Reklama

Přetahovaná Tesly Model X s americkým dinosaurem má nečekaný výsledek

 | 19 příspěvků | 23.12.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Not impressed

Myslím, že by test měli zo.. | 23.12.2017 11:12reagovat
avatar

Myslím, že by test měli zopakovat. Hummer stál první 2 pokusy na brzdách, během kterých Tesla ztratila trakci a táhnout ji pak nebyl problém. V třetím testu začali stejně, a výsledek byl hned jiný. Nemyslím si že Hummer byl na ledu, protože jakýkoliv led by měl pod váhou auta roztát, a auto se chovalo stejně po celou délku dráhy po kterou bylo taženo.

Nepřihlášený vana

Ať si autor článku tvrdí c.. | 23.12.2017 13:56reagovat
avatar

Ať si autor článku tvrdí co chce, ve skutečnosti hodnota výkonu nemůže mít na výsledek téhle téměř statické zkoušky už z principu skoro žádný vliv. A podobně je to u maxima krouťáku, protože výslednou hnací sílu stejně ovlivní nejvíce převody.

Takže zbývá jako rozhodující parametr hmotnost, kvalita pneu a kvalita distribuce hnací síly na jednotlivá kola. A určitě není pravdou že by se v tomhle auto se splaovacím motorem nemohlo vůbec rovnat elektromobilu. Například tři závěrky spalováku z podstaty věci budou ve statické zkoušce vždy lepší.

Nepřihlášený Michal

Prece nejvyssi zaber ma pn.. | 23.12.2017 14:06reagovat
avatar

Prece nejvyssi zaber ma pneu, ktera se neprotaci, co?? To znamena, ze kroutak by se mel vypocitat v otackach motoru, kdy se kola neprotaceji. Takze hummer na jednicku by mel pri pretahovani bez podkluzu tocit kolik, cca 1500otacek?? Takze je potreba spočítat kroutak pri 1500otackach. Elektro mobil ma kroutak stejny v celem spektru otacek, takze tesla by mela mit na vrch.Logicky si to myslim, jestli je to tak presne nevim. Nekdo zkuseny to prosim okomentujte, jsem zvedavy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený josephko

Zaujímavý, ale úplne neobj.. | 23.12.2017 14:38reagovat
avatar

Zaujímavý, ale úplne neobjektívny a nezmyselný pokus. Bolo jasne vidieť, že povrch vozovky je nerovnomerný, niekde bol ľad a inde nie. Takže to bolo len otázkou šťastia, ktoré auto nabehne na ľad a ktoré na časť vozovky bez ľadu. A keď sa už jednému z áut podarilo rozbehnúť, tak to druhé to nemalo šancu zvrátiť. Lebo fyziku neodrbeš...

Každý si už skúsil tlačiť auto. Najťažšie na tlačení je uviesť auto do pohybu. Ak je auto v pohybe, tak pokračovanie v pohybe až taká veľká námaha nie je.

Nepřihlášený Zdeněk

Reakce na: Prece nejvyssi zaber ma pn.. | 23.12.2017 15:45reagovat
avatar

"kroutak" ceho? (jezis to je slovo - kroutak). Motoru nebo hnaného kola? Jelikož pohyb auta zprostředkovává hnané kolo-a, je kroutící moment motoru irelevantní, kroutící moment k pohonu auta se získává až v převodovce, a to v první řadě stálým převodovým poměrem a potom jednotlivými převodovými stupni. ááále, škoda psát. V případě článku jde o trakci, nikoliv o výkon a točivý moment. automobilů.

Nepřihlášený ELESO

V článku píšou, že před po.. | 23.12.2017 16:05reagovat
avatar

V článku píšou, že před posledním přetahováním omezili u H2 systém prokluzu kol, takže si to elektronika už tolik nehlídala(myslím, že to nehlídá svornost diferenciálů, takže kolo může více prokluzovat aniž by zabíralo druhý), proto měla tesla šanci. Je úplně jedno, kolik má tesla výkon, H2 má tuny a krouták na kolech z redukcí. Přepnout H2 tesně před koncem na plnou trakci, šlápnout plyn a táhl by teslu zpět na svou stranu jak draka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zdeněk

Reakce na: Prece nejvyssi zaber ma pn.. | 23.12.2017 16:30reagovat
avatar

Ještě jednou jsem to přečetl a omlouvám se, asi mne rozhodil ten "krouťák" :-))). Ano ta Tesla by parametricky měla navrch, ovšem musela by mít stejnou velikost kol, pneu, stát na tom samém místě - adheze, a stejnou hmotnost.

Nepřihlášený Nn

Reakce na: V článku píšou, že před po.. | 23.12.2017 17:02reagovat
avatar

Ne, předek u H2 ma otevřenej diff a je tam jen elektronika. Druhej režim, který zapnuli na poslední pokus povolí vetsi prokluz.

Nepřihlášený Luk

Hummer je Hummer, těžko sr.. | 23.12.2017 18:35reagovat
avatar

Hummer je Hummer, těžko srovnávat s pseudoautem Tesla (technicky slabé). Navíc po několikátym pokusu by došlo stejně k vybití baterek :-) nebo k fatální chybě elektroniky, což se u těchto vozidel obejvuje skoro furt.

Nepřihlášený theIDDQD

je to nesmysl... Zde rozho.. | 23.12.2017 19:37reagovat
avatar

je to nesmysl... Zde rozhodla pouze surová váha... hoďte tesle na střechu tunu betonu a zopakujte. Výsledek by byl asi zajímavý...

Nepřihlášený

tesla je sračka | 23.12.2017 20:48reagovat
avatar

tesla je sračka

Nepřihlášený Jýíinkh zýttuujgtvhijn

Pro všechny technicky negr.. | 23.12.2017 23:02reagovat
avatar

Pro všechny technicky negramotné hospodské rozumbrady, při přetahování vůbec nezáleží na výkonu. Celé to je jen o porovnání smykového napětí potažmo tření obou aut na rozhraní silnice a pneumatik. Klidně by zvítězilo auto s 1kW motůrkem proti T813 se 17l V12 motorem a 8x8. Stačí lepší adheze a vhodné převody toť vše.

Nepřihlášený

Prokopec je spíš ........... | 24.12.2017 01:59reagovat
avatar

Prokopec je spíš ..............ec. Tenhle boj nemůžeš vyhrát. Na autoforum díky tobě nikdo nedá a jako sranda dobrý.

Nepřihlášený DF

kdo myslíte že by vyhrál.... | 24.12.2017 13:23reagovat
avatar

kdo myslíte že by vyhrál..?? Tatra 815 nebo Tesla? To je ale přiblblá otázka co? A přitom napovídá co je rozhodující v týhle přetahovaný... Ani výkon, ani krouťák v přetahovaný Tesly mezi Humweečkem na to nemaj takovej vliv jako váha přenesená na styčnou plochu pneumatik a z toho vyplývající velikost tření. Nic víc, nic míň... Za mě v tomhle klání palec dolu, leda by na Teslu naložili 600 kg nákladu aby obě auta vážila stejně a oběma obout stejný gumy. Pak bych to považoval férovou přetahovanou.. Ale takhle? K smíchu...

Nepřihlášený Lamer

Kro postavil do testu prot.. | 26.12.2017 12:00reagovat
avatar

Kro postavil do testu proti sobě tyhle auta, byl fakt kokot :)

Nepřihlášený kiv

Takovouto "soutěž" mohl vy.. | 26.12.2017 15:10reagovat
avatar

Takovouto "soutěž" mohl vymyslet jen někdo momentálně zaostalý.

Sice elektromotor Tesly má vysoký krátkodobý výkon a krouťák, ale s přibývajícím časem (stačí desítky sekund) pod plným výkonem (proudem) a s minimálním chlazením je jejich degradace očekávatelná a pro elektromotor bez omezovače proudu až likvidační.

Nepřihlášený Roman

U posledního testu se Humm.. | 27.12.2017 06:59reagovat
avatar

U posledního testu se Hummeru protáčí celou dobu kola. To je jasný, že ho ta Tesla odtáhne

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif