Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Vážně jsou tak jiná? Staré a nové Audi R8 v bílé vedle sebe hned tak neuvidíte
17.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Původní Audi R8 je obvykle chváleno pro svůj nadčasový design, to nové body za vzhled dostává jen zřídka. Tady si můžete srovnat obě pěkně vedle sebe.
Některé vozy zastarávají pomalu, jiné rychleji. A některé mohou zubu času odolávat tak vehementně, že je za nové budete považovat i pár let poté, co dojde k ukončení jejich výroby. Často ovšem pouze do chvíle, než se potkají se svými nástupci - v tu chvíli bývá evidentní, že již mají na svém krku několik křížků a auta jejich někdejší přitažlivosti rázem začne blednout.
Bývá to tak opravdu často, jestli to ovšem platí i o Audi R8, musíte posoudit sami. První generace se začala vyrábět v roce 2007 a na montážních linkách vydržela po osm let. Přesto se jí ani po tak dlouhou dobu nepovedlo zastarat, o čemž svědčí i pohled na registrace. Ty totiž třeba v roce 2014 dosáhly 2 216 exemplářů, což je lepší výsledek než třeba v roce 2009.
Něco takového bývá pro auto dar, pro supersport Audi je to ale i trochu prokletí. Už když byla poprvé odhalena nová generace, nesetkalo se to s nadšením a dodnes málokoho slýcháte říkat, že je nová R8 vizuálně působivá nebo dokonce působivější než ta předchozí. Bývá označována za ošklivější a docela jinak pojatou.
Je to skutečně tak? Je něco jiného vidět dva podobné vozy na dvou fotkách a spatřit je přímo vedle sebe v prakticky totožné specifikaci. Přesně to se podařilo nafotit a snímky si můžete prohlédnout níže. My jsme proti nové R8 nikdy mnoho nenamítali, vypadá moderněji a otázkou je snad jen to, jestli její agresivnější tvary rychleji nezastarají. Možná to ale uvidíte jinak. A možná také budete mít problém rozeznat jeden vůz od druhého...
Původní i nové Audi R8 vypadají zdálky i díky takřka stejné specifikaci téměř identicky. Jakmile ale přistoupíte blíže, objevíte celou řadu rozdílů
Zdroj: Autojunk
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejnovější články
- Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před 3 minutami - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před hodinou - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před 3 hodinami - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
včera - Legendární Mercedes G dostal další facelift. Teď má průhlednou kapotu, zpod té ale začínají mizet velké motory
včera
Živá témata na fóru
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 21:35 - Čičo
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry