Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik
10.10.2018 | Mirek Mazal
Nová trojka při premiéře na autosalonu v Paříži designově neuchvátila, umělé světlo ale nemuselo dát vyniknout její kráse. Podívejte se na fotky zpod širého nebe, ukázat vám můžeme i kombi.
Nové BMW řady 3 bylo slavnostně odhaleno na autosalonu v Paříži. Designem ohromilo jen málokoho, jeho dramatická stylizace se zdála být příliš vynucená a celkovým pojetím se jeho vzhled blížil spíše k moderním Lexusům, nežli předchozím modelům BMW. Technicky pak jistě bude na výši, tradiční fanoušky ale znovu netěší. Automobilka už z nabídky prakticky zcela stáhla manuální řazení, k dispozici bude jen ke čtyřválcovým motorům.
S tím posledním zmíněným asi nikdo nic neudělá, názor na design si ale ještě poupravit můžeme. Na základě prvních fotek z autosalonů či vyumělkovaných oficiálních fotek si nikdy nelze udělat komplexní obrázek, neboť designéři se snaží stvořit atraktivní vůz pro skutečný svět. A právě v něm byla nová trojka s interním označením G20 poprvé zachycena, dokonce hned dvakrát ve verzi M340i.
Konzervativně smýšlející jedinci asi budou mít pořád potíže s přehnanými kombinacemi designových kreací, zastáncům změny stylu by ale první záběry z ulice mohly i imponovat. Nové BMW v provozu rozhodně nezanikne a v jeho stopách bude kráčet i praktičtěji založené kombi. To zatím nemůžeme vidět ani na oficiálních fotkách, uniklé záznamy o registraci designu z brazilského patentového úřadu ale ukazují vše podstatné.
Předek zůstane pochopitelně stejný jako u „kratší” verze, ale rozdíly jsou patrné od B-sloupku dozadu, kde návrháři protáhli střechu zakončenou malým spojlerem a zároveň zvětšili plochu bočních oken. Linky z profilu napovídají snahu udržet sportovní charakter. Zadní světla se na první pohled ničím neliší od G20 bez batohu na zádech. Sami znovu posuďte, jestli se vám nová trojka líbí a zda případně má smysl čekat na kombík.
Nové BMW 3 G20 bylo poprvé nafoceno v provozu. Nejde si ho nevšimnout, jen někteří možná neví, kam vůz zařadit
Kombi zatím můžeme vidět jen na uniklých patentových nákresech, i ty ale ukazují všechny podstatné odlišnosti
Zdroje: German Car Forum, Instituto Nacional da Propriedade Industrial
Bleskovky
- V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024 - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
19.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Elon Musk propustil celý reklamní tým značky pár měsíců poté, co ho stvořil, nesahal mu ani po kotníky
před hodinou - Už 9 let v garáži zavřenou, dodnes novou špičkovou Škodu Superb dál nikdo nechce, majitel to odmítá vzdát
před 11 hodinami - Ford se nepoučil, brutální vrcholný Mustang navzdory jeho ceně prodává stejně teatrálně jako kdysi GT
včera - Stále více dieselů nezvládá projít už svou první STK, za opravu majitelé platí až 75 tisíc Kč
včera - Mercedes elektrifikoval další sporťák. Je znovu tak těžký, že o jeho hmotnosti vůbec nechce mluvit
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva