Ostré Mazdy MPS jsou mrtvé a pohřbené hluboko pod zemí, o nových se ani nemluví

 | 6 příspěvků | 15.6.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený older

R.I.P. MPS! It was nice kn.. | 15.6.2017 16:21reagovat
avatar

R.I.P. MPS! It was nice knowing you...

Nepřihlášený FKK

Problém Mazdy je, že nemá.. | 15.6.2017 23:33reagovat
avatar

Problém Mazdy je, že nemá v současnosti výkonné motory, které by mohla v modelech MPS použít.

Nepřihlášený TT

Mazda má v nabídce (ale ne.. | 16.6.2017 10:32reagovat
avatar

Mazda má v nabídce (ale ne v EU) 2.5L Turbo s 250HP, které dávají do CX-9. Takže si myslím, že nějaký ten základ pro nové MPS by byl. Ale jelikož tu máme ty super EU normy, tak si o tom můžeme nechat asi jen zdát :(. Což je škoda.

Nepřihlášený

No, hlavne tu máme teraz t.. | 16.6.2017 12:24reagovat
avatar

No, hlavne tu máme teraz ten hlúpy trend SUV, tak sa drvivá väčšina ľudí výrobcom áut na niečo iné zvysoka vykašle...

Nepřihlášený P1

Škudlí na silnějších motor.. | 19.6.2017 07:57reagovat
avatar

Škudlí na silnějších motorech/modelech a vyrábí jen masově kupované verze. Ale myslím, že v dlouhodobém horizontu se jim absence MPS vymstí ztrátou prestiže a nakonec i v té oblasti masových modelů to pocítí. Všechny velké automobilky časem zjistily, že vynechat nadupané verze je chybný krok a dnes se snaží mít takový model i Hyundai (i30 N), přičemž prakticky všichni ostatní je mají a dělají dobře.

Nepřihlášený Alexis

Pokud by Mazda do segmentu.. | 19.6.2017 17:01reagovat
avatar

Pokud by Mazda do segmentu hot hatchů chtěla znovu vstoupit, musela by dát slušný balík na vývoj auta, které by bylo kunkurence schopné vůci Civicu Type R. A jejich pohled na trh jim říká, že to pro ně finančně nedává smysl. Ostatně na hlavních trzích Mazdy, tj. domácím a americkém, si lze koupit trojku jako hatch i sedan s 2.5L benzínem a manuálem, což pro většinu zákazníků stačí.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše