Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Toto je jeden z prvních dodaných Fordů GT. Ve verzi Heritage, vedle předchůdce
23.2.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Kus s výrobním číslem 10 už si našel cestu ke svému majiteli. Ten jej ukázal na místě i v pohybu, manuál k vozu pak vyjevil chystanou verzi Competition.
Nový Ford GT je stále odkazem na původní GT40 ze 60. let minulého století, stejně jako někdejší osmiválcové GT, které je dnes ceněným sběratelským artiklem. A proto, stejně jako u GT z roku 2005, vznikne edice „Heritage”, tedy „Dědictví” - a na první kousek se právě díváme na fotkách Jonathana Szczupaka.
Ten postavil jedno z prvních dodaných GT nové generace s výrobním číslem 10 právě vedle předchůdce. V provedení Heritage možná vnikne jen pár desítek kousků, možná stovka, všechny ale budou mít tuto barvu Shadow Black se stříbrnými pruhy a bílým číslem 2. Karbonové doplňky exteriéru dostanou jen bezbarvý lak a 20" kovaná kola budou mít provedení „Satin Gold”, i když nám přijdou spíš normálně matně šedá. Jste-li příznivci matných laků, vězte, že onu černou Shadow můžete mít jak lesklou, tak i matnou, ale to je asi jediná variabilita vnějšího vzhledu.
Číslo 2 se objeví také na několika místech interiéru, stejně jako odhalený karbon. Kůží čalouněné budou kromě sedadel i palubní deska, strop a sloupky a kabinu doplní logo Ford GT na opěrkách hlavy a na volantu. Přístrojový štít bude mít drobné zlaté detaily a samozřejmě tu bude i plaketka s pořadovým číslem. V roce 2006 Ford vyrobil jen 343 kusů GT v edici Heritage, tentokrát jich bude jistě méně, jako samotného GT.
Nebude to ale jediná speciálka Fordu GT, hovoří se také o edici Competition, která by měla být odlehčená i na místech, jako je elektrické odjišťování kapoty či víka kufru anebo plynové vzpěry těchto poklopů. Přesně to ukazují obrázky z uživatelské příručky k novému GT v základním provedení, které si též můžete prohlédnout níže.
Ford GT Heritage Edition bude jistě sběratelsky cennější než „běžná” verze. Tady ji dostal 10. produkční kus nového GT a pochopitelně i jeden z prvních, který byl dodán koncovému zákazníkovi
O verzi Competition GT se zmiňuje přímo uživatelský manuál k „běžnému” GT
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejčtenější články
- Skoro polovina majitelů elektromobilů zvažuje návrat ke spalovacím autům, říká studie, spokojenost s nabíjením dál klesá
28.2.2024 - Auto roku 1988, legendární Peugeot 405 definitivně končí. Do poslední chvíle prodejně válel i díky pohádkovým cenám
28.2.2024 - Toyota ukázala nové řešení, které má zachránit spalovací motory, vzduch od CO2 dokonce čistí
28.2.2024 - Ruská Volha se skutečně vrátí, toto bude její první nový model
28.2.2024 - Red Bull vyvinul nejrychlejší kamerový dron světa pro úchvatné letecké záběry F1, jen ten stačí Maxi Verstappenovi
28.2.2024
Živá témata na fóru
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 21:35 - Čičo
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry