Takhle rychle BMW M2 při zrychlení ubývá palivo. Zaujme to víc, než jeho akcelerace

 | 21 příspěvků | 24.11.2017 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený Atj

Je to nějak upravené, moc.. | 24.11.2017 13:42reagovat
avatar

Je to nějak upravené, moc bych tomu neveril

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Je to nějak upravené, moc.. | 24.11.2017 14:23reagovat
avatar

A co třeba vysvětlení, že se akcelerací palivo odlilo k zadní stěně nádrže, plovák poklesl...?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sky

Je to tak, ručička reaguje.. | 24.11.2017 14:48reagovat
avatar

Je to tak, ručička reaguje na změnu prúměrné spotřeby, na čemž se měření zrychlení podepíše razantně. Smysl to asi má jen v kontextu EURO norem, kdy to má být strašák a "učitel" úspornější spotřeby. Ale já to rozhodně hájit nebudu, mě to pořádně komplikuje život, protože jezdím na LPG a ŘJ motoru si myslí, že benzín se spotřebovává (díky emulaci signálů ze vstřikovačů, které ve skutečnosti dělá ŘJ pro LPG a ta z nich vypočítává signál pro vstřikovače LPG). Díky tomu mi "ubývá" z nádrže i benzin a dost chaoticky se to koriguje. Naštěstí do toho mluví i skutečný palivoměr. Přesto někdy musím jít tankovat cca 5 litrů, abych tuhle debilitu resetoval. Palivoměr pak zjistí, že v nádrži něco dramaticky přibylo, to je (předpokládám) vyhodnoceno jako tankování a vyjde se z palivoměru. Postupně ale zase elektronický palivoměr ztratí hlavu a palivo ubývá rychleji, než kolik ho v nádrži reálně je. Kdyby nebylo tohohle nesmyslu, tak bych tankoval benzin 2x ročně. Takhle musím cca 10x. Některá auta po přestavbě dokonce mohou vyhodnotit stav paliva v nádrži za nebezpečně nízký (pro filtry není dobré, když se vcucne kal ze dna nádrže, prý...) a auto může i znehybnit. Tito šťastlivci musí vozit kanystr s nejméně 5litry benzinu nebo prázdný kanystr a přečerpávač paliva vždy s sebou:-)))

Nepřihlášený Honza

proč asi palivo ubývá? pro.. | 24.11.2017 15:27reagovat
avatar

proč asi palivo ubývá? protože měřič je pravděpodobně v přední části nádrže, ve videu nádrž není plná tím pádem se při zrychlení palivo přetížením dostane do zadní části nádrže a tam zůstává pokud auto pořád zrychluje, senzory si myslí že hladina je níž protože výška hladiny v přední části u senzoru není stejná jako výška hladiny v zadní části kam je palivo natlačeno přetížením, tím pádem ručička ukazuje že palivo ubylo, kdyby byl senzor vzadu fungovalo by to naopak, když přestal zrychlovat, vyrovnaly se síly a palivo se přelilo opět rovnoměrně a hladina začala klesat. Moje 406 z 98 roku dělá tohle když parkuju na kopci a poté při jízdě po rovině palivo zázračně přibyde

Nepřihlášený Lojzik

Tak ono to BMW při plném v.. | 24.11.2017 15:57reagovat
avatar

Tak ono to BMW při plném výkonu na maximálce bude žrát klidně 100 na 100 (při nižší rychlosti při akceleraci samozřejmě víc, páčto pojede na nižší kvalt). Při 260km/h bude dělat 4km/minutu. Takže za minutu na 260km/h klidně vycucne 4 litry. Není žádný důvod, aby ten palivoměr kecal. Stačí prostě, aby ukazoval spotřebu. Kdo chce krmit to stádo koní, musí na to mít příslušný peníz. To se nedá okecat.

Nepřihlášený Gottys

0-200km/h 18 sekund je tro.. | 24.11.2017 16:02reagovat
avatar

0-200km/h 18 sekund je trochu zklamání. Spotřebu bych tímto způsobem neřešil. Normální provoz za 10 litrů

Nepřihlášený JK

je to ako píše kolega sky.. | 24.11.2017 18:55reagovat
avatar

je to ako píše kolega sky ,záleží na štýle jazdy a podľa toho sa hýbe ručička palivomeru. Vyskúšané na podobnom aute.

Nepřihlášený Vlado

Myslím, ze nikdo z hipnoti.. | 24.11.2017 19:09reagovat
avatar

Myslím, ze nikdo z hipnotizeru palivomeru si M2 nikdy nekoupí. Báli by se seslapnout pedál plynu, aby jim nestoupla spotřeba. A pozor! Při akceleraci a prudkém brzdění se nadměrně opotrebovavaji pneumatiky a brzdove destičky....

Nepřihlášený Kar

Reakce na: A co třeba vysvětlení, že.. | 24.11.2017 19:19reagovat
avatar

BMW není škodárna, aby přelití paliva v nádrži způsobilo vlnu... panebože, to se možná dělo v 80letech...kdy ukazatele reagovaly na tyto vlny....dnes možná hnujdaj atd, komu se houpe rafika palivoměru ? při brždění, zatáčky ? nic ? achjo...

A teď k problému, kdo neměl bmw jen na plakátě ví!, že už od 90 let ukazovaly palivoměry hladinu v přepočtu na dojezd... kde naopak při velmi klidné jízdě šel palivoměr lehce nahoru, nebo dlouho setrvával, ale taky uměl jít velmi prudce dolů...myslím tím 3ky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Kde se ti hloupí pisálci a.. | 24.11.2017 19:28reagovat
avatar

Kde se ti hloupí pisálci a pardoie na redaktůrky AF berou? Myslel jsem si, že nic blbějšího než Miler nebo ten druhý nýmand Prokopec být nemůže a ejhle Mazal je tu?

Sice mi přijde, že Prokopec si založil alterego, což by odpovídalo jeho přitroublosti, ale možná jen jsou z jednoho ústavu, možná i z jednoho pokoje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Stan

1. Taky jakou vzdálenost p.. | 24.11.2017 20:22reagovat
avatar

1. Taky jakou vzdálenost při takové rychlosti urazí

2. Zrychlení na 200 za 18s je fiasko

Nepřihlášený Ian

Reakce na: BMW není škodárna, aby pře.. | 24.11.2017 21:13reagovat
avatar

Děláte jak kdyby bmw bylo lepší jak škoda...ale s tím dalším tvrzení souhlasím.

Nepřihlášený FKK

Reakce na: Kde se ti hloupí pisálci a.. | 24.11.2017 21:57reagovat
avatar

No zdá se, že ti zdejší "úroveň" náramně vyhovuje a lezeš sem jak závislák a ještě máš potřebu "diskutovat".

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

V Lancii Deltě 1,6 HF turb.. | 24.11.2017 22:20reagovat
avatar

V Lancii Deltě 1,6 HF turbo z 90 roku se dělo to samé -

po pár desítkách sekund "sportovní" jízdy viditelně poklesla měrka ukazatele množství paliva a pak při poklidné jízdě vystoupala zpět.

Motivace pátrat po příčinách se nedostavila.

Nepřihlášený Jim

Spotřebu jsem nikdy neřeši.. | 24.11.2017 23:32reagovat
avatar

Spotřebu jsem nikdy neřešil a nesleduji ji. Chci aby to jelo a víc mě nezajímá. Když nemáš na provoz jakéhokoliv "M" tak si ho nekupuj.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marcus

Moje 17 let stará Octavia.. | 25.11.2017 00:09reagovat
avatar

Moje 17 let stará Octavia to má taky. Prostě to reaguje na momentální spotřebu. Článek jak stehno...

Nepřihlášený Gottys

Reakce na: Spotřebu jsem nikdy neřeši.. | 25.11.2017 23:41reagovat
avatar

Bohužel to nejede tvrdá realita

Nepřihlášený WP

Reakce na: No zdá se, že ti zdejší "úr.. | 26.11.2017 05:56reagovat
avatar

Nechat pálit jezuity knihy bych taky bez povšimnutí nenechal, proto šířící se bludy a hlouposti odporně tupých pisálků komentuji.

To, že jsi sám spadl do bahna výkalů místní redakce a rochníš se v tom, je tvůj problém FKK.

Patříš-li mezi generaci, která "testuje" na youtube, tak jsi stejně ubohý jako tyto stránky. Jste autokřupani!

Nepřihlášený tumek

Je to kravina autorovi toh.. | 26.11.2017 09:12reagovat
avatar

Je to kravina autorovi tohoto článku asi uniklo když na základní škole ve fyzice probírali pojem setrvačnost či odstředivá síla která působí na palivo v nádrži...,kdyby totiž dával pozor neměl by o čem psát a možná by měl i nějakou normální profesi.

Nepřihlášený CNN

Reakce na: A co třeba vysvětlení, že.. | 1.12.2017 06:23reagovat
avatar

Je to elektronicka magia riadena odhadovanym dojazdom, to same je u M235i. Ziadne upravenie, ani prelievanie benzinu, naozaj je to tak ako sa pise. A vynimocne suhlasim s AF, ze toto je fakt ultranasierajuca ultradebilina. :-(

Nepřihlášený Css

Můj již sešrotovaný Citroe.. | 2.12.2017 16:40reagovat
avatar

Můj již sešrotovaný Citroen C5 (r.v. 2002) měl tuhle kravinu taky. Problém byl v tom, že jsem jezdil na LPG, takže po automatickém přepnutí na plyn ručička palivoměru stále klesala, ačkoliv v nádrži benzín neubýval. Neustále jsem tak jezdil s palivoměrem na nule a svítící kontrolkou, což se mi jednou vymstilo v tom, že benzín opravdu došel a já nez něj nenastartoval :).

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše