Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nová Alpina B7 v jedovaté zelené vytváří bizarní kontrast křiklavosti a elegance
8.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přepracované BMW řady 7 dostalo nejen křiklavou karoserii a elegantně laděný interiér, ale také 608 koní a 800 Nm točivého momentu.
Není tomu dlouho, co jsme se mohli seznámit s Alpinou B7 vyvedenou v klasické zelené metalíze. Nyní můžeme do „zelených vod” vstoupit znovu, jednu změnu tu ovšem máme. Tmavý odstín karoserie byl totiž vyměněn za jedovatou barvu Java Green, která je nám v případě aut od BMW starým známým. Na autech z Buchloe ale zase tak často k vidění není, zvláště ne na těch, která se snaží hrát především na strunu decentnosti.
Přesto se na B7 dostala a možná nepřekvapí, že kus, který vidíte před sebou, je aktuálně vystaven v showroomu společnosti Alpina v Abu Dhabí. Kromě křiklavého zevnějšku přitom dostal také kompletně přepracovaný interiér, jehož dominantou je bílé kožené čalounění. S tím kontrastují tmavé koberečky a tmavě šedá kůže ve svrchních partiích. Palibní desku, dveře či středovou konzoli pak zdobí dřevěné dekory.
Výsledek hraje především na elegantní a luxusní notu, na rozdíl od exteriéru. Na druhou stranu, potenciál zazářit i jinak než vzhledem tu rozhodně je - pod kapotou svou práci odvádí 4,4litrový přeplňovaný osmiválec, který byl naladěn na 608 koní v 5 750 až 6 250 otáčkách a 800 Nm při 3 000 ot./min. Na motor navazuje automatická převodovka s upraveným softwarem, která výkonem zásobuje všechna čtyři kola.
Alpina B7 xDrive s ním zvládá akceleraci z klidu na stovku za pouhých 3,6 sekundy. K tomu se umí rozjet až na 311 km/h, jak se bude moci řidič přesvědčit na modře podsvíceném přístrojovém štítu. Ve stejném odstínu jsou pak vyvedeny i ozdobné lišty dveřních prahů, vyšitá loga značky na sedadlech však ale již odkazují na barvu karoserie. O ceně se zdroje nezmiňují, nízká ale rozhodně nebude.
Alpina B7 prošla řádnými modifikacemi, jenž jí přihrály nejen jedovatě zelenou karoserii, ale také 608 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před hodinou - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
Nejčtenější články
- Specifický přístup k elektromobilům se BMW bohatě vyplácí, pochybovači aspoň prozatím ostrouhali
26.3.2024 - Ojetá Škoda Karoq je oproti novému autu za babku, jako nejspolehlivější moderní škodovka dává smysl
26.3.2024 - Luxusní SUV jde i v roce 2024 pořídit s ručním řazením, relikt starých časů nepochopitelně zůstává v nabídce
26.3.2024 - Sexy nová Dacia Duster má konečně české ceny. Začínají ještě o dost níž, než se čekalo
27.3.2024 - Nový krok VW ukazuje, proč automobilka přichází o nejlepší techniky, její R v nové podobě nemůže fungovat
27.3.2024
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 13:55 - Milanito
- Onboard videa 04.25. 12:42 - M.Z.
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 11:02 - HondaMan
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22