Reklama

Tesla Model 3 se naplno prohnala po německé dálnici. Podívejte se, jak dopadla

 | 18 příspěvků | 19.4.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený Autoforum fan !

dojezd by se takto snizil.. | 19.4.2018 11:44reagovat
avatar

dojezd by se takto snizil i u konvencniho auta. Po prejezdu zpet do normalnich sfer by zase stoupal, to stejne je i taky. Dopocitava to podle aktualni jizdy, takze zadny div. Ale jelo to pekne ale jelikoz to je tu na Autoforu, tak jsem cekal ze se rozpadne do posledniho nekvalitniho sroubku, nebo dokonce na atomy :-D

Nepřihlášený

proč mají zaplé přední mlh.. | 19.4.2018 11:46reagovat
avatar

proč mají zaplé přední mlhovky bezdůvodně...

Nepřihlášený Gh61

Hezký článek! Opravdu nez.. | 19.4.2018 11:48reagovat
avatar

Hezký článek!

Opravdu nezaujatě napsaný. :-)

Tentokrát fakt bez ironie.

Šel jsem sem s tím, že jsem se bál, co objevím, ale takhle je to fajn.

Nepřihlášený CT22

Takže nedá ani obligátních.. | 19.4.2018 13:09reagovat
avatar

Takže nedá ani obligátních 250.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jouda

Reakce na: Takže nedá ani obligátních.. | 19.4.2018 13:40reagovat
avatar

no nedá. je fakt, že spalováky co umí 100 za 5s většinou těch 250 vpohodě dají. Asi je to jen pro klidnější řidiče.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kiksfix

To si nekoupím, protože na.. | 19.4.2018 14:14reagovat
avatar

To si nekoupím, protože na to nemám. A taky potřebuju vozit větší věci. Ale hlavně proto, že na to nemám.

Nepřihlášený

Reakce na: no nedá. je fakt, že spalo.. | 19.4.2018 14:22reagovat
avatar

250 je fajn, ale moc často se to jet nedá. 230 stačí myslím bohatě. Mužeš to držet jedině na autobahnu a tam už musíš chytit jo malej provoz abys mohl jet dluhodoběji 250. Nicméně který auto prémiový střední třídy ti za nějakých 950 tisíc dokáže dlouhodobě držet 250. Vlastně žádný přímý konkurent. 320 D I jsou tam tom stejně kolem 225 a stojí vysoko přes míč, pokud chceš výbavu srovnatelnou s tímhle.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Hodně hrubým výpočtem by v.. | 19.4.2018 14:39reagovat
avatar

Hodně hrubým výpočtem by v rychlosti těsně nad 200 km/h mohla jet asi půl hodiny, takže 100 km. Z plna do prázdna. Při doporučovaným dobíjení 80-90% a vybíjení do 20% by se to samozřejmě poněkud zkrátilo.

Nepřihlášený

tesla je na hovno, jezdí v.. | 19.4.2018 14:41reagovat
avatar

tesla je na hovno, jezdí v ní cikáni

Nepřihlášený

Reakce na: 250 je fajn, ale moc často.. | 19.4.2018 16:10reagovat
avatar

sveho casu treba Passat 3.6FSI, ten zacinal nekde pod milionem

Nepřihlášený Cukr

Reakce na: 250 je fajn, ale moc často.. | 19.4.2018 17:54reagovat
avatar

K čemu prémie? Stačí blbý sup 2.0 TSI, ten dvě pade udrží s prstem v nose.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Václav

Kdyby to měl čipnuty nežra.. | 19.4.2018 21:08reagovat
avatar

Kdyby to měl čipnuty nežralo by to tolik

Nepřihlášený Arni

Reakce na: 250 je fajn, ale moc často.. | 19.4.2018 22:14reagovat
avatar

Ako si vypočítal cenu 950 000 Kč?. V usa začína na 45 000 $, v europe nepôjde pod 50 000 €. So Seatom Cupra za 31000€ prejdeš celé Nemecko 200Km/h bez problémov a bez starostí kde natankujes.Teslu 3 po 50 km takouto rýchlosťou prepne do núdzového stavu z dôvodu prehriatia elektromotoru. A dojazd klesne z 500 km na 100 km.

Nepřihlášený

Reakce na: K čemu prémie? Stačí blbý.. | 20.4.2018 14:07reagovat
avatar

Se prober, než se dostane na reálnejch 250 trvá mu to přes minutu a to na rovině...

Nepřihlášený

Reakce na: K čemu prémie? Stačí blbý.. | 20.4.2018 14:08reagovat
avatar

Se prober, než se superb dostane na reálnejch 250 trvá mu to přes minutu a to na rovině...

Nepřihlášený Emil

Na Slovensku testovali red.. | 21.4.2018 16:41reagovat
avatar

Na Slovensku testovali redaktoři elektromobil při ostřejší jízdě - jako když spěchají, ale dodržovali předpisy. Dojezd se zkrátil na asi 40 km - místo 500!!!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše