Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ohromnost nového BMW X7 vynikne teprve vedle obyčejného malého auta
7.6.2019 | Mirek Mazal
Největší mnichovské SUV z podstaty nemůže být malé, na parkovišti plném obyčejných mini ale se svými dimenzemi vypadá trochu jako obr při návštěvě říše trpaslíků.
Publikum na nejnovějších BMW více zaujalo obří ztvárnění legendárních ledvinek než samotné premiérové modely 7 a X7, které se kontroverzním prvkem honosí. Kritiky směřované na adresu vertikálních mříží místo obvykle stylové mřížky chladiče bylo slyšet dost, přesto není nemůže být pochyb o ochotě zákazníků zaplatit za tyto vozy miliony korun bez mrknutí oka.
Základní cena benzínové bavorské limuzíny řady 7 začíná na sumě 2 472 000 korun včetně daně a vyšší X7 stojí s DPH celkem 2 230 800 Kč. Asi nikdo ze zájemců si nevybere úplný základ bez jakékoliv příplatkové výbavy. Většinou se postupně na ulicích vyskytují mnichovská SUV s vyšším označením M50d disponující čtyřikrát přeplňovaným šestiválcem o objemu tří litrů poskytující výkon 294 kW (400 koní) a 760 Nm.
V takové konfiguraci auto dosahuje hmotnosti 2 535 kilogramů při rozměrech 5 151 x 2 000 x 1 805 mm (délka x šířka x výška). Řeč čísel je ale jedna věc, praxe druhá. V té je teprve vidět, jak mohutné tohle auto je - po boku normálních mini vypadá jako z jiného světa a běžné parkovací místo mu ani nestačí. Přesně to ukazují přiložené fotografie z Nizozemska, kde majitel nové X7 zaparkoval hned vedle Citroënu Saxo.
Černý obr s monstrózními ledvinkami vypadá až strašidelně po boku malého nevinného stříbrného hatchbacku o méně než poloviční hmotnosti. Přerostlá verze X7 má problém zajet do užších ulic města a při porovnání proporcí s Citroënem je nelze dlouho pochybovat, proč. Gigant šířkou zabírá celé jedno stání a přední část trčí do silnice. Zkušenější řidič by mohl zastavit lépe, ale i o to tu nakonec jde - precizní ovládání velkých aut vyžaduje zkušeného řidiče a tím nebývá zdaleka každý, kdo zatouží po velkém SUV.
Rozměry BMW X7 teprve vyniknou ve srovnání s Citroënem Saxo. Hovořit o monstru není přehnané
Zdroj: Auto Junk
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejnovější články
- Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před 47 minutami - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před 2 hodinami - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
včera - Legendární Mercedes G dostal další facelift. Teď má průhlednou kapotu, zpod té ale začínají mizet velké motory
včera - Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera
Živá témata na fóru
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 21:35 - Čičo
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry