Reklama

Takhle akceleruje jediný sériový diesel se čtyřmi turby, do omezovače doslova bourá

 | 72 příspěvků | 9.12.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Opravdu bourá do omezovače.. | 9.12.2017 19:02reagovat
avatar

Opravdu bourá do omezovače?

Nepřihlášený stealth01

No můj diesel to umí za cc.. | 9.12.2017 19:24reagovat
avatar

No můj diesel to umí za cca stejné hodnoty. Zajímalo by mě přímé srovnání.

https://youtu.be/S68fDwsMFqw cca od 17 minuty a 11 sekundy.

Nepřihlášený Arni

Keby niekto povedal Rudolf.. | 9.12.2017 19:27reagovat
avatar

Keby niekto povedal Rudolfovi Dieslovi ako zdokonalia jeho vynález, asi by mu neuveril. BMW s dieslom bol vždy na špici. Čo sa týka výkonu a spotreby sú bmw 6V najlepšie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Keby niekto povedal Rudolf.. | 9.12.2017 19:49reagovat
avatar

Souhlasím, ale vztáhnul bych to spíše na celou trojici značek tedy BMW - Mercedes - Audi.

Velká škoda, že se nejedná o osmiválec. Ten R6 je sice kultivovaný, ale po předsednutí od naftového osmiválce jsem se posunul zvukově o dvě třídy výše.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Wagista

kopa hoven a za ním černýc.. | 9.12.2017 20:17reagovat
avatar

kopa hoven a za ním černých kouř.......smiešne ako to velebia a pritom ma pohon z traktora

Nepřihlášený pohodář

Má to jenom 4turba?Kam ten.. | 9.12.2017 20:27reagovat
avatar

Má to jenom 4turba?Kam ten svět spěje?

Nepřihlášený Petr

Tento vůz je opravdu dokon.. | 9.12.2017 20:30reagovat
avatar

Tento vůz je opravdu dokonalá filharmonie v strukturální integritě.

Testoval jsem nové BMW 5 s naftovým motorem a 258 PS a je to nyní to nejlepší co dnes v této třídě můžete pořídit. Je tiché, rychlé, má dokonalý podvozek a taková silnější verze, která je zde testována, tak to už je špičkový vrchol nabídky. Ještě nutno počkat na nový Mercedes CLS s novým řadovým šestiválcem, který bude určitě velmi soupeřivý a výborný. V této kategorii jasně vítězí BMW, Mercedes a Audi i když tomu poslednímu jmenovanému stále chybí čistokrevný pohon zadních kol. Kam se nejspíš pokouší dostat Volvo S90 s tím nesmyslným hlučným 4 válcem a tvrdým, nepříjemným podvozkem. Jo hoši od Volva, na číňana dobrý, ale zaspali jste na vavřínech. BMW Vám ukazuje kudy je cesta k prémiovkám

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený eutomechanik

Auto co bourá do omezovače.. | 9.12.2017 20:44reagovat
avatar

Auto co bourá do omezovače ... ale no tak klid tam.

Nepřihlášený Skoto

Dejte 4 turba do benzínu a.. | 9.12.2017 21:02reagovat
avatar

Dejte 4 turba do benzínu a na 200km/h to bude za polovinu.

Nepřihlášený FK

No myslím, že současný vrc.. | 9.12.2017 21:33reagovat
avatar

No myslím, že současný vrchol je osmiválec 4.0 v Porsche nebo Audi, počet válců turby nenahradíš.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: No myslím, že současný vrc.. | 9.12.2017 21:39reagovat
avatar

Technický vrchol možná v objemu, to souhlasím, ale BMW nabízí lepší emise, o maličko horší dynamiku, ale lepší spotřebu a zajímavější pořizovací cenu, neboť takový 4,0 D si nechá VW pořádně zaplatit

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Aleš

No, po dobu zaruky mozna b.. | 9.12.2017 22:03reagovat
avatar

No, po dobu zaruky mozna bude fungovat... Pak se z toho majitel streli do palice...

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Technický vrchol možná v o.. | 9.12.2017 22:21reagovat
avatar

No myslím že i technologicky je na úplném vrcholu. Bohužel to lehce kazí převodovka. Firmware, který mám v SQ7 je už nahrazen novým, prý je to nebe a dudy, tak uvidíme. Zatím je rozpětím otáček, reakcemi, zvukem a projevem to nejlepší na naší planetě. 530d jsem taky testoval, ale ihned bych ho měnil za benzin. Tam je ten typický dieselový projev hodně patrný.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Tento vůz je opravdu dokon.. | 9.12.2017 22:32reagovat
avatar

Jelikož je Audi má oblíbená značka, tak jsem se mnohokrát ptal, proč lidé, kteří v podstatě vesele mění zaměstnanecké poměry a migrují mezi Audi a BMW neprosadili nikdy do vývoje čistokrevnou zadokolku až doteď, kdy postavili R8 se zadním náhonem. A nedokážu to stále pochopit. Na druhou stranu, quattro je jejich zbraň a velmi povedený mechanický systém. A když se podíváme na snahu BMW konkurovat jejich lehce horším systémem a srovnáme prodeje, tak xDrive je nyní top 1 v prodejích a to jasně ukazuje, co chce trh.

Nepřihlášený Petr

Reakce na: No myslím že i technologic.. | 9.12.2017 22:47reagovat
avatar

Nesouhlasím s Vámi, technologicky je na tom nejlépe Mercedes jako vždy a BMW. Audi chybí samostatný pohon zadních kol, k tomu se VW ještě nedopracoval.

Nech Vás urazit, ale vozy SUV mají špatnou aerodynamiku, vyšší hmotnost, vysoko těžiště, tohle je rovnice, tak akorát do města. Ale po dlouhých testech s SUV vč. nové SQ7 jsem si jenom potvrdil co píši.

Cestovat s těmito vozy na dlouhé trasy mě připadne, jak v dodávce.Nyní vychází do prodeje nový Mercedes CLS 400D s nejlepší aerodynamikou na světě, hned objednávám, ale technologicky určitě opět přesvědčivě pokoří Audi, s BMW to bude na pováženou, s tímto vozem jezdit po dálnicích, to je opravdu žehlící šepot květin.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený FK

Reakce na: Technický vrchol možná v o.. | 9.12.2017 22:56reagovat
avatar

Osmiválec je lepší v objemu, v počtu válců, v podání výkonu, prostě ve všem co je důležité u luxusních modelů.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Nesouhlasím s Vámi, techno.. | 9.12.2017 23:01reagovat
avatar

Ne, mě neurazite. Ja mám úplně stejný názor na SUV a naše rodina proste potřebovala něco se sedmi místy. O technologickém náskoku Audi v rámci tohoto motoru nemůže být ale pochyb. Je to nejlepší naftový motor na světě a má neuvěřitelnou dynamiku a pokud je potřeba tak neskutečnou hospodárnost. Mám jak vozy Audi, tak BMW se zadním náhonem (manželka do města požívá BMW 330e).

Audi nyní v A8 vede technikou, o tom není sporu. Aktivní stabilizátory hnané 48V síti, motory s mild hybridnimi technologiemi, LED kombinované s Laserem a nakonec třeba taky koncové OLED svitilny. Audi v tom bude napřed do te doby, než přijde nová luxusní limuzína dalších dvou výrobců. Mercedes taky beru jako technologického giganta, ony ty firmy si nemají co vyčítat. Zatím tedy vede v technologiích Audi s A8, to je objektivní fakt, protože BMW ani Mercedes nemají ještě ve svých výrobních programech ani 48V napájecí síť ( Mercedes ji se slavou ukázal v Ženevě, rok a půl po nasazení ze strany Audi). Každopádně zadokolka by se hodila. Koncern VW ji použil v moderní éře zatím snad jen 2x. Nejnověji v R8, předtim ve speciální edici Gallarda. Jinak závodní zadokolky samozřejmě Audi dělá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Osmiválec je lepší v objem.. | 9.12.2017 23:01reagovat
avatar

Naprosto souhlasím. Byla to velká změna sednout si z 530d do úplného sametu V8.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Osmiválec je lepší v objem.. | 9.12.2017 23:05reagovat
avatar

Ještě doplním tu dálnici. Ja teda pocit jako v dodávce nemám. Co se týče ticha a pohody za volantem, odhlucneni a pneumatického podvozku, velmi lehce se pobyt v SQ7 dá srovnat s novou radou 7 od BMW.

Zkoušel jsem oba vozy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený FK

Reakce na: Naprosto souhlasím. Byla t.. | 9.12.2017 23:17reagovat
avatar

SQ7 bohužel nevlastním a jenom jsem ji zkoušel, je trochu nad mé možnosti. Ale v porovnání se šestiválci BMW v X5 nebo Mercedesu v GLS, musím konstatovat, že Mercedes ani BMW nemají v současnosti odpověď na tento motor.

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Ještě doplním tu dálnici... | 9.12.2017 23:21reagovat
avatar

Zaritě nesouhlasím, matematika, fyzika je pro všechny stejná.Limuzína bude mít vždy lepší aerodynamiku, akceleraci a emise, je to jen Váš pocit, já testoval SUV na okruhu, hlučnost ve vyšších rychlostech, nestabilita,

těžkopádnost, tohle vše se nedá vymazat v této kategorii vozů. Pocitově je to možná pro lidi,které preferují SUV dostačující.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Zaritě nesouhlasím, matema.. | 9.12.2017 23:31reagovat
avatar

Já jsem ale nic nepsal o aerodynamice, akceleraci a emisích. Emise jsou u SQ7 199 g/km, akcelerace podle racelogicu u mé verze 4,79s ale to není podstatné. Já jsem jezdil s modelem 740d a natočil jsem toto video: https://youtu.be/mD0c4xRm8_4

Pocitově je hlučnějši na dálnici, než SQ7 a to mimojiné i proto, že na SQ7 výrobce spotřeboval neuvěřitelných 218 kilogramů tlumících hmot. Pokud si tam objednáte akustická skla a zvukový systém s aktivním potlačováním hluku, tak je v SQ7 ticho jako v hrobě do cca 180 km/h. Ostatně v mém testu o jízdě na dálnici to měřím citlivým mikrofonem. Nejdříve jsem jel 130, potom 150 a nakonec 170 km/h a úrovněmi zvuku se skoro nic nedělo. Od 6 minuty 51 sekundy zde: https://youtu.be/xL5dhnz8ftQ

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Ne, mě neurazite. Ja mám úp.. | 9.12.2017 23:44reagovat
avatar

Audi je Vaše vášeň,koukám jako u mě Mercedesy, ale zhodnotíme-li fakt, že Mercedes vlastně po hybridech nějak netoužil, tak proč se zabývat vývojem o který vlastně žádný zájem není, v této třídě.Jinak LED světlomety v soustředivosti na bezpečnost dostřelu svítivosti je nejdál Mercedes, odklon úhlu vyhodnocování aktivity svícení na bázi rídících jednotek,skenování povrchu před vozidlem a přizpůsobení tuhosti odpružení, tohle jsou hračky od Mercedesu, jako první. Ale, jak píšete, jsou to rivalové mezi sebou, asi je to jen o emocích, v této třídě nelze prohloupit. U Audi mě zklamali s podvodnými emisemi, VW a jeho parta, nyní se k evropským klientům obrací zády, což u Mercedesu takovou závadu nikdo nenašel. Mercedes kráčí svoji cestou rozumným výkonem, nadměrným komfortem a daří se mu. Audi takové prodeje nemá v tomto segmentu, vždyť na Třídu S a S coupé jsou fronty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Audi je Vaše vášeň,koukám.. | 9.12.2017 23:59reagovat
avatar

U Audi ae mi líbí odkaz na tradici, více než 100 letou historii, například model Audi 10 z roku 1910 co je teď v NTM v Praze je fakt zajímavý a krásný. A pak ta sportovnost, zkušenosti z Rallye, DTM, LeMans (tam vyhráli absolutně 13 závodů od roku 2000).

Co se týče emisí, byl jsem taky dost zklamaný, byl to minoritní důvod proč jsem tehdy nevzal Audi RS3 a koupil si M3 od BMW.

Uvidíme, jak dopadne obvinění u Mercedesu:

http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/problem y-s-emisemi-dohnaly-i-majitele-mercedesu-1330340

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zajda

Reakce na: U Audi ae mi líbí odkaz na.. | 10.12.2017 00:36reagovat
avatar

Překvapuje mě že zrovna člověk jako Vy, který se motá kolem aut a točí o nich reportáže (mimochodem velmi koukatelné), mohl být zaskočený nebo dokonce zklamaný z emisních podvodů. Nesčetně testů v reálném provozu ukázalo, že konkurence jsou často ještě větší pohádkáři a že ani jim se v rovnici CO2 vs. NOx fyziku porazit nepovedlo. Že jen u VW se to tajemně nazývalo "odpojovací zařízení" je úsměvné. Jako by tam snad byla nějaká mechanická spojka :-) Podobný algoritumus implementovali i ostatní výrobci. Třeba u Fiatu např. šly emise do kytek po určité době od nastartování, která byla náhodou o trochu delší než doba homologačního testu.

Nepřihlášený Stan

Takže na dvou kilu stejně.. | 10.12.2017 01:51reagovat
avatar

Takže na dvou kilu stejně jako Cupra třeba, tak to je masakr, fakt. Příště to chce 6 turb

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Takže na dvou kilu stejně.. | 10.12.2017 07:30reagovat
avatar

Tak zkusíme to udělat tak, že vezmeš Cupru, dáš do ní čtyři statné chlapy a do kufru dáš několik pytlů cementu. Navíc přišroubuješ na přední sklo a masku auta plechy, které rozšíří celé auto, aby mělo stejnou čelní plochu, jako 550d. No a pak můžeš zkusit být na dvoukilu za 17 sekund. Pokud se to podaří za 30 budeš hodně rád.

Nepřihlášený stealth01

Takže koho by zajímalo ne.. | 10.12.2017 08:06reagovat
avatar

Takže koho by zajímalo ne zcela objektivní srovnání (SQ7 by měla spíše jít hmotností proti 750d), tak se může mrknout na sílu V8 zde:

http://www.youtube.com/watch?v=0TXqyQ2hrfE

Upozor nění: první video je v na prvních 150 metrech stoupání a poté mírné klesání (podle GPS dat).

Aby to bylo fér, druhé video ukazuje zrychlení 130-200km/h (klasický "lepič" na kufru) a tam je záměrně znevýhodněno Audi, protože se jedná o táhlé stoupání a navíc kick down s nepřipravenými turby.

Nepřihlášený Davidek

Je to hezké ,ale zajímalo.. | 10.12.2017 12:17reagovat
avatar

Je to hezké ,ale zajímalo by mě jestli má DPF ? Pokuď ano nechtěl bych ani zadarmo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zajda

Reakce na: Je to hezké ,ale zajímalo.. | 10.12.2017 12:45reagovat
avatar

Je vidět že jste odborník, DPF je standardem u nových dieslů cca posledních 10 let.

Nepřihlášený

Ty pičo, to je mega kůl kár.. | 10.12.2017 13:26reagovat
avatar

Ty pičo, to je mega kůl kárka. To bych byl v zácpě na Dé jedničce nejrychlejší, ty vole. Vrrm, vrrm!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Ty pičo, to je mega kůl kár.. | 10.12.2017 15:10reagovat
avatar

A jinak psychicky je všechno v pořádku?

Nepřihlášený

Takze shrnuto a podtrženo... | 10.12.2017 16:33reagovat
avatar

Takze shrnuto a podtrženo. Dynamika srovnatelná s 540i, akorát stoji o pulmilionu vic a je to špinavý plebs diesel? Tak to pro nej hned letim!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra

Zajímavý je skok palivoměr.. | 10.12.2017 16:39reagovat
avatar

Zajímavý je skok palivoměru na začátku a konci videa. Kolik se při testu najelo km a o kolik ubylo v nádrži. Toho kdo má na toto auto to asi nezajímá, ale...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Zajímavý je skok palivoměr.. | 10.12.2017 17:23reagovat
avatar

Tak toto je asi ten největší omyl, který se pořád dokola opakuje. Znám dost lidí s podobnými auty a ti se doslova předhánějí s informacemi za jak nízkou spotřebu jezdí. To auto, ve kterém jezdím má cenovku 3,631,401 Kč s DPH. Řeším každé deci.

Nepřihlášený Stealth01

Reakce na: Takze shrnuto a podtrženo... | 10.12.2017 17:30reagovat
avatar

Naprosto souhlasím, ale netuším, co si v dnešní době představuješ pod pojmem špinavý diesel. Plebs jsem záměrně vynechal.

Nepřihlášený

Reakce na: Naprosto souhlasím, ale ne.. | 11.12.2017 08:31reagovat
avatar

Treba to, ze kdyz chci tankovat, smrdí mi 3 týdny ruka od pistole, ktera je tim mazlavym hnusem cela záprasena. Diesel nema v aute nad 900 tis co delat

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený steatlh01

Reakce na: Treba to, ze kdyz chci tan.. | 11.12.2017 11:15reagovat
avatar

Aha, tak proto. Já znám jednoho člověka, který prodal své benzinové SUV se spotřebou cca 20-23 litrů a koupil si SQ7, s tím, že zjistil, že benzin nemá v takovém autě co dělat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Aha, tak proto. Já znám je.. | 11.12.2017 11:48reagovat
avatar

Me treba nevadi 20 litrový spotřeba, kdyz nemusim v bílé košili a obleku sahat po ty cerny pistoli :) pripadaji mi tihle lide nějací zvlástni, to si koupite auto za 100 tis€, aby jste ušetřili na palivu? A to pak taky bydlíte v Ritzu, ale snídani nekupujute, raději mažete na pokoji chleba ze samošky vedle hotelu? Je to naprosto stejna uroven/ neuroven

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Arni

Reakce na: Me treba nevadi 20 litrový.. | 11.12.2017 12:04reagovat
avatar

Zisti si s akými agregatmi si vybrali hráči barceloni audiny.Prezradim ti väčšinou TDI,a oni fakt šetriť na palive nemusia.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Me treba nevadi 20 litrový.. | 11.12.2017 13:36reagovat
avatar

Myslím, že to nikdy nepochopí lidé, kteří si na takové auto nemuseli vydělat dlouhými roky dřiny a tvrdé práce. A skutečně většina těchto lidí chce ušetřit každý litr. A nedělají to kvůli financím, že by je to ohrozilo. Nechtějí těmi prostředky prostě plýtvat a peníze berou jako investiční nástroj.

A podoba s RItzem je nesmysl. Tady jde o něco jiného. Jde o házení peněz do kanálu. Jinými slovy proč by člověk neměl jezdít ve stejném komfortu za poloviční náklady?

V případě M550d a 540i je to samosebou nesmysl. Tato dvě auta budou jezdit za podobnou spotřebu a s podobnou dynamikou. Takže za všech okolností bych bral benzin. Ale konkrétně u mě je to jedno, já jezdím jak benzinem, tak dieselem /podle situace a nálady/

Zobrazit reakce..

papy

Reakce na: Zisti si s akými agregatmi.. | 11.12.2017 13:40reagovat
avatar

Jasné, vieme, ale otázkou ostáva: PREČO?? Mne to hlava neberie. Mať toľko peňazí, tak ma diesel ani nenapadne. Aj teraz mám mid-size sedan a diesel ani omylom. Ako môže mať dnes nové auto spotrebu 20-23 litrov benzínu tiež celkom nechápem. To možno pri nejakom poskakovaní od semafora po semafor. V kombinácii to nemôže byť viac ako 15. A keď áno, tak je niekde chyba. Mid-size sedan sa nemá vôbec problém zmestiť do 10 litrov benzínu.

Nepřihlášený karel

z modelu e60 535d se daji.. | 11.12.2017 14:35reagovat
avatar

z modelu e60 535d se daji dostat podobne hodnoty

to má jen dvě turba :-D

Nepřihlášený

Reakce na: Myslím, že to nikdy nepoch.. | 11.12.2017 19:21reagovat
avatar

Conto je za motivační řeči ? Takové vedou většinou lidi, kteří se dostali nekam, kam se dle svého intelektu nikdy dostat neměli. Nemam pocit, ze bych na auto vydělal jinak nez celodenní praci a vzdycky natankuju 100ku a ani vlastne nevim, co benzin ted stoji.... minuly tyden jsem popravdě tankovat u Turína a tam jsem si ceny všiml, 100 stala 2,25€/ L, vic jsem jeste nikdy nevidel, ale co....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Conto je za motivační řeči.. | 11.12.2017 22:15reagovat
avatar

Ono je vždycky divné posuzovat lidi od klávesnice v teple domova. Netuším jaký mam intelekt, dost možná nízký. Ale ja spotřebu řeším. Zvláště u auta, kterým najedu 50 tisic ročně. A fakt v tom nehrají roli samotné finance, spíše je to psychologický pocit, ze ty peníze házím do kanálu.

Nepřihlášený Peterson

Cakal by som od cloveka kt.. | 12.12.2017 10:27reagovat
avatar

Cakal by som od cloveka ktory ma na to auto ze bude mat aj na benzin ...

Setrenie na nespravnom mieste

A ked nevedia vyrobit poriadny turbobenzin tak nech kupia motory z GTR-ka ci ineho Japonca a len namontuju ... Na vrchny kryt daju velky znak BMW a vsetci budu spokojni ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Peterson

Reakce na: Tento vůz je opravdu dokon.. | 12.12.2017 10:30reagovat
avatar

Lexus ukazuje BMW ako vyzera premiovka a nasledne bmw tu ukazuje ostatnym

BMW pochopili ze hybrid je buducnost no zjavne este na to zakaznici nedozreli (mentalne)

Nepřihlášený DieselGate

Reakce na: Tento vůz je opravdu dokon.. | 12.12.2017 10:34reagovat
avatar

Po tych cirkusoch s emisiami si ludia stale kupuju diesle ... Zjavne ovcania nedozreli.

Ak by sme zili v normalnej EU, diesle by boli uz davno ZAKAZANE a pripadne zatazene takou danou ze by si premysleli ci ich budu robit.

Iba v EU su diesle vo velkom a nakazilo sa casom aj Svajciarsko. Minimalne v CH by som cakal ze ich zakazu na uvod ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: Po tych cirkusoch s emisia.. | 12.12.2017 10:54reagovat
avatar

Ešte si zabudol na "rozvojovú" Austráliu tretieho sveta, tam diesle zažívajú boom.Zeby boli taký spiatocnicky, alebo v tom bude niečo iné,logickejsie?

Nepřihlášený

Reakce na: Cakal by som od cloveka kt.. | 12.12.2017 12:28reagovat
avatar

Šestiválec z GTR je dobrý motor, to ano. Ale co japonské osmiválce? A co desetiválce? A co dvanáctiválce? Co nám japonci nabídnou za pořádné motory? Že by nic? Kde že končí Lexus?

Nepřihlášený

Reakce na: Souhlasím, ale vztáhnul by.. | 12.12.2017 12:33reagovat
avatar

Tedy nevím jak s R6 vs V8 u dieselů, ale u benzínu je to s kultivovaností přesně obráceně. R6 je VÝRAZNĚ kultivovanější než V8. V8 má zajímavější zvuk, ale jsou to vlastně dva čtyřválce a z podstaty nikdy nebudou tak vyvážené jako R6.

Ale jinak považuji nové V8 TDI za aktuálně nejlepší naftu a Q7 za nejlepší větší SUV. A to jako fanoušek BMW a BMW... Ale ta Q7 skutečně jezdí naprosto famózně a kultivovaně a navíc i vypadá dobře. X5 odstřelili velikostí kol (myslím celkovou včetně gumy vs hmota nad koly) - jsou prostě při pohledu z boku až směšně malá. GLE tím netrpí (zvlášť coupé), ale moc dobře nejezdí a je to již starý model (vlastně jen FL). Q7 aktuálně kraluje na všech frontách, tak to prostě nezaujatý člověk musí uznat...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tedy nevím jak s R6 vs V8.. | 12.12.2017 12:34reagovat
avatar

A to jako fanoušek BMW a BMW... mělo být BMW a Mercedesu, samozřejmě... :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tvk

Reakce na: Myslím, že to nikdy nepoch.. | 12.12.2017 16:25reagovat
avatar

Mám jeden podobný případ v rodině a i v tom smyslu co píšeš ty mi to připadá těžce schizofrenní. Na jednu stranu si pořídím auto, které má reálné TCO někde mezi 400-500tKč ročně a na druhou stranu řeším 20-30tKč ročního rozdílu provozu nafta - benzín?

Vždyť pokud beru peníze jako investiční nástroj, tak si musím na rovinu přiznat, že drahé auto je stále těžký spotřebák s brutálně klesající hodnotou.

Kdysi dávno jsem se bavil s OSVČ kolegou, který měl pravidlo: Kupuji si pouze takové auto, na které si vydělám za 6 měsíců. A v kontextu běžné doby vlastnictví auta (4-6 let) to má logiku.

Pokud si někdo kupuje auto, a je jedno, jestli za půl mega nebo za dva, na které si musel vydělat roky dřiny a tvrdé práce, tak je to blázen, který si své práce, peněz a času asi moc neváží.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: A to jako fanoušek BMW a B.. | 12.12.2017 19:07reagovat
avatar

Tak ta agilita podvozku u Q7 je dána taky rozložením hmotnosti 50 na 50 mezi přední a zadní nápravu. Zkoušel jsem R6 v 6GT i 530D a nevím ohledně kultivovanosti, ale ten typický hnusný naftový klapot je tam prostě zřejmý oproti V8 TDI. U R6 je patrná taková ta divná dunivost. Ve středních a vyšších otáčkách je ale vše super. Jinak V8 je na tom tak, že když dáš minci na motorový kryt, tak nesnadné ani při studeném startu, ani při běhu úplně vychladlého motoru.

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: Mám jeden podobný případ v.. | 12.12.2017 19:14reagovat
avatar

Opět nemá cenu ani moc reagovat. Můžeš nazývat lidi blázny, ale faktem zůstává, že auta se kupují i kvůli možnostem odpisů a vratek DPH. Já považuji za bláznivosti koupit si auto jako celek za vydělané peníze. Já kupuji auta s 20% akontací na splátky. Těch 20% pak získám od státu na DPH. Každý rok si navíc odečtu 20% do nákladů, veškeré PHM jdou do nákladů a dostávám z nich DPH. A co více, peníze, které bych vložil do auta dám do rozvoje podnikání. Mé auto stálo po slevě necelé tři miliony a moje “výplata” za měsíc může být 600-700 tisíc. Přesto je nesmysl koupit auto hned za dostupné prostředky. Zvláště když mám úrok 2,1%.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

tady se hodne z vas divi,.. | 12.12.2017 22:08reagovat
avatar

tady se hodne z vas divi, proc lidi v takovych autech vozi ten vlastne podradny, smradlavy a spis pro stroje urceny diesel.. ja jsem za svuj zivot od takovychto lidi vypozoroval tyto veci, ktere to podle me docela jasne vystihuji. snad se nikdo neurazi, nemyslim to vuci nikomu zle, jen konstatuju co vidam.

1 to hlavni je, ze velke mnozstvi uspesnych/bohatych lidi jsou psychopati (to nemyslim jako urazku - je mozne si o tom najit plno publikaci) a opravdu jsou svym zpusobem docela schyzofreni. na jedne strane musi ukazat svuj status ostatnim ale hlavne i sobe, takze si samozrejme koupi drahe auto, ale zaroven resi kazdou korunku nakladu - kazdy litr spotreby. proste chteji top produkt, ale za minimum mozne ceny. mozna proto jsou taky tam kde jsou..?

2 masivni podpora nafty a ucinny marketing v evrope - spousta lidi je presvedcena, ze nafta muze charakterove i vykonove konkurovat ci dokonce predcit benzin a ze to muze svym zpusobem byt opravdu ten top produkt - vrchol nabidky. v jednu dobu evropske automobilky naprosto rezignovaly na vyvoj benzinovych motoru, a samozrejme proti chciple atmo 1.4 byl naftovy oturbeny dvoulitr jinde. pritom kdo si vzpomene na atmosfericke diesely, ze.. tento postoj jeste umocnily zavodni serie jako le mans a wtcc, kam automobilky prolobovaly dieslely a usili jim pravidla na miru. ve finale lidi vidi, ze naftove auto nekolikrat vyhralo nejslavnejsi zavod sveta - tj. musi byt presi nejlepsi. ze to bylo jen diky tomu, ze byly absurdne nastavena pravidla (objemejsi preplnovany naftak proti mensimu atmo benzinu) si uz ale lidi kteri to sleduji povrchne (a tech je zase vetsina) neuvedomi, protoze tomu vubec nerozumi. v realu stejne velky a stejne preplnovany benzin diesel vykonove, projevem i kultivovanosti naprosto deklasuje.

3 naprosta vetsina majitelu drahych luxusnich aut nejsou a nikdy nebyli opravdovi fandove do aut (sportovnich). jsou neco jako drive jet set. bohaci, kteri se motali kolem tryskacu, protoze to byl proste socialni status. rozhodne nikdo z tech bank..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Stealth01

Reakce na: tady se hodne z vas divi,.. | 13.12.2017 08:31reagovat
avatar

No snad se neurazíš ani ty. Mohu mluvit jen za sebe, každý to má asi trochu jinak. Obecně si myslím, že každé paušalizování má své velké trhliny. Nikdy totiž nevíš, jak velký vzorek si svými teoretickými úvahami postihl.

K bodu číslo 1: netýká se mě to a to z toho důvodu, že vyznávám trochu jinou kulturu, hodně poslední měsíce a roky pracuji na svém egu, nechci mít prostě identitu a nechci mít své ego. Přirovnávám ego ke zbrani hromadného ničení. Takže jestli se auty chlubím? I přesto, co jsem napsal, tak ano. Musím být upřímný. Důležitý je ale důvod, proč se jimi chlubím. Je to proto, že mám rád tu sdílenou radost z aut, rád je rozebírám v diskuzích a hlavně velice rád vyvracím klišé a polopravdy. A co se týče psychopatických sklonů bohatých a úspěšných? Možná to tak je, ale nevím, odkud čerpáš (nebo jen vytváříš své vlastní teorie?).

K dalším dvěma bodům. Tak tady jsou největší trhliny. Jednak ještě k projevu a kultivovanosti. Zkus si Panameru Diesel a já ti tady podepíšu krví, že nepoznáš, že se jedná o naftový motor. Jediné v čem je rozdíl, je spektrum použitelných otáček.

A hlavně... Ty předpokládáš, že člověk má jen jedno auto. Většina těch bohatých a úspěšných lidí má dvě a více aut. Takže já osobně mám SQ7 s dieselem a ještě před časem dvě benzinový auta: BMW M3 F80 a BMW 330e. Takže, když bys mě viděl v již prodané M3, řekneš si: hmm... to je petrolhead... a klidně v ten samý den pojedu s naftou a řekneš si ... hmm... to je debil a psychopat. Ve finále se dostaneš do stavu, kdy nejsi schopen objektivity.

Další můj známý má Passat Variant TDI, motorku a Porsche Cayman GT4. Další z Moravy má Audi A6 3.0TDI a Alfa Romeo Giulia QV. Další má opět Audi A6 3.0TDI a BMW M3 F80.

Všichni tito lidé používají několik aut, tedy nepředpokládej, že úspěšný podnikatel má nějaký status a jezdí v druhém dieselu. A rozhodně, jak jsem poznal tyto lidi, jsou to sympaťáci, skromní a naprosto vyrovnaní. Rozhodně mi nepřijdou jako psychopati.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tvk

Reakce na: Opět nemá cenu ani moc rea.. | 13.12.2017 09:59reagovat
avatar

Podívej se ale, koho těmi blázny nazývám ... Mám na mysli lidi, co si koupí auto klidně za svůj dvouletý čistý příjem (znám osobně i takové), ne ty, co si na něj vydělají za pár měsíců a mají to objektivně na háku (a pak řeší spotřebu :-))

Nejsem podnikatel, ale upřímně pochybuji, že je z nějakého hlediska lepší si na firmu koupit auto za 3M než za 1M (finančního, daňové, CF ...), ale možná mne vyvedeš z omylu.

A koupě za hotové/cizí je česká klasika, kterou 95% populace nechápe. Taky můžu z fleku splatit (několikrát) hypo, ale proč bych to dělal, když ještě dalších 9 let mám fix na 1,7% p.a. netto a na druhé straně aktiva, které mi (pasivně) nesou klidně 15-20%?

Nepřihlášený m3

Reakce na: No snad se neurazíš ani ty.. | 13.12.2017 17:14reagovat
avatar

ale psychopat prave nemusi byt automaticky nejaky agresivni nasilnik. napis do googlu psychopati mezi politiky, vysokymi manazery, nebo jakkoliv profesne uspesnymi lidmi. vyjede ti k tomu plno zajimavych clanku..

sam si priznal, ze resis kazdy litr spotreby, tj. max nejakou tu tisicovku mesicne, ale pritom mas klidne 50-60k nebo vic lease. no uznej sam, ze to trochu schyzofreni je. ja se te ale timto sanzim spise obhajit proti tem nachapajicim. jak rikam, plno lidi, i tech velmi bohatych v mem okoli to tak proste ma. proste jsou ochotni zaplatit silene cifry za porizeni a nemusi to byt vubec aby se nejak povysili, ale aby uspokojili svoji touhu byt na vrcholu, ale kdyz uz to maji mit, tak co nejvlevneji, to je bezna praxe.. a mozna i diky takovemu pristupu se jim dari i jinde.. a zrovna audi/vw jim toto pomerne jasne nabizi, tam snad zadna relevantni alternativa k tomu 4.0 tdi neni..?

co se tyce tech naftovych osmivalcu, tak jedinou zkusnost mam ze stare q7, takze to mozna neni fer, ale propastny rozdil proti benzinovemu preplnovanemu osmivalci, je znat okamzite kdyz clovek slapne na plyn, preci jen 400 koni proti 600.. oproti r/v6 mozna neco ano, ale srovnavejme srovnatelne, ne jako tu saskarnu s hdi a tdi v tom le mans..

a k tomu dalsimu, m3 f80, gulia, jasne, ale tady jsme se trosku nepochopili. ja jsem napsal fandove do sportovnich aut, takovi ti opravdovi petrolheadi. ty ktere nezajima infotainment, adaptivni svetla, autipolot, masazni sedacky a nevim co jeste. soucasna m3 miri uplne jinam, brutalni vykon, ale nudna charakteristika - proc tocit motor do 7tisic, kdyz vykon od 5 neroste, uplne trapny fejkovy zvuk, spoustu luxusu a hromada kil navic, sama elektronika, veskera mechanicka vazba skoro pryc. to uz neni auto pro ridice, ktery neda dopustit na svoji e36. lidi, ktere ja znam, kteri opravdu miluji auta pro jejich podstatu, ne proto ze je to hracka za miliony, ktera je bavi svoji exkluzivitou, maji treba misto nove panamery zavodni 911 a jezdi s tim rally, nebo misto nove m3 stare b..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: ale psychopat prave nemusi.. | 13.12.2017 20:54reagovat
avatar

Pojďme se bavit konkrétně: M3 F80 mě vycházela na úvěr s 50% akontací na 13030 Kč měsíčně, ale za benzin jsem dal dvacet tisíc. Problém je měsíční nájezd, kdy to auto sloužilo jako daily car a já byl schopen nalít tam plnou ráno i večer.

Pokud bychom se bavili o klasických, elektronikou nezatížených sporťácích, tak tam spotřebu člověk neřeší, protože jejich nájezdy jsou hluboko po mými 35 tisíci za 8 měsíců provozu M3. Takže já to beru tak, že nechci platit takové objemy peněz za pohonné hmoty, ale chci jezdit v tom nejvíce vyspělém autě, které se dá sehnat. Nezajímá mě reakce okolí, i když v M3 mě vždycky palce nahoru potěšily. Nezajímá mě ten vrchol v nějaké společnosti ostatních. To auto mě zajímá pro svou pokročilou techniku. Možná i to je psychopatické, ale každý z nás má jiný pohled na tuto věc, každý si vybírá podle svého. Já třeba taky nechápu, že někdo dá peníze do bydlení a ne do auta. Naznačuji, že kdybych měl mít malý skromný byt, tak budu preferovat skvělé auto. Prostě auta miluju a klidně mě dovez s tím autem na Island, abys porozuměl, že mi nejde o pohledy okolí, ale o mou vlastní potřebu jezdit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

Reakce na: Pojďme se bavit konkrétně:.. | 13.12.2017 22:18reagovat
avatar

50 procent m3 za mega za 13k? to si mel financ na 10 let ne? :D nehlede na to, ze 20k za benzin, to je tak 20/100 prumer. to je slusne na daily.. to jsi docela strelec. no ale kazdopadne, kdyby teoreticky existovala naftova alternativa, ktera by byla tak bezne o 200k drazsi, tak bys misto 35 platil ve finale kolik, 32, 33, 34 tisic..??

ja si to nedavno pocital kvuli firme mezi 540i a 540d a nafta by se zaplatila az tak po 150 tisicich km.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: 50 procent m3 za mega za 1.. | 14.12.2017 04:39reagovat
avatar

s

Nepřihlášený stealth01

Reakce na: 50 procent m3 za mega za 1.. | 14.12.2017 04:42reagovat
avatar

Auto stálo 2450000 před slevou, poté sleva 20% na 1977000, 50% akontace. Splátka 13 tisíc na 84 měsíců. Možná se divíš těm měsícům, ale já jsem dostal úplně stejné podmínky od banky jako u 48 a 60 měsíců. Kvůli cash flow jsem bral to nejdelší období. No těch 20000 je asi přehnaných. Prostě někdy jsem bral i dvě nádrže denně. Vlastně, když se dívám na svůj test na mém kanále, tak je to méně.

Akcelerace Videoblogy , M3 od třetí minuty

A k 530D vs 540i? Já jsem ji testoval a na konci jsem prohlásil asi toto: 530D čas=30m34s

A ještě aby bylo úplně jasno, většinou bych naftu nebral, nejsem moc nakloněný tomuto pohonu. Jiná věc je, jak funguje nafta v mé SQ7, tam prostě druh PHM nevadí, protože ten projev je pro mě naprosto pohodový

Nehledě na to, že SQ7 je prostá jakýchkoliv vibrací, dunění apod., kterými se vyznačují právě R6/V6 a čtyřválcové nafty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: 50 procent m3 za mega za 1.. | 14.12.2017 04:43reagovat
avatar

Autoforum asi nedovoluje linky na Youtube. Tak se kdyžtak mrkni na můj kanál.

Nepřihlášený m3

Reakce na: Auto stálo 2450000 před sl.. | 14.12.2017 21:02reagovat
avatar

ja se dival po 540d a 540i - vykonove srovnatelne alternativy a ta nafta se opravdu vyplati az daleko za 100000km najezdem.

u q7 je to jasne, tam zadna alternativa neni. tam ja spis nikdy nepochopil obecne proc vubec to mastodonti qcko..

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše