Odvážný majitel běžně parkuje své Lamborghini na ulici velkoměsta, i přes noc

Supersport lidé obvykle nemají na vrcholu žebříčku priorit, takže si takové auto koupí až v momentě, kdy mají dům či alespoň velkorysý byt s garáží, kde jej mohou parkovat. Ne tak majitel tohoto Lamba.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Odvážný majitel běžně parkuje své Lamborghini na ulici velkoměsta, i přes noc

8.5.2019 | Mirek Mazal

Odvážný majitel běžně parkuje své Lamborghini na ulici velkoměsta, i přes noc

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Supersport lidé obvykle nemají na vrcholu žebříčku priorit, takže si takové auto koupí až v momentě, kdy mají dům či alespoň velkorysý byt s garáží, kde jej mohou parkovat. Ne tak majitel tohoto Lamba.

Odvážní majitelé neobyčejných aut mají vždy naše uznání. Přistupovat k drahým vozům jako k úplně obyčejným autům vyžaduje velké odhodlání, ale v konečném důsledku, proč ne? Automobily jsou vždy primárně stroje stvořené k přepravě mezi dvěma místy a nikoliv pro stání v klimatizovaných místnostech.

Velkou míru kuráže projevil majitel Ferrari F40 GTE, který nechal 80 milionů stát na ulici a odkráčel do restaurace. Ještě více neohroženě jedná jeho kolega s jinou F40, kterou parkuje před domem na ulici i přes noc. Do klubu smělých milionářů jistě zapadá i další jedinec se zálibou parkování ve společnosti méně zajímavých automobilů, který své auto v ulicích parkuje dokonce v New Yorku.

Zaujme to už ve chvíli, kdy si uvědomíte, jak jsou auta v New Yorku bita. Pokud jste tam nikdy nebyli, představte si Prahu a vynásobte všechny negativní odpady deseti. Nárazníky tu slouží jako nárazníky a ušetřeny drobných ran obvykle nejsou ani místa, která na nejsou stavěna. Ohledy od okolí v New Yorku vážně čekat nelze a stát tam s autem na ulici znamená smířit se se spoustou budoucích oprav nebo rychlým nahrazením současného vozu jiným.

Podélné stání Lamborghini Gallardo ve dne v noci mezi okolními sedany a SUV je tedy obdivuhodný počin. Kdysi nejprodávanější Lambo pojmenované podle plemene býka se nevyrábí už šest let, ale jeho ceny stále dosahují běžně třech milionů korun. Provozovat takové auto tímto způsobem chce zcela specifické vnímání světa, ve kterém je ježdění sporťákem stůj co stůj neohroženě na prvním místě.

Jsme zvyklí vídat vozy jako Lamborghini postavené za elektrickými branami honosných vil, případně jsou ukryté na rezervovaných místech podzemních garáží, nicméně šedivé Gallardo vypadá dobře i na krajnici rušné komunikace. Zvýšený podvozek je připraven na zpomalovací retardéry coby běžnou nástrahu velkoměst. Světlou výšku lze vyřešit stisknutím tlačítka, ale manévry s okruhovým náčiním v úzkých místech mezi auty bude těžší disciplína. Pro majitele zřejmě žádný velký problém, stejně jako nevyhnutelné oděrky z městské džungle.


Odvážný majitel běžně parkuje své Lamborghini na ulici velkoměsta, i přes noc - 1 - Lamborghini Gallardo parkovane na ulici New Yorku 01Odvážný majitel běžně parkuje své Lamborghini na ulici velkoměsta, i přes noc - 2 - Lamborghini Gallardo parkovane na ulici New Yorku 02Odvážný majitel běžně parkuje své Lamborghini na ulici velkoměsta, i přes noc - 3 - Lamborghini Gallardo parkovane na ulici New Yorku 03
Odvaha nechybí majiteli Gallarda. Nechat auto stávat na ulici by byl hazard v Praze, natož přímo v New Yorku

Zdroj: Jalopnik

Mirek Mazal

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše