Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy

Když začnete dráždit konkurenta vtipnou reklamou, reakce na sebe nikdy nenechá dlouho čekat. Přesně takto to dopadlo, když Ford začal dorážet na Chevrolet, vrátilo se mu to i s úroky.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy

4.3.2019 | Mirek Mazal

Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Když začnete dráždit konkurenta vtipnou reklamou, reakce na sebe nikdy nenechá dlouho čekat. Přesně takto to dopadlo, když Ford začal dorážet na Chevrolet, vrátilo se mu to i s úroky.

Vzájemné popichování s pomocí reklamních sloganů je pro nás, přihlížející zábavná podívaná. Pár dobře zvolených slov dovede poškádlit konkurenci, vykouzlit úsměv na tváři a ve výsledku zaujmout víc než klasické reklamy slibující nemožné na počkání. V těchto dnech se takto mohou bavit všichni, kteří projíždí městem Ravenel nedaleko amerického Charlestonu.

Slovní válka velkých billboardů se rozhořela po instalaci reklamy Fordu, která k zobrazenému pick-upu z řady Ranger vzkaz: „Behind every good Ford is a chevy,” což na první pohled nedává smysl. Je to přímo nepřeložitelný dvojsmysl, neboť slovo chevy na jednu stranu lidově označuje znamená těžký náklad, současně je ale jako Chevy zkráceným označením automobilky Chevrolet. Jinými slovy, napsáno kapitálkami reklama říká současně: „Každý dobrý Ford táhne těžký náklad” a „Chevrolet je až za každým dobrým Fordem”.

To Chevrolet pochopitelně nemohl nechat být zareagoval vtipně stejně velkou reklamou opodál. Nápis na ní je srozumitelnější: „Protože nikdy neuvolníte rychlý pruh.“ Inu, podle Chevroletu je jeho Silverado Heavy Duty se silným dieselem pod kapotou lepší, ale jak se může dostat vpřed, když pomalý Ford neuvolní levý pruh dálnice..?

K reklamám jsou přidány odkazy na místní prodejce, kteří se ve městě nacházejí necelých pět minut jízdy od sebe - obě dealerství sídlí na stejné ulici Savannah Highway. Slogany hned zapůsobily na místní, kteří je rozšířili po celém internetu. Hašteřením dvou automobilek tak opět baví stovky tisíc lidí, kterým je nápaditá reklama sympatická a nám nakonec také.


Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 1 - Reklamni slogany Ford vs Chevrolet 01Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 2 - Reklamni slogany Ford vs Chevrolet 02Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 3 - Reklamni slogany Ford vs Chevrolet 03
Takto vtipně velcí američtí rivalové, Ford a Chevrolet, bojují o zákazníky

Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 4 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 11Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 5 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 12Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 6 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 13Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 7 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 14Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 8 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 15Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 9 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 16Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 10 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 17Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 11 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 18Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 12 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 19Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 13 - Chevrolet Silverado 2020 foto prvni 20
A může to mít pokračování. Chevrolet posunul hašteření k Silveradu HD modelového roku 2020...

Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 14 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 01Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 15 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 02Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 16 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 03Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 17 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 04Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 18 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 05Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 19 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 06Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 20 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 07Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 21 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 08Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 22 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 09Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 23 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 10Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 24 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 11Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 25 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 12Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 26 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 13Reklamní válka dvou automobilek baví internet, vjíždí si do vlasů přes billboardy - 27 - ford f-450 super duty limited 2018 ofic 14
...proti kterému ovšem může Ford poslat nový F-450 Super Duty

Zdroj: Men's Humor@Facebook

Mirek Mazal

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.