Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně
9.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jistá forma nadsázky k reklamě patří, pokud ale začnete lidem ukazovat předokolku jezdící v táhlých driftech, je to trochu přitažené za vlasy.
Třetí generace Hyundai i30 již nějaký ten den není tajemstvím. Soudě podle reakcí vás design příliš nezaujal, což není až tak překvapivé. Automobilka se zkrátka rozhodla neurazit, a proto ustoupila od jakýchkoliv větších výstřelků. Ve výsledku tu tak máme hatchback, který může oslovit na korejském, českém i americkém trhu. Tím se pro někoho možná stává až nudným, nicméně nesmíme zapomenout, že se pohybujeme v oblasti aut pro každého, kde se jakýkoliv odklon od normy trestá nezájmem části davů, po nichž Hyundai tak touží.
Pokud do dané rovnice zasadíme ještě motorový prostor, kde Evropané momentálně mají k dispozici maximálně 140 koní, je jen logické, že náročnější klientelu nová i30 zaujmout ani nemůže. S tím tak ovšem úplné nekoresponduje první reklama, kterou Hyundai pro novou i30 stvořilo - v té vidíme vůz předvádět kousky, za které by se nemuselo stydět ani BMW od divize M. A odpovídající extatické reakce zejména žen na sebe nenechají dlouho čekat.
Je to přitažené za vlasy tak či onak, je však třeba mít na paměti, že jde o reklamu určenou pro domácí trh i30 (tedy Koreu, jakkoliv se nám „hjondé“ občas snaží namluvit, že je to české auto). A tam se věci mají trochu jinak. Novou i30 je totiž v Asii možné pořídit i s motorem 1,6 T-GDI, známým z různých dalších aut konglomerátu Hyundai-Kia. Toto provedení si říká neskromně Hot Hatch i30 a dostalo tutéž verzi motoru, jenž pohání Kie Cee'd GT a Pro_cee'd GT. Na přední kola tak míří 204 koní a 265 Nm točivého momentu, což je již zárukou slušné jízdní dynamiky. Tu sice Korejci nespecifikují, dle odhadu by ale stovka pod 7 sekund neměla být problémem.
Vyjma toho se Hot Hatch i30 chlubí 18palcovými litými koly, většími brzdami či mohutnou koncovkou výfuku na každé straně zadního nárazníku. Tím zde máme mnohem lákavější zboží, než jaké Hyundai nabízí v Evropě. Přesto máme pocit, že z této nabídky všichni nebudou tak „hotoví“, jak se nám reklama snaží naznačit. Posuďte sami...
Na korejském trhu je nové Hyundai i30 k mání i s motorem 1,6 T-GDI a 204 koňmi. A divy to dělá s kde čím...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před hodinou - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před 3 hodinami - Škoda překvapivě stvořila víc jak 1000koňové auto, řádit s ním budete moci i vy
před 4 hodinami - Dodnes úplně nový, totálně oholený Ford Focus první generace může být váš, při jeho jednoduchosti je to auto navěky
před 6 hodinami - Fiskeru došly peníze. Už neplatí ani úroky z dluhů, bankrot očekává každým dnem
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva