Škoda stvořila Scout bez kroje, verzi 2,0 TDI 135 kW 4x4 nabízí i v běžném Combi

Průzkum nového ceníku Octavie prozradil zatím nevídanou kombinaci. K mání je verze Combi 4x4 s naftovými 135 kilowatty téměř pro všechny výbavy.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Škoda stvořila Scout bez kroje, verzi 2,0 TDI 135 kW 4x4 nabízí i v běžném Combi

23.9.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek

Škoda stvořila Scout bez kroje, verzi 2,0 TDI 135 kW 4x4 nabízí i v běžném Combi

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Průzkum nového ceníku Octavie prozradil zatím nevídanou kombinaci. K mání je verze Combi 4x4 s naftovými 135 kilowatty téměř pro všechny výbavy.

Naposledy jsme se mladoboleslavskému hitu věnovali při příležitosti prvních jízd s novým Scoutem, který v nás zanechal dobrý dojem. V plné parádě se nám předvedl jako oku přitažlivější kombík disponující pohodlným podvozkem, a třebaže není jeho cena vůbec nízká, oslovit jistě bude schopný i s motorem z naftové Octavie RS.

Dvoulitrové tédéíčko s výkonem 135 kW (184 koní) slavilo premiéru právě loni v Octavii RS, letos v létě se objevilo také v ceníku Scoutu a luxusní Octavii Laurin & Klement. Nyní je však dostupný u Combi napříč celou modelovou řadou s výjimkou základní výbavy Active. Má to ovšem jistá omezení, která se skrývají pod zkratkou 4x4 AP, což znamená jedině pohon všech kol (Haldexem páté generace) a výhradně se automatickou převodovkou, kterou reprezentuje šestistupňová dvouspojková skříň DSG.

Díky tomu si může český zákazník pořídit tuto kombinaci i se šestnáctipalcovými koly ozdobenými poklicemi, bez ozdobých lišt, koženého volantu, elektrických zadních oken a dvouzonové klimatizace od 690 900 korun. Výbava Fresh doplňující za zvýhodněnou cenu některé prvky výbavy je v tomto případě nedostupná a další výbavová linie Elegance už stojí 740 900 Kč, což je o šest tisíc více než za výbavu Scout se všemi rádobyterénními cinkrlátky a řadou levnějších příplatků. O vysloveně výhodné nabídce tedy hovořit nelze.

Bohužel, dle technických údajů toho příliš dalšího ohledně nescoutovského a neeresovského vrcholného naftového kombi vyzkoumat nelze, a tak je nutné se spokojit s průměrnou udávanou spotřebou 4,9 l/100 km, která odpovídá slabší 150koňové variantě. Tu s pohonem 4x4 a manuální převodovkou dělí od nově objevené motorizace přesně 60 tisíc korun. 2,0 TDI o výkonu 184 koní bohužel v jiném provedení pořídíte jen jako RS a vyjde vás už na 641 tisíc. Více informací naleznete ve firemním ceníku.

Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.


Škoda stvořila Scout bez kroje, verzi 2,0 TDI 135 kW 4x4 nabízí i v běžném Combi - 1 - Test Skoda Octavia III Combi 4x4 2013 prvni 18 TSI 04Škoda stvořila Scout bez kroje, verzi 2,0 TDI 135 kW 4x4 nabízí i v běžném Combi - 2 - Test Skoda Octavia III Combi 4x4 2013 prvni 18 TSI 05Škoda stvořila Scout bez kroje, verzi 2,0 TDI 135 kW 4x4 nabízí i v běžném Combi - 3 - Test Skoda Octavia III Combi 4x4 2013 prvni 18 TSI 06
Nová verze Octavie 2,0 TDI/135 kW je dostupná jen s pohonem všech kol a automatickou převodovkou. Chcete-li tento motor bez čtyřkolky a s manuálem, nezbývá než mnohem výhodnější naftové RS

Adam Šrámek

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše