Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Takhle vypadá nový VW Polo v úplném základu. Podívejte se, co má místo rádia
12.10.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Základní specifikace některých aut nabízí někdy až komická řešení toho, že ve výbavě nemají naprosto obyčejné prvky. Nový VW Polo není výjimkou.
Novou generaci Volkswagenu Polo jsme si mohli představit již v polovině června. Není proto překvapivé, že německý hatchback již má i české ceny, které startují na sumě 292 900 Kč. Za tuto sumu lze pořídit pětidvířko (třídveřová karoserie protentokrát již vůbec není k mání) osazené litrovým tříválcem se 75 koňmi a výbavou Trendline. Krom benzinové jednotky tak můžete očekávat 14palcová ocelová kola či rádio Composition Colour. Úplný základ to ale není.
VW se v České republice prezentuje jako „lepší” značka, ve své domovině je ale stále volkswagenem v pravém slova smyslu. Nové Polo Trendline tam tak trochu naplňuje pojem slova „holobyt“. Onen audio systém zahrnující také 6,5palcový displej, čtyři reproduktory a slot na SD kartu totiž u našich sousedů u zakladního provedení nenajdete, a to přesto, že základní cena je v přepočtu poněkud vyšší, neboť startuje na částce 12 975 Eur (cca 336 tisíc korun).
Nejde však o jediný rozdíl, další najdeme v absenci klimatizace u vozu nabízeného v Německu, zatímco ten „český“ se tímto doplňkem pochlubit může. U našich sousedů je pak sice možné počítat s větším množstvím bezpečnostních či asistenčních systémů, takový start/stop či autonomní brzdy jako prvek technologie Front Assist jsou pak ve standardní výbavě vozu na obou trzích.
Bizarní ovšem je, čím Polo „kryje”, že rádio ani nic na ten způsob nemá. Palubní deska je totiž koncipována tak, že v ní žádný palubní systém nemůže jen nebýt, a tak je prostor jemu vyhrazený prostě zaslepen kusem plastu. Moc vzhledně to vážně nevypadá, je to snad ještě horší než náhrada vyjížděcího MMI u Audi. Nějaká specifikace holt pro „cenu od” posloužit musí...
Takhle vypadá úplně základní VW Polo prodávaný třeba v Německu. Na první pohled mezi ním...
...a českým základem není rozdíl. Při bližším zkoumání však zjistíte, že u našich sousedů vůz nemá audio systém nebo klimatizaci a zejména chybějící cokoli uprostřed palubní desky působí velmi bizarně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejčtenější články
- Dnes už neprodávaná vlajková loď Fordu v bazarech láká cenami, jsou až směšně nízké
21.3.2024 - Expert na BMW se pustil do záchrany padlého Maserati s 302 tisíci km. Možná tak úplně nechápe, co je to „olítaný Ital”
21.3.2024 - Nový VW Passat dostal nový základní diesel, cena „jen” kolem 1 milionu Kč je jistotou
22.3.2024 - Konec Seatu byl odvolán, Španělé místo toho chystají modernizaci skoro všech svých modelů
22.3.2024 - Honda chce snížit marže dealerů skoro o polovinu, mají se tím podílet na přechodu na elektromobily
22.3.2024
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda