Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Seat Leon FR 2016: facelift na ilustraci, realita stěží bude jiná
25.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Španělský hatchback (a také kombi) se dočká nového nárazníku, se kterým jistě dorazí i litrový tříválec a pár modifikací interiéru.
Před pár týdny pronikly na světlo světa snímky čelního nárazníku, jenž ozdobí faceliftovaný Seat Leon FR. Ten se velmi pravděpodobně představí naživo na podzim na autosalonu v Paříži, nicméně virtuální debut můžeme čekat dříve. Zatím není jisté, zda nás Španělé budou napínat třeba až do léta, či zda se svou novinkou vyrukují v dohledné době. Nicméně jelikož mnohá fakta jsou již známa, nervozitou si nehty nejspíše hryzat nebudeme.
Po stránce mechanické se dá předpokládat, že Leon půjde cestou faceliftovaného Audi A3 či modernizované Škody Octavia. Také v tomto případě tedy můžeme očekávat litrový tříválec naladěný na 115 koní, jenž v nabídce nahradí silnější variantu čtyřválce 1,2 TSI. Ostatně, už nějakou chvíli je součástí nabídky u nás obvykle neprodávaných verzí Ecomotive. Dalším posunem pak nejspíše bude rošáda o patro výše, kde motor 1,8 TSI udělá prostor dvoulitru.
Po stránce vizuální se pak novinka až tak moc lišit nebude, zmiňovaný nárazník bude víceméně tou nejzásadnější modifikací. Francouzský web Virtuel-Car nám přitom na neoficiální ilustraci naznačuje, jak by asi mohlo vypadat třídvířko SC. Jak je zjevné, rozhodně nejde o proměnu zásadní, stejně jako u čtyř kruhů došlo víceméně jen k lehké evoluci.
Lehké osvěžení se dotkne rovněž interiéru, kde se objeví nové barvy a vzory čalounění. Zlepšení se dočká také kvalita některých plastů, asi největší důraz však Seat bude klást na konektivitu. Spárování s mobily pomocí MirrorLink je jasné, přičemž stejně jako u Škody i v tomto případě dorazí speciální aplikace umožňující sledovat na dálku třeba spotřebu.
Španělské třídvířko nejspíše jinak vypadat nebude
Ilustrace: Virtuel-Car
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 11 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejčtenější články
- Firma, která předělává spalovací auta na elektrický pohon, je na hranici bankrotu, bez peněz zastavila činnost
27.3.2024 - Krachující Fisker se pokouší zachránit zoufalým výprodejem. Auta zlevnil skoro o polovinu, stojí míň než základní Octavie
28.3.2024 - Ford si nechal patentovat chytré řešení převozu větších věcí, bude mu ho závidět i Škoda se svým Simply Clever
28.3.2024 - Volvo se rozhodlo odpravit polovinu svých českých prodejů. Skončilo s diesely, i když jde o jeho jasně nejžádanější motory
28.3.2024 - Levná kopie kultovního Mercedesu G dostane novou verzi s motorem přímo od Mercedesu, bude ještě blíž originálu
28.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva