Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Toto je jeden z prvních dodaných Fordů GT. Ve verzi Heritage, vedle předchůdce
23.2.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Kus s výrobním číslem 10 už si našel cestu ke svému majiteli. Ten jej ukázal na místě i v pohybu, manuál k vozu pak vyjevil chystanou verzi Competition.
Nový Ford GT je stále odkazem na původní GT40 ze 60. let minulého století, stejně jako někdejší osmiválcové GT, které je dnes ceněným sběratelským artiklem. A proto, stejně jako u GT z roku 2005, vznikne edice „Heritage”, tedy „Dědictví” - a na první kousek se právě díváme na fotkách Jonathana Szczupaka.
Ten postavil jedno z prvních dodaných GT nové generace s výrobním číslem 10 právě vedle předchůdce. V provedení Heritage možná vnikne jen pár desítek kousků, možná stovka, všechny ale budou mít tuto barvu Shadow Black se stříbrnými pruhy a bílým číslem 2. Karbonové doplňky exteriéru dostanou jen bezbarvý lak a 20" kovaná kola budou mít provedení „Satin Gold”, i když nám přijdou spíš normálně matně šedá. Jste-li příznivci matných laků, vězte, že onu černou Shadow můžete mít jak lesklou, tak i matnou, ale to je asi jediná variabilita vnějšího vzhledu.
Číslo 2 se objeví také na několika místech interiéru, stejně jako odhalený karbon. Kůží čalouněné budou kromě sedadel i palubní deska, strop a sloupky a kabinu doplní logo Ford GT na opěrkách hlavy a na volantu. Přístrojový štít bude mít drobné zlaté detaily a samozřejmě tu bude i plaketka s pořadovým číslem. V roce 2006 Ford vyrobil jen 343 kusů GT v edici Heritage, tentokrát jich bude jistě méně, jako samotného GT.
Nebude to ale jediná speciálka Fordu GT, hovoří se také o edici Competition, která by měla být odlehčená i na místech, jako je elektrické odjišťování kapoty či víka kufru anebo plynové vzpěry těchto poklopů. Přesně to ukazují obrázky z uživatelské příručky k novému GT v základním provedení, které si též můžete prohlédnout níže.
Ford GT Heritage Edition bude jistě sběratelsky cennější než „běžná” verze. Tady ji dostal 10. produkční kus nového GT a pochopitelně i jeden z prvních, který byl dodán koncovému zákazníkovi
O verzi Competition GT se zmiňuje přímo uživatelský manuál k „běžnému” GT
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 8 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 3 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 4 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 6 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 7 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 17:20 - Truck Daškam
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 16:26 - abgx1
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 16:19 - honziss
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- BMW Divize 04.19. 15:12 - jerry
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda