Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik

Nová trojka při premiéře na autosalonu v Paříži designově neuchvátila, umělé světlo ale nemuselo dát vyniknout její kráse. Podívejte se na fotky zpod širého nebe, ukázat vám můžeme i kombi.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik

10.10.2018 | Mirek Mazal

Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nová trojka při premiéře na autosalonu v Paříži designově neuchvátila, umělé světlo ale nemuselo dát vyniknout její kráse. Podívejte se na fotky zpod širého nebe, ukázat vám můžeme i kombi.

Nové BMW řady 3 bylo slavnostně odhaleno na autosalonu v Paříži. Designem ohromilo jen málokoho, jeho dramatická stylizace se zdála být příliš vynucená a celkovým pojetím se jeho vzhled blížil spíše k moderním Lexusům, nežli předchozím modelům BMW. Technicky pak jistě bude na výši, tradiční fanoušky ale znovu netěší. Automobilka už z nabídky prakticky zcela stáhla manuální řazení, k dispozici bude jen ke čtyřválcovým motorům.

S tím posledním zmíněným asi nikdo nic neudělá, názor na design si ale ještě poupravit můžeme. Na základě prvních fotek z autosalonů či vyumělkovaných oficiálních fotek si nikdy nelze udělat komplexní obrázek, neboť designéři se snaží stvořit atraktivní vůz pro skutečný svět. A právě v něm byla nová trojka s interním označením G20 poprvé zachycena, dokonce hned dvakrát ve verzi M340i.

Konzervativně smýšlející jedinci asi budou mít pořád potíže s přehnanými kombinacemi designových kreací, zastáncům změny stylu by ale první záběry z ulice mohly i imponovat. Nové BMW v provozu rozhodně nezanikne a v jeho stopách bude kráčet i praktičtěji založené kombi. To zatím nemůžeme vidět ani na oficiálních fotkách, uniklé záznamy o registraci designu z brazilského patentového úřadu ale ukazují vše podstatné.

Předek zůstane pochopitelně stejný jako u „kratší” verze, ale rozdíly jsou patrné od B-sloupku dozadu, kde návrháři protáhli střechu zakončenou malým spojlerem a zároveň zvětšili plochu bočních oken. Linky z profilu napovídají snahu udržet sportovní charakter. Zadní světla se na první pohled ničím neliší od G20 bez batohu na zádech. Sami znovu posuďte, jestli se vám nová trojka líbí a zda případně má smysl čekat na kombík.


Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 1 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 01Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 2 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 02Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 3 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 03Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 4 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 04Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 5 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 05Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 6 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 06Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 7 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 07
Nové BMW 3 G20 bylo poprvé nafoceno v provozu. Nejde si ho nevšimnout, jen někteří možná neví, kam vůz zařadit

Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 8 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 08Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 9 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 09Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 10 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 10Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 11 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 11Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 12 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 12Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 13 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 13Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik - 14 - BMW 3 G20 2019 foto na ulici 14
Kombi zatím můžeme vidět jen na uniklých patentových nákresech, i ty ale ukazují všechny podstatné odlišnosti

Zdroje: German Car Forum, Instituto Nacional da Propriedade Industrial

Mirek Mazal

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše