Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Takhle vypadá nový VW Polo v úplném základu. Podívejte se, co má místo rádia
12.10.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Základní specifikace některých aut nabízí někdy až komická řešení toho, že ve výbavě nemají naprosto obyčejné prvky. Nový VW Polo není výjimkou.
Novou generaci Volkswagenu Polo jsme si mohli představit již v polovině června. Není proto překvapivé, že německý hatchback již má i české ceny, které startují na sumě 292 900 Kč. Za tuto sumu lze pořídit pětidvířko (třídveřová karoserie protentokrát již vůbec není k mání) osazené litrovým tříválcem se 75 koňmi a výbavou Trendline. Krom benzinové jednotky tak můžete očekávat 14palcová ocelová kola či rádio Composition Colour. Úplný základ to ale není.
VW se v České republice prezentuje jako „lepší” značka, ve své domovině je ale stále volkswagenem v pravém slova smyslu. Nové Polo Trendline tam tak trochu naplňuje pojem slova „holobyt“. Onen audio systém zahrnující také 6,5palcový displej, čtyři reproduktory a slot na SD kartu totiž u našich sousedů u zakladního provedení nenajdete, a to přesto, že základní cena je v přepočtu poněkud vyšší, neboť startuje na částce 12 975 Eur (cca 336 tisíc korun).
Nejde však o jediný rozdíl, další najdeme v absenci klimatizace u vozu nabízeného v Německu, zatímco ten „český“ se tímto doplňkem pochlubit může. U našich sousedů je pak sice možné počítat s větším množstvím bezpečnostních či asistenčních systémů, takový start/stop či autonomní brzdy jako prvek technologie Front Assist jsou pak ve standardní výbavě vozu na obou trzích.
Bizarní ovšem je, čím Polo „kryje”, že rádio ani nic na ten způsob nemá. Palubní deska je totiž koncipována tak, že v ní žádný palubní systém nemůže jen nebýt, a tak je prostor jemu vyhrazený prostě zaslepen kusem plastu. Moc vzhledně to vážně nevypadá, je to snad ještě horší než náhrada vyjížděcího MMI u Audi. Nějaká specifikace holt pro „cenu od” posloužit musí...
Takhle vypadá úplně základní VW Polo prodávaný třeba v Německu. Na první pohled mezi ním...
...a českým základem není rozdíl. Při bližším zkoumání však zjistíte, že u našich sousedů vůz nemá audio systém nebo klimatizaci a zejména chybějící cokoli uprostřed palubní desky působí velmi bizarně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
dnes - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 6 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací skoro až k rýsovacímu prknu, plán nabídnout rychle jen elektromobil vyletěl komínem
před 7 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
před 9 hodinami - V Německu začali nabízet elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
před 10 hodinami - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
dnes
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- Pneu koutek 04.18. 21:52 - Truck Daškam
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.18. 20:47 - Truck Daškam
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch