Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Revoluční elektromobil VW na prvních obrázcích, oslnivý design nečekejte
16.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá automobilka u svého přelomového modelu nechystá žádné designové výstřelky. Dojezd 400 km chce nabídnout za rozumnou cenu.
Novému elektrickému konceptu Volkswagenu jsme se podívali na zoubek před pár dny, kdy se ven dostaly informace z jeho interní prezentace. Nyní německá automobilka svůj přelomový model avizuje oficiálně, přičemž rýsovat se začíná především jeho design. Již z náznaků je přitom patrné, že k experimentům asijského typu nedojde, místo toho se hatchback bude držet konvenčních tvarů.
Můžeme samozřejmě namítnout, že jde opětovně o nudu a šeď, nicméně Němci chtějí oslovit davy a to by s designovými výstřelky možné nebylo. Kromě toho automobilka dodává, že v době příchodu do prodeje - tedy podle všeho v roce 2019 - by měla být výrazným způsobem zredukována cena baterií. To by mělo z novinky udělat konkurenceschopné zboží i pro stávající diesely.
Předpokládá se přitom dojezd okolo 400 kilometrů, což je podle Volkswagenu dostatečná porce na každodenní provoz. Za pomoci rychlodobíjení navíc budete mít k dispozici plnou kapacitu lithium-iontových baterií údajně už za 15 minut. K tomu se navíc přidává prostornější interiér než v současném Passatu, přestože zvenčí bude novinka menší než dnešní Golf. Navrch chce Volkswagen přihodit ještě 24hodinové připojení k internetu či individuální profil VW ID, který počítá s uložením veškerého nastavení. To pak budete moci přenášet pomocí klíčku či aplikace napříč různými vozy Volkswagenu.
Automobilka o autě hovoří jako o „svém novém vyslanci v automobilovém světě” nebo o „vozu stejně revolučním, jakým byl před dekádami Brouk”. Vše zní krásně, možná až moc - zda produkční verze vše slíbené dodrží, je zatím ve hvězdách.
Chystaný elektrický hatchback Volkswagenu se ukázal na prvních fotkách. Prozatím jde pouze o koncept
Interní prezentace vozu řešila spíše technické aspekty, vzhled vůbec
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 3 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus 09:00
- Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu 08:39
- Na čele YART Yamaha včera 20:02
- Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu včera 14:27
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 10:00
Nejčtenější články
- Trojice zlodějů se pokusila vzít majiteli luxusní Bentley přímo na parkovišti. Ten se nedal, bojoval a zvítězil
21.3.2024 - VW už teď kapituloval. Ví, že neprodá dost elektromobilů, aby splnil limity CO2 v EU v roce 2025, chce úlevy
21.3.2024 - Bizarní, nepřitažlivé a nedodělané. Zdrcující recenze CR je pro kolabující Fisker asi poslední ránou, bankrot bude vysvobození
21.3.2024 - Šéf Renaultu svou kritikou EU jen zesměšňuje sám sebe. Chce regulovat regulace, na to už je pozdě
21.3.2024 - 400koňový luxusní dieselový kombík s místem pro 7 je kouzelné vše v jednom, ojetý nevyjde až tak draho
21.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva