonkreuz
Autobazar
Škoda Octavia RS 2.0 TSI
r.v. 2019
710 000,- KčOpel Astra 1.4 T
r.v. 2015
300 000,- KčŠkoda Octavia 1.4 TSI
r.v. 2015
380 000,- KčŠkoda Octavia 1.6 TDI
r.v. 2015
252 000,- KčŠkoda Octavia 1.0 TSI
r.v. 2017
360 000,- KčToyota Corolla 1.6 i
r.v. 2016
320 000,- Kč