Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem

Bez tučného konta si ani levnější verzi allroadové 508 nekoupíte, na rozdíl od hybridu vám ale z milionového rozpočtu zbude aspoň 7 tisíc na pár nádrží nafty.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem

1.11.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Bez tučného konta si ani levnější verzi allroadové 508 nekoupíte, na rozdíl od hybridu vám ale z milionového rozpočtu zbude aspoň 7 tisíc na pár nádrží nafty.

Faceliftovaný Peugeot 508 se nám podrobně představil už na sklonku „nejletnějších” měsíců a v mezičase jsme si v něm stihli také odkroutit první kilometry. Nedá se tedy říci, že bychom o něm něco podstatného nevěděli, jeden kamínek do mozaiky detailů nám ale přece jen scházel.

Automobilka totiž zareagoval na minimální zájem o pohon HYbrid4 a právě do nabídky 508 v allroadové verzi RXH doplnila také konvenční naftový dvoulitr. Už jsme věděli, že půjde o motor 2,0 BlueHDI FAP s výkonem až 133 kW (180 koní), který pošle na kola přední osy přes šestistupňovou automatickou převodovku, kolik bude stát, jsme ale nevěděli. Automobilka avizovala zahájení prodejů od listopadu letošního roku a hle, nelhala.

Právě 508 RXH 2,0 BlueHDI se totiž dneškem objevuje v oficiálním ceníku, jak už ale naznačuje nadpis tohoto článku, o levný špás nejde. Pravda, novinka je dostupnější než dieselový hybrid s pohonem všech kol (1 052 600 Kč v základní a rovnou nejvyšší možné výbavě Allure), ani cenovka 993 000 Kč ale nevzbudí úsměv na tváři těm, kteří žijí od výplaty k výplatě. Přesto jde opravdu o lepší nabídku než u hybridní verze - klasický diesel je levnější, lehčí, rychlejší, stejně bohatě vybavený, v praxi bude jen těžko méně úsporný a cenovka je přece jen nižší. A pohon všech kol u Hybrid4 beztak funguje všelijak.

Pro úplnost dodejme, že nová verze s provozní hmotností 1 790 kg akceleruje na stovku za 8,9 až 9,7 sekundy (zajímavý údaj...) a rozjede se až na 220 km/h. Kombinovaná spotřeba činí prý 4,6 litru nafty na 100 km a ve výbavě je opravdu kde co. Více vám napoví [www.autoforum.cz/static/download/Peugeot_508_RXH_cenik_CZ_2014-11.pdf kompletní oficiání ceník] (PDF, 312 kB), který si můžete stáhnout z našeho webu.


Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem - 1 - Peugeot 508 2015 facelift prvni sada 10Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem - 2 - Peugeot 508 2015 facelift prvni sada 11Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem - 3 - Peugeot 508 2015 facelift prvni sada 12Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem - 4 - Peugeot 508 2015 facelift prvni sada 13Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem - 5 - Peugeot 508 2015 facelift prvni sada 14Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem - 6 - Peugeot 508 2015 test Mallorca Peugeot 508 2015 test Mallorca06Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem - 7 - Peugeot 508 2015 facelift prvni sada 24Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem - 8 - Peugeot 508 2015 facelift prvni sada 25Peugeot 508 RXH s dieselem bez hybridu má českou cenu, stále musíte být milionářem - 9 - Peugeot 508 2015 facelift prvni sada 26
Peugeot 508 RXH s faceliftem pro rok 2015 přišel o nutně hybridní pohon, spíše tím ale získal

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše