Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Toto je jeden z prvních dodaných Fordů GT. Ve verzi Heritage, vedle předchůdce
23.2.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Kus s výrobním číslem 10 už si našel cestu ke svému majiteli. Ten jej ukázal na místě i v pohybu, manuál k vozu pak vyjevil chystanou verzi Competition.
Nový Ford GT je stále odkazem na původní GT40 ze 60. let minulého století, stejně jako někdejší osmiválcové GT, které je dnes ceněným sběratelským artiklem. A proto, stejně jako u GT z roku 2005, vznikne edice „Heritage”, tedy „Dědictví” - a na první kousek se právě díváme na fotkách Jonathana Szczupaka.
Ten postavil jedno z prvních dodaných GT nové generace s výrobním číslem 10 právě vedle předchůdce. V provedení Heritage možná vnikne jen pár desítek kousků, možná stovka, všechny ale budou mít tuto barvu Shadow Black se stříbrnými pruhy a bílým číslem 2. Karbonové doplňky exteriéru dostanou jen bezbarvý lak a 20" kovaná kola budou mít provedení „Satin Gold”, i když nám přijdou spíš normálně matně šedá. Jste-li příznivci matných laků, vězte, že onu černou Shadow můžete mít jak lesklou, tak i matnou, ale to je asi jediná variabilita vnějšího vzhledu.
Číslo 2 se objeví také na několika místech interiéru, stejně jako odhalený karbon. Kůží čalouněné budou kromě sedadel i palubní deska, strop a sloupky a kabinu doplní logo Ford GT na opěrkách hlavy a na volantu. Přístrojový štít bude mít drobné zlaté detaily a samozřejmě tu bude i plaketka s pořadovým číslem. V roce 2006 Ford vyrobil jen 343 kusů GT v edici Heritage, tentokrát jich bude jistě méně, jako samotného GT.
Nebude to ale jediná speciálka Fordu GT, hovoří se také o edici Competition, která by měla být odlehčená i na místech, jako je elektrické odjišťování kapoty či víka kufru anebo plynové vzpěry těchto poklopů. Přesně to ukazují obrázky z uživatelské příručky k novému GT v základním provedení, které si též můžete prohlédnout níže.
Ford GT Heritage Edition bude jistě sběratelsky cennější než „běžná” verze. Tady ji dostal 10. produkční kus nového GT a pochopitelně i jeden z prvních, který byl dodán koncovému zákazníkovi
O verzi Competition GT se zmiňuje přímo uživatelský manuál k „běžnému” GT
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nejrychlejší Corvette vyzvala na souboj třikrát dražší McLaren 750S, za svou cenou předvádí neskutečné věcí
včera - Číňané ukázali výrobu auta, které vypadá i jede jako Porsche, ale stojí jako Škoda. Dělají ho skoro jen roboti, vydrží?
8.4.2024 - Už druhé moderní auto geniálního konstruktéra Formule 1 se poprvé ukázalo v akci, s motorem 3,9 V12 bez turba zní božsky
7.4.2024
Nejnovější články
- Elektrické Mercedesy dostanou směšná nová jména, ukazují, jak moc se hra otočila
před hodinou - VW konečně našel zemi ve které skóruje s elektromobily. Je tragikomické, že jde o Rusko
včera - BMW smutně hází přes palubu další tradiční prvek, nová M5 nedostane žádné „řazení”
včera - Audi se začíná loučit s další ze svých legend, model S3 dostal zřejmě poslední inovace před smrtí
včera - Bizár dne: Ojeté Porsche Taycan koupíte po obří ztrátě hodnoty levněji než Audi e-tron GT, které z něj vzešlo
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva