Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik
10.10.2018 | Mirek Mazal
Nová trojka při premiéře na autosalonu v Paříži designově neuchvátila, umělé světlo ale nemuselo dát vyniknout její kráse. Podívejte se na fotky zpod širého nebe, ukázat vám můžeme i kombi.
Nové BMW řady 3 bylo slavnostně odhaleno na autosalonu v Paříži. Designem ohromilo jen málokoho, jeho dramatická stylizace se zdála být příliš vynucená a celkovým pojetím se jeho vzhled blížil spíše k moderním Lexusům, nežli předchozím modelům BMW. Technicky pak jistě bude na výši, tradiční fanoušky ale znovu netěší. Automobilka už z nabídky prakticky zcela stáhla manuální řazení, k dispozici bude jen ke čtyřválcovým motorům.
S tím posledním zmíněným asi nikdo nic neudělá, názor na design si ale ještě poupravit můžeme. Na základě prvních fotek z autosalonů či vyumělkovaných oficiálních fotek si nikdy nelze udělat komplexní obrázek, neboť designéři se snaží stvořit atraktivní vůz pro skutečný svět. A právě v něm byla nová trojka s interním označením G20 poprvé zachycena, dokonce hned dvakrát ve verzi M340i.
Konzervativně smýšlející jedinci asi budou mít pořád potíže s přehnanými kombinacemi designových kreací, zastáncům změny stylu by ale první záběry z ulice mohly i imponovat. Nové BMW v provozu rozhodně nezanikne a v jeho stopách bude kráčet i praktičtěji založené kombi. To zatím nemůžeme vidět ani na oficiálních fotkách, uniklé záznamy o registraci designu z brazilského patentového úřadu ale ukazují vše podstatné.
Předek zůstane pochopitelně stejný jako u „kratší” verze, ale rozdíly jsou patrné od B-sloupku dozadu, kde návrháři protáhli střechu zakončenou malým spojlerem a zároveň zvětšili plochu bočních oken. Linky z profilu napovídají snahu udržet sportovní charakter. Zadní světla se na první pohled ničím neliší od G20 bez batohu na zádech. Sami znovu posuďte, jestli se vám nová trojka líbí a zda případně má smysl čekat na kombík.
Nové BMW 3 G20 bylo poprvé nafoceno v provozu. Nejde si ho nevšimnout, jen někteří možná neví, kam vůz zařadit
Kombi zatím můžeme vidět jen na uniklých patentových nákresech, i ty ale ukazují všechny podstatné odlišnosti
Zdroje: German Car Forum, Instituto Nacional da Propriedade Industrial
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 3 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus 09:00
- Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu 08:39
- Na čele YART Yamaha včera 20:02
- Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu včera 14:27
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 10:00
Nejnovější články
- Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 2 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 3 hodinami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 4 hodinami - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 5 hodinami - Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 14:21 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.19. 14:20 - řidičBOB
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- BMW Divize 04.19. 13:03 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien