Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Takhle vypadá nový VW Polo v úplném základu. Podívejte se, co má místo rádia
12.10.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Základní specifikace některých aut nabízí někdy až komická řešení toho, že ve výbavě nemají naprosto obyčejné prvky. Nový VW Polo není výjimkou.
Novou generaci Volkswagenu Polo jsme si mohli představit již v polovině června. Není proto překvapivé, že německý hatchback již má i české ceny, které startují na sumě 292 900 Kč. Za tuto sumu lze pořídit pětidvířko (třídveřová karoserie protentokrát již vůbec není k mání) osazené litrovým tříválcem se 75 koňmi a výbavou Trendline. Krom benzinové jednotky tak můžete očekávat 14palcová ocelová kola či rádio Composition Colour. Úplný základ to ale není.
VW se v České republice prezentuje jako „lepší” značka, ve své domovině je ale stále volkswagenem v pravém slova smyslu. Nové Polo Trendline tam tak trochu naplňuje pojem slova „holobyt“. Onen audio systém zahrnující také 6,5palcový displej, čtyři reproduktory a slot na SD kartu totiž u našich sousedů u zakladního provedení nenajdete, a to přesto, že základní cena je v přepočtu poněkud vyšší, neboť startuje na částce 12 975 Eur (cca 336 tisíc korun).
Nejde však o jediný rozdíl, další najdeme v absenci klimatizace u vozu nabízeného v Německu, zatímco ten „český“ se tímto doplňkem pochlubit může. U našich sousedů je pak sice možné počítat s větším množstvím bezpečnostních či asistenčních systémů, takový start/stop či autonomní brzdy jako prvek technologie Front Assist jsou pak ve standardní výbavě vozu na obou trzích.
Bizarní ovšem je, čím Polo „kryje”, že rádio ani nic na ten způsob nemá. Palubní deska je totiž koncipována tak, že v ní žádný palubní systém nemůže jen nebýt, a tak je prostor jemu vyhrazený prostě zaslepen kusem plastu. Moc vzhledně to vážně nevypadá, je to snad ještě horší než náhrada vyjížděcího MMI u Audi. Nějaká specifikace holt pro „cenu od” posloužit musí...
Takhle vypadá úplně základní VW Polo prodávaný třeba v Německu. Na první pohled mezi ním...
...a českým základem není rozdíl. Při bližším zkoumání však zjistíte, že u našich sousedů vůz nemá audio systém nebo klimatizaci a zejména chybějící cokoli uprostřed palubní desky působí velmi bizarně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Tesla Cybertruck zkusila přebrodit docela normální potok, asi metr za ním se začala rozpadat
20.3.2024 - Putinova limuzína dostala facelift, poprvé se ukáže světu při inauguraci staronového ruského prezidenta
20.3.2024 - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
20.3.2024 - Šéf Audi neví, kde mu hlava stojí. Po přehodnocení elektrických plánů znovu říká něco jiného, je ale připraven to zase změnit
20.3.2024 - Ani Lancia nečeká, že by s elektrickým Ypsilonem uspěla, rychle vytáhla o stovky tisíc levnější spalovací verzi
20.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva