Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nová Alpina B7 v jedovaté zelené vytváří bizarní kontrast křiklavosti a elegance
8.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přepracované BMW řady 7 dostalo nejen křiklavou karoserii a elegantně laděný interiér, ale také 608 koní a 800 Nm točivého momentu.
Není tomu dlouho, co jsme se mohli seznámit s Alpinou B7 vyvedenou v klasické zelené metalíze. Nyní můžeme do „zelených vod” vstoupit znovu, jednu změnu tu ovšem máme. Tmavý odstín karoserie byl totiž vyměněn za jedovatou barvu Java Green, která je nám v případě aut od BMW starým známým. Na autech z Buchloe ale zase tak často k vidění není, zvláště ne na těch, která se snaží hrát především na strunu decentnosti.
Přesto se na B7 dostala a možná nepřekvapí, že kus, který vidíte před sebou, je aktuálně vystaven v showroomu společnosti Alpina v Abu Dhabí. Kromě křiklavého zevnějšku přitom dostal také kompletně přepracovaný interiér, jehož dominantou je bílé kožené čalounění. S tím kontrastují tmavé koberečky a tmavě šedá kůže ve svrchních partiích. Palibní desku, dveře či středovou konzoli pak zdobí dřevěné dekory.
Výsledek hraje především na elegantní a luxusní notu, na rozdíl od exteriéru. Na druhou stranu, potenciál zazářit i jinak než vzhledem tu rozhodně je - pod kapotou svou práci odvádí 4,4litrový přeplňovaný osmiválec, který byl naladěn na 608 koní v 5 750 až 6 250 otáčkách a 800 Nm při 3 000 ot./min. Na motor navazuje automatická převodovka s upraveným softwarem, která výkonem zásobuje všechna čtyři kola.
Alpina B7 xDrive s ním zvládá akceleraci z klidu na stovku za pouhých 3,6 sekundy. K tomu se umí rozjet až na 311 km/h, jak se bude moci řidič přesvědčit na modře podsvíceném přístrojovém štítu. Ve stejném odstínu jsou pak vyvedeny i ozdobné lišty dveřních prahů, vyšitá loga značky na sedadlech však ale již odkazují na barvu karoserie. O ceně se zdroje nezmiňují, nízká ale rozhodně nebude.
Alpina B7 prošla řádnými modifikacemi, jenž jí přihrály nejen jedovatě zelenou karoserii, ale také 608 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 10 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
před 11 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva