Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra

Nejvýkonnější a nejrychlejší Octavie v historii má konečně i své ceny. A jako v případě většiny posledních novinek automobilky jsou dost sebevědomé.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra

20.4.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nejvýkonnější a nejrychlejší Octavie v historii má konečně i své ceny. A jako v případě většiny posledních novinek automobilky jsou dost sebevědomé.

Na ceny faceliftované Octavie RS jsme se mohli podívat již na počátku letošního roku. Při té příležitosti jsme museli konstatovat, že mladoboleslavská automobilka s příchodem dvoudílných čelních světel načerpala také nemalé sebevědomí. Svůj sportovní vrchol totiž aktuálně dává k dispozici od 696 900 Kč, což je suma, kvůli které již zaostříte zrak také na konkurenci - třebas i tu koncernovou, VW Golf GTI je totiž k mání o čtyři tisíce korun levněji, i když jen jako třídvířko.

Stejně tak budete pošilhávat po ostatních vozech, pokud vám standardních 169 kW, tedy 230 koní, bude málo. V případě zájmu o Škodu Octavia RS 245, jejíž výkon je v koních obsažen již v názvu a v kilowattech má hodnotu 180, si totiž musíte připravit minimálně 771 900 Kč. Tedy znovu o 75 tisíc Kč více jako u RS 230 a pro změnu o dva tisíce korun vyšší sumu, než za jakou vám pane může říkat pětidveřový Seat Leon Cupra. Ten sice taktéž disponuje šestistupňovým manuálem, předním pohonem a přeplňovaným dvoulitrem, ten ovšem produkuje rovnou 300 koní.

Volba je tedy na vás, my již jakéhokoliv srovnávání zanecháme. Místo toho se podíváme, co lze u verze RS 245 očekávat ve standardní výbavě. Kromě již zmiňované mechaniky jsou to 19palcová litá kola, černý sportovní výfuk, černý designový paket, diferenciál s elektrohydraulicky ovládanou závěrkou, interiér čalouněný kůží a Alcantarou či volbu jízdního profilu Performance Mode Select. A samozřejmě vše, co nabízí již základní Octavia RS, tedy třeba automatickou klimatizaci.

Kromě manuálu je možné sáhnout rovněž po automatické převodovce, za tu ovšem musíte připlácet 50 tisíc korun. Stejný cenový rozdíl platí také u kombíku, jehož ručně ovládaná varianta startuje na sumě 806 900 Kč. I v těchto případech lze ovšem počítat s nemalou příplatkovou výbavou, finální účet tak můžete navýšit i nad milion korun, jak se ostatně dozvíte z oficiálního ceníku (PDF, 323 kB).


Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 1 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 01Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 2 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 02Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 3 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 03Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 4 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 04Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 5 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 05Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 6 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 06Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 7 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 07Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 8 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 08Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 9 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 09Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 10 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 10Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 11 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 11Škoda Octavia RS 245 má české ceny, je dražší než 300koňový Leon Cupra - 12 - Skoda Octavia RS 245 oficialni nove 12
Škoda Octavia RS 245 startuje na českém trhu výše než spřízněný Seat Leon Cupra, který dostal do vínku o 55 koní navíc

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.